Hyosung gt 125 - tehnična vprašanja, tuning
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Hyosung Motorcycles Slovenia Seznam forumov :: Hyosung Comet GT125, 250
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
nobody
Hyosung Maniac


Pridružen/-a: 14.09. 2007, 15:59
Prispevkov: 116

PrispevekObjavljeno: 12 Okt 2007 16:17    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

V Murski soboti dobiš polini športne filtre za 25€(kakšen koli premer vratu) Bi kaj blo narobe če nebi menjal diz in gor dal športne filtre?
_________________
lep pozdrav
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
iceman
Administrator foruma


Pridružen/-a: 12.09. 2007, 09:10
Prispevkov: 322
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: 12 Okt 2007 21:21    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

nobody je napisal/a:
V Murski soboti dobiš polini športne filtre za 25€(kakšen koli premer vratu) Bi kaj blo narobe če nebi menjal diz in gor dal športne filtre?


Pri polini filtru pazi da ima trdo ohišje(ne vzemi penaste verzije) ker so to precej večji motorji kot skuterji in zračni pretok je višji podtlak večji ter stiska filtre.

Povsem verjetno če ne bi menjal diz motor sploh ne bi deloval normalno zaradi zelo velikega povečanja količine zraka v zmese napram originalu. Posem verjetno bi motor trokiral pod polnim plinom, (mukal) motor bi morilo. Če bi se motor zvrtel dokaj normalo je pa nevarno saj je mešanica bolj bora (suha), izgorevalna temperatura bi se dvignila, kar ni vredu za materiale. Lahko bi dokaj takoj prišlo do kakšne napake, če so materiali kvalitetni bi pa se lahko kar nekaj časa vozil, vendar to še vedno pomeni da je to vredu za motor. Dize so poceni, in če maš že filtre dol pol je to še 5 dodatnih min dela.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
nobody
Hyosung Maniac


Pridružen/-a: 14.09. 2007, 15:59
Prispevkov: 116

PrispevekObjavljeno: 13 Okt 2007 15:01    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Bom malo šraufal. Večinoma sem jaz dell'ortoje in binge šraufal. Pa enga mikunija ki je čisto drugačen od teh dveh.
_________________
lep pozdrav
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Fingi
Rookie Rider


Pridružen/-a: 13.09. 2007, 16:25
Prispevkov: 22

PrispevekObjavljeno: 14 Okt 2007 00:21    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Tomos ane Cool Cool
Sej fergiji so večinoma dost podobni... šraufk za štandgas, šraufk za benz/zrk , spodi diza, pa igla k se premika. Druzga pa itak nimaš za štelat Rolling Eyes
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Vaillante
Moderator


Pridružen/-a: 16.09. 2007, 19:14
Prispevkov: 171
Kraj: Ljubljana - Bežigrad

PrispevekObjavljeno: 14 Okt 2007 23:24    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Dize je vsekakor priporočljivo menjati, da bo kakšen pozitiven efekt

Lp, Vaillante
_________________
Kawasaki VN 800 Classic
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
iceman
Administrator foruma


Pridružen/-a: 12.09. 2007, 09:10
Prispevkov: 322
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: 15 Okt 2007 08:15    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Jst sm učasih mel Yamaho Spy scooter 4 leta kot mulc in sm mel kar precej pizdarij gor ror, 70 polini kit ,21mm fergl, športni prenosi, športna delta sklopka..... Šravfu sm k nor, motor sem pa poznov do kraja in sem ga nonstop doponjeval in nastavljal variomat. Imel sem dve vrsti zračnih filtrov polini klasični stožčasti (mrežasta opora, podoben kot na sliki par postov nazaj) ter polini penasti (brez opore). Prvega so mi ukradli v Lj, tako da sem potem kupil drugega.

Pol sm motor prodal en moj frend pa je kupu Yamaho TZR125, pa sva jo hotla mal dodelat, večat dize športn filtr.... Uporabla sva moj penasti polini filtr, problem pa je nastal da je bil filter brez trdnega ohišja med peno in ga je začel skup vlečt motor pa morit ker je bilo premalo zraka.

Drugače je pa penasti filter odličen za filtracijo res 1A, medtem ko ta klasični stožčasti polini pa ni preveč ok ker vase potegne majhen pesek in prah. Vsakič ko sem koničasti filter pral je bil na notranji strani pravi peskovnik ampak kljub temu je motor šel dobra 3 leta brez problemov s tem filtrom. Verjetno je bila obraba valja in bata nekoliko večja zarad umazanij v filtru.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
iceman
Administrator foruma


Pridružen/-a: 12.09. 2007, 09:10
Prispevkov: 322
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: 15 Okt 2007 08:18    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Probaj dobit kaj takega penasti + opora.




Krivine pa obstajajo različne 45, 90 stopinj ravne....
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
nobody
Hyosung Maniac


Pridružen/-a: 14.09. 2007, 15:59
Prispevkov: 116

PrispevekObjavljeno: 15 Okt 2007 10:50    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Fingi je napisal/a:
Tomos ane Cool Cool
Sej fergiji so večinoma dost podobni... šraufk za štandgas, šraufk za benz/zrk , spodi diza, pa igla k se premika. Druzga pa itak nimaš za štelat Rolling Eyes



Ma ja tomosi, skuteri, rs-ke, husqwarna.... Vse je blo 2t.
_________________
lep pozdrav
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
iceman
Administrator foruma


Pridružen/-a: 12.09. 2007, 09:10
Prispevkov: 322
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: 16 Okt 2007 10:06    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Fingi a si že kaj natunu mašino, gre že kj bolš?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
iceman
Administrator foruma


Pridružen/-a: 12.09. 2007, 09:10
Prispevkov: 322
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: 16 Okt 2007 10:20    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Tole je en predlog NOS Razz Razz Razz








Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
nobody
Hyosung Maniac


Pridružen/-a: 14.09. 2007, 15:59
Prispevkov: 116

PrispevekObjavljeno: 16 Okt 2007 11:12    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

To bi rad v delovanju vido
_________________
lep pozdrav
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Vaillante
Moderator


Pridružen/-a: 16.09. 2007, 19:14
Prispevkov: 171
Kraj: Ljubljana - Bežigrad

PrispevekObjavljeno: 17 Okt 2007 01:05    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Tudi mene firbec matra Razz Cool

Lp, Vaillante
_________________
Kawasaki VN 800 Classic
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Fingi
Rookie Rider


Pridružen/-a: 13.09. 2007, 16:25
Prispevkov: 22

PrispevekObjavljeno: 17 Okt 2007 13:56    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Hm, tole je GT 250... zanimiv je, k ni nč opazit da bi mel tisto velko piksno pod mašino, k prideta obe izpušne cevi skp. Ni mi jasno kaj je vloga tistega.

Aja, nisem jest še nč predeloval, morm pridt do keša, pol pa bo... prvo kot prvo pa rabim nove membrane - 100€ Rolling Eyes Rolling Eyes
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
nobody
Hyosung Maniac


Pridružen/-a: 14.09. 2007, 15:59
Prispevkov: 116

PrispevekObjavljeno: 17 Okt 2007 18:42    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Fingi je napisal/a:
Hm, tole je GT 250... zanimiv je, k ni nč opazit da bi mel tisto velko piksno pod mašino, k prideta obe izpušne cevi skp. Ni mi jasno kaj je vloga tistega.

Aja, nisem jest še nč predeloval, morm pridt do keša, pol pa bo... prvo kot prvo pa rabim nove membrane - 100€ Rolling Eyes Rolling Eyes


Tisto je katalizator. Mislim da je
_________________
lep pozdrav
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Fingi
Rookie Rider


Pridružen/-a: 13.09. 2007, 16:25
Prispevkov: 22

PrispevekObjavljeno: 17 Okt 2007 22:36    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

nobody je napisal/a:

Tisto je katalizator. Mislim da je

Ni, katalizator je na koncu izpušne cevi, tista mrežica, vidš jo če daš dol dušilec. Sm jo že dol odrezov, tk da, če hočeš lahko enkrat poslikam Very Happy
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Hyosung Motorcycles Slovenia Seznam forumov :: Hyosung Comet GT125, 250 Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5  Naslednja
Stran 3 od 5

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu




Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Charcoal2 Theme © Zarron Media