Kako blokirati Air Injection System (AIS)

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Hyosung Motorcycles Slovenia Seznam forumov :: Hyosung Comet 650 Naked
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
iceman
Administrator foruma


Pridružen/-a: 12.09. 2007, 09:10
Prispevkov: 322
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: 13 Sep 2007 08:56    Naslov sporočila: Kako blokirati Air Injection System (AIS) Odgovori s citatom

Kaj povzroča pokanje pri Cometu ko zaprete gas. Pri original izpuhu je to skoraj neslišno ker je cel sistem zelo zaprt. Pri kakšnem športnem izpuhu (Wings, Ixil, Bos, Devil, Gpr...) pa je pokanje moteče in glasno ter škodljivo za samo delovanje motorja. Motor je nastavljen na zelo boro mešanico, kar vpliva na izgorevalno temperaturo. To pokanje naj bi negativno vplivalo na izpušne ventile. Sam sistem je dodatno vgrajen na motor da bi zadostovali Euro2 normi, saj ima Comet še vedno vplinjače, ki niso najbolj okoljevarstveni.

Sama podrobna razlaga se nahaja na tej strani http://www.carcare.org/Emission_Control/air_injection.shtml

Da zapremo sistem imamo več možnosti:

- 1. da zapremo cev za aktiviranje sistema (Slika 2 -->cevki 13,14) (Slika 1 --> cevka A)

- 2. da zapremo cev skozi katero se sistem oskrbuje z kisikom (Slika 2 --> cevki 12,11) (Slika 1 --> Cevka B)

- 3. da naredimo ploščico ter s tem blokiramo vpihovalno cev, ki je pritrjena na glavo motorja (Slika 2 --> cevki 8,9)




Sam sem najprej izvedel drugo metodo, tako da sem pripru sesalne cevi. pozneje sem se še odločil da bom blokiranje naredil s tretjo metodo, ki je najbolša od vseh treh. Vendar je nekoliko težavna saj je potrebno izdelati ploščico za blokiranje ter izvesti zahtevno montažo le te. Plošico sem izdelal iz 0.5mm bakrene pločevine. Montaža na prvi cilinder je enostavna saj imamo veliko prostora. Velik problem pa je nastal pri montaži ploščice na zadnji cilinder saj tam ni popolnoma nič prostora, tako da sem moral na koncu odstraniti veliko plastike ter cel izpušen sistem. Pa še po tem ni bilo veliko prostora, vendar mi je po nekaj urah uspelo.

Pokanje je sedaj minimalno. Za odstranitev še tega pokanja pa priporočam večje štantgas dize.


Slika 1:


Slika2:
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
iceman
Administrator foruma


Pridružen/-a: 12.09. 2007, 09:10
Prispevkov: 322
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: 27 Sep 2007 15:15    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Izgled ventilov pred posegom, na ventilih se vidi za so delali v zelo visoki temperaturi to se vidi njihovi beli barvi.



Z zamenjavo povečanjem glavnih diz se stanje izboljša, ter možnost za poškodbo ventilov se zmanjša, ker je izgorevalna mešanica bogatejša. Stanje se tudi popravi z vgradnjo ploščice na ta del da se blokira sesanje svežega zraka med ventile --->
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Hyosung Motorcycles Slovenia Seznam forumov :: Hyosung Comet 650 Naked Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu




Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Charcoal2 Theme © Zarron Media