Servisiranje
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Hyosung Motorcycles Slovenia Seznam forumov :: Hyosung Comet 650 Naked
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
alfafil
Rookie Rider


Pridružen/-a: 10.04. 2008, 20:54
Prispevkov: 9
Kraj: maribor

PrispevekObjavljeno: 24 Apr 2008 18:17    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

-sosedov comet ima trenutno 6700 km,letnik 04,ali je še čas za poseg s AIS in večjimi dizami?
-pa še nekaj,če na motorju sediva dva,potem zadnja bremza ne dela!!!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
DeX
Moderator


Pridružen/-a: 12.09. 2007, 14:13
Prispevkov: 152
Kraj: Cerknica

PrispevekObjavljeno: 24 Apr 2008 18:32    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Robertos664 je napisal/a:
Dex: je kakšna šansa za servis to nedeljo?

lp robi


Huh ta vikend me ni doma, naslednji bi se pa dalo zmenit. Dize pa predvidoma pridejo jutri.

LP
_________________
www.mgroup.si Pravno svetovanje in pravni nasveti
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
DeX
Moderator


Pridružen/-a: 12.09. 2007, 14:13
Prispevkov: 152
Kraj: Cerknica

PrispevekObjavljeno: 24 Apr 2008 18:34    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Citiram:
Saj to je bistvo. Če bi bile v tem motorju tovarniško takšne dize kot jih priporočaš ti, potem teh motorjev niti prodajati ne bi smeli, zaradi previsoke emisije izpušnih plinov. Torej praviš, da sta comet in sv identične mašine in identični uplinjači, vendar sv dobro dela comet pa ne, emisije pri sv so dobre pri cometu pa ne, kako bi mi pojasnil to?


Ti je iceman razložil.
_________________
www.mgroup.si Pravno svetovanje in pravni nasveti


Nazadnje urejal/a DeX 24 Apr 2008 18:42; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
DeX
Moderator


Pridružen/-a: 12.09. 2007, 14:13
Prispevkov: 152
Kraj: Cerknica

PrispevekObjavljeno: 24 Apr 2008 18:35    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

alfafil je napisal/a:
-sosedov comet ima trenutno 6700 km,letnik 04,ali je še čas za poseg s AIS in večjimi dizami?
-pa še nekaj,če na motorju sediva dva,potem zadnja bremza ne dela!!!


Seveda, to je vedno koristno! Jaz sem pri mojem še malo kasneje, ker prej nisem vedel tega, pa še vedno dela, sicer pri drugem lastniku, ampak vseeno.
_________________
www.mgroup.si Pravno svetovanje in pravni nasveti
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
medo
Rookie Rider


Pridružen/-a: 19.04. 2008, 13:36
Prispevkov: 10

PrispevekObjavljeno: 24 Apr 2008 22:28    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

iceman je napisal/a:
Jao ti si pa res ne znaš nehat.....


Stari sv se je prodajal do leta 2002, leta 2003 je nastopila EFI verzija. Leta 2002 je veljala druga euro regulacija emisij kot leta 2004 kjer je prvič na trgu nastopil Comet 650. Suzuki je problem z emisijami rešil z moderni elektronskim vbrizgom, medtem ko si hyosung tega za tako nizko ceno verjetno ni moral privoščiti in so pač dodelali nastavitve v vplinjaču, manjše dize, druge igle, AIS.....

Skratka novejši modeli nimajo AIS sistema na enem od obeh cilindrov, s tem so izboljšali zanesljivost novejših modelov.

Skratka da so pa dize manjše na eu trgu kot v svetu se pa vidi v service manualu kjer so navedene glavne dize velikosti 130 medtem tiste ki sem jih pa jaz vzel iz mojega motorja so bile 125.



Seveda, da se ne dam motiti. To kar si napisal tudi v teoriji ne vzdrži. Jaz pa pravim, da vzdrži v praksi. Eu Cometi imajo manjše dize kakor za ostale trge, vse ostalo pa je identično. Že tu te zdrava pamet uči, da pri za neko stanje ne moreta obstajat dve "optimalni" velikosti diz, ampak samo ena. In to mikuni 125 definitivno ni, po čem je pa to videt sem ti pa že napisal, kot tudi to, da se z menjavo diz težavo odpravi.

Zanima pa me kaj je za tebe moderni EFI sistem? Tudi bi te vprašal kaj tebi pomeni AIS sistem? Mogoče se motimo in to pomeni IAS sistem? Kaj pa to je???

EIF - elektronski vbrizg kjer elektronika krmili količnino vbrizganega goriva in posledično pripomore k manjši porabi, bolj optimalnem izkoristku in manjšim emisijam. Vsaj naj bi, pojma nimam kakšen je ta sistem pri novih cometih.

AIS - sekundarni vbrizg zraka namenjen boljšemu izgorevanju izpušnih plinov, kar ima pa kot posledico močan backfire iz izpuha in nepotrebno segrevanje sistema.

Zdej pa dost! Če nimaš nič pametnega za povedat, ne piši, oziroma pojdi v kakšno drugo kategorijo, odpri temo krneki in piši tam.


Edited by DeX
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Vaillante
Moderator


Pridružen/-a: 16.09. 2007, 19:14
Prispevkov: 171
Kraj: Ljubljana - Bežigrad

PrispevekObjavljeno: 24 Apr 2008 22:50    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

OK ZDEJ PA DOST, KAJ SE BO KLE GOR PODJEBAVALO, PRVIČ MEDO nisi povedal nič pametnega do sedaj, forum je zato, da si izmenjujemo izkušnje in le te ne kritiziramo s svojimi žaljivimi besednimi napadi na ostale člane, temveč rajši podamo svojo izkušnjo. btw je AIS---> Air Injection System dovaja zrak in s tem pomaga da gredo izpušni pline hitreje ven, stranski efekt je večje segrevanje izpuha in pa pokanje seveda, z AIS ni pridobljeno nič na moči motorja...Dex correct me If I'm Wrong Wink
_________________
Kawasaki VN 800 Classic
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
medo
Rookie Rider


Pridružen/-a: 19.04. 2008, 13:36
Prispevkov: 10

PrispevekObjavljeno: 24 Apr 2008 23:17    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Vaillante je napisal/a:
OK ZDEJ PA DOST, KAJ SE BO KLE GOR PODJEBAVALO, PRVIČ MEDO nisi povedal nič pametnega do sedaj, forum je zato, da si izmenjujemo izkušnje in le te ne kritiziramo s svojimi žaljivimi besednimi napadi na ostale člane, temveč rajši podamo svojo izkušnjo. btw je AIS---> Air Injection System dovaja zrak in s tem pomaga da gredo izpušni pline hitreje ven, stranski efekt je večje segrevanje izpuha in pa pokanje seveda, z AIS ni pridobljeno nič na moči motorja...Dex correct me If I'm Wrong Wink

Dobro. Se iskreno opravičujem če je tako zgledalo. Dobro pa je če se zmenimo kaj nekaj pomeni. Mislim, da tudi ostale člane tega foruma zanima kaj določene kratice pomenijo. AIS (po tvoje pomeni kar si napisal) če pa te črke malo pemešamo na recimo IAS (kar sem napisal jaz) pa to po moje pomeni - intake air system. In to po moje pomeni, povsem drugo kar misliš oz trdiš ti. Namreč to (intake) pomeni vhod ne izhod zraka. Po kmečko povedano to pomeni, da ta sistem pomaga pri poljnjenju cilindrov. Dex correct me if I`am Wrong.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
DeX
Moderator


Pridružen/-a: 12.09. 2007, 14:13
Prispevkov: 152
Kraj: Cerknica

PrispevekObjavljeno: 24 Apr 2008 23:30    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

medo je napisal/a:

Dobro. Se iskreno opravičujem če je tako zgledalo. Dobro pa je če se zmenimo kaj nekaj pomeni. Mislim, da tudi ostale člane tega foruma zanima kaj določene kratice pomenijo. AIS (po tvoje pomeni kar si napisal) če pa te črke malo pemešamo na recimo IAS (kar sem napisal jaz) pa to po moje pomeni - intake air system. In to po moje pomeni, povsem drugo kar misliš oz trdiš ti. Namreč to (intake) pomeni vhod ne izhod zraka. Po kmečko povedano to pomeni, da ta sistem pomaga pri poljnjenju cilindrov. Dex correct me if I`am Wrong.


Se strinjam, prav je, da se ve kaj kratice pomenijo. Ampak to bom moral pritrdit Vallianteju. AIS pomeni air injection system, oziroma ga že vseskozi nazivamo tako, kratico pa smo pobrali iz ameriškega korider.com foruma. Nimam pa sedaj service manuala na računalniku, da bi šel preverit, če je to tudi uradna kratica. Je pa pod to mišljeno sistem sekundarnega vpihovanja zraka, ki je po parts katalogu uradno označen ko 2nd air. To je to:



Torej tale sistem nima nič z vhodom zraka, ki ga motor potrebuje za delovanje. Sistem je namreč sestavljen iz dveh pumpic, ki zajemata zrak iz airboxa, vsaka po svoji cevki in ga nato vpihujeta direktno v cilidre zraven izpušnih cevi, kar pomaga zgolj "kao boljšemu izgorevanju" izpušnih plinov. Se je pa izkazalo v praksi, da je sistem slab, da ne deluje dobro, da v bistvu škoduje motorju in poslabša delovanje. To so ugotovili tudi pri hyosungu in ga na enem cilindru odstranili.
_________________
www.mgroup.si Pravno svetovanje in pravni nasveti


Nazadnje urejal/a DeX 24 Apr 2008 23:33; skupaj popravljeno 2 krat
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
Vaillante
Moderator


Pridružen/-a: 16.09. 2007, 19:14
Prispevkov: 171
Kraj: Ljubljana - Bežigrad

PrispevekObjavljeno: 24 Apr 2008 23:31    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

No pa smo se le zmenili Wink drugače pa brez zamere medo, ni bilo povedano zlonamerno.
_________________
Kawasaki VN 800 Classic
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
medo
Rookie Rider


Pridružen/-a: 19.04. 2008, 13:36
Prispevkov: 10

PrispevekObjavljeno: 24 Apr 2008 23:56    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

DeX je napisal/a:
medo je napisal/a:

Dobro. Se iskreno opravičujem če je tako zgledalo. Dobro pa je če se zmenimo kaj nekaj pomeni. Mislim, da tudi ostale člane tega foruma zanima kaj določene kratice pomenijo. AIS (po tvoje pomeni kar si napisal) če pa te črke malo pemešamo na recimo IAS (kar sem napisal jaz) pa to po moje pomeni - intake air system. In to po moje pomeni, povsem drugo kar misliš oz trdiš ti. Namreč to (intake) pomeni vhod ne izhod zraka. Po kmečko povedano to pomeni, da ta sistem pomaga pri poljnjenju cilindrov. Dex correct me if I`am Wrong.


Se strinjam, prav je, da se ve kaj kratice pomenijo. Ampak to bom moral pritrdit Vallianteju. AIS pomeni air injection system, oziroma ga že vseskozi nazivamo tako, kratico pa smo pobrali iz ameriškega korider.com foruma. Nimam pa sedaj service manuala na računalniku, da bi šel preverit, če je to tudi uradna kratica. Je pa pod to mišljeno sistem sekundarnega vpihovanja zraka, ki je po parts katalogu uradno označen ko 2nd air. To je to:



Torej tale sistem nima nič z vhodom zraka, ki ga motor potrebuje za delovanje. Sistem je namreč sestavljen iz dveh pumpic, ki zajemata zrak iz airboxa, vsaka po svoji cevki in ga nato vpihujeta direktno v cilidre zraven izpušnih cevi, kar pomaga zgolj "kao boljšemu izgorevanju" izpušnih plinov. Se je pa izkazalo v praksi, da je sistem slab, da ne deluje dobro, da v bistvu škoduje motorju in poslabša delovanje. To so ugotovili tudi pri hyosungu in ga na enem cilindru odstranili.
Ne Dex tale tvoja razlaga ni prava. Poglej service manual.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
DeX
Moderator


Pridružen/-a: 12.09. 2007, 14:13
Prispevkov: 152
Kraj: Cerknica

PrispevekObjavljeno: 25 Apr 2008 00:09    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

medo je napisal/a:
Ne Dex tale tvoja razlaga ni prava. Poglej service manual.


Kaj pa ni prav, oziroma v katerem delu? Ne spomnim se, da bi service manual kaj veliko informacij posvečal 2nd air-u.

Sicer pa če veš, da sem se zmotil, verjetno veš tudi kako je prav, tako da lahko napišeš in razložiš.
_________________
www.mgroup.si Pravno svetovanje in pravni nasveti
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
medo
Rookie Rider


Pridružen/-a: 19.04. 2008, 13:36
Prispevkov: 10

PrispevekObjavljeno: 25 Apr 2008 00:16    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

DeX je napisal/a:
medo je napisal/a:
Ne Dex tale tvoja razlaga ni prava. Poglej service manual.


Kaj pa ni prav, oziroma v katerem delu? Ne spomnim se, da bi service manual kaj veliko informacij posvečal 2nd air-u.

Sicer pa če veš, da sem se zmotil, verjetno veš tudi kako je prav, tako da lahko napišeš in razložiš.
No pa smo pri dizah in mikunijevih uplinjačih. A ne? Laughing
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
medo
Rookie Rider


Pridružen/-a: 19.04. 2008, 13:36
Prispevkov: 10

PrispevekObjavljeno: 25 Apr 2008 00:22    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

medo je napisal/a:
DeX je napisal/a:
medo je napisal/a:
Ne Dex tale tvoja razlaga ni prava. Poglej service manual.


Kaj pa ni prav, oziroma v katerem delu? Ne spomnim se, da bi service manual kaj veliko informacij posvečal 2nd air-u.

Sicer pa če veš, da sem se zmotil, verjetno veš tudi kako je prav, tako da lahko napišeš in razložiš.
No pa smo pri dizah in mikunijevih uplinjačih. A ne? Laughing

Torej tale sistem nima nič z vhodom zraka, ki ga motor potrebuje za delovanje Ima, pa še kako. Vhodni zrak res pride iz air-boxa. Vendar piha direktno v izpušna grla(glavo) in pri tem pomaga praznizi izpuh oziroma tudi pomaga motorju pri poljnenju cilindrov.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
DeX
Moderator


Pridružen/-a: 12.09. 2007, 14:13
Prispevkov: 152
Kraj: Cerknica

PrispevekObjavljeno: 25 Apr 2008 00:40    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ja pomaga prazniti izpuh, sej to ni noben zanikal, celo napisali smo. Ampak praksa je pokazala, da brez tega sistema motor deluje lepše, vse skupaj se manj segreva, odpravi pa se tudi nadležen backfire.

Torej to ni nobena pomembna stvar za dobro delovanje motorja, ravno nasprotno.
_________________
www.mgroup.si Pravno svetovanje in pravni nasveti
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
medo
Rookie Rider


Pridružen/-a: 19.04. 2008, 13:36
Prispevkov: 10

PrispevekObjavljeno: 25 Apr 2008 01:00    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

DeX je napisal/a:
Ja pomaga prazniti izpuh, sej to ni noben zanikal, celo napisali smo. Ampak praksa je pokazala, da brez tega sistema motor deluje lepše, vse skupaj se manj segreva, odpravi pa se tudi nadležen backfire.

Torej to ni nobena pomembna stvar za dobro delovanje motorja, ravno nasprotno.
Samo, (ali ni res) pomaga tudi polniti (ne samo prazniti) motor. Če pa je zadeva spedenana(tako kot je treba) je stvar dobrodošla. Še dan danes jo imajo japonci namontirano, in to kljub temu, da imajo kar spedenane EFI-je.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Hyosung Motorcycles Slovenia Seznam forumov :: Hyosung Comet 650 Naked Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Naslednja
Stran 5 od 8

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu




Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Charcoal2 Theme © Zarron Media