Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Vaillante Moderator
Pridružen/-a: 16.09. 2007, 19:14 Prispevkov: 171 Kraj: Ljubljana - Bežigrad
|
Objavljeno: 28 Sep 2007 00:06 Naslov sporočila: HYOSUNG Aquila GV250 - Centralno Stojalo(Central Stand) |
|
|
1.
Glavne Stvari:- Centalno Stojalo+matica,vijak,sornik,vzmet
- Komplet gedor (natični kluč 14mm in Račna)
- Izvijač
- Strojna Mast
2.
Pod samim motorjem se vidi že pripravljen nosilec za cent. stojalo
3.
Vstavimo sornik v Cent. Stojalo kot kaže slika
4.
Sornik naj bo poravnan z luknjami stojal z leve in desne strani
5.
Vijak namažemo z strojno mastjo, da ga lažje potisnemo skozi sornik
6.
Vijak potisnemo skozi sornik na centralnem stojalu ter nosilcem C. stojala na motorju z desne proti levi strani
7.
Nato na vijak damo vzmetno ali zegger podložko(varuje proti odvitju) in privijemo matico(zategnemo z občutkom)
8.
Vzmemo vzmet, ki jo dobimo poleg stojala, jo nataknemo na nosilec in jo s pomočjo izvijača napnemo na cent. stojalo
9.
Ko končamo z napenjanjem, mora stavr izgledati tako
10.
Na koncu nateknemo še gumico oz. blažilnik ropota, ki nastane pri pospravlanju stojala, izgleda pa takole:
11.
Morda jo bo malce težavno spravit na njeno mesto, ker gre zelo na tesno, zato lahko malce namažemo z mastjo po njenem čepu. Ko je vstavljena, zgleda zadeva tako:
12.
Centralno stojalo, je pripravljeno na uporabo
To Bi Bilo To
Lp, Vaillante _________________ Kawasaki VN 800 Classic
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
daneb HardCore Rider
Pridružen/-a: 12.09. 2008, 05:28 Prispevkov: 65 Kraj: Kamnik
|
Objavljeno: 12 Sep 2008 06:41 Naslov sporočila: |
|
|
Živijo, sem nov lastnik Aquile 250 pa me zanima centralno stojalo, če ga ima kdo za prodati ga kupim. Ali sta za 125 ccm in 250 ccm stojala enaka? _________________ Veliko užitkov pri vožnji Vam želim. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
iceman Administrator foruma
Pridružen/-a: 12.09. 2007, 09:10 Prispevkov: 322 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 12 Sep 2008 11:38 Naslov sporočila: |
|
|
Mislim da sta enaka, če pa ne je pa postopek zagotovo skoraj isti.
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Vaillante Moderator
Pridružen/-a: 16.09. 2007, 19:14 Prispevkov: 171 Kraj: Ljubljana - Bežigrad
|
Objavljeno: 12 Sep 2008 23:28 Naslov sporočila: |
|
|
pomoje je najbolje, da pokličeš uvoznika (Saplex) in jih vprašaš za ceno in če je sprejemljiva naročiš. rabljeno boš bolj težko dobil _________________ Kawasaki VN 800 Classic
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
daneb HardCore Rider
Pridružen/-a: 12.09. 2008, 05:28 Prispevkov: 65 Kraj: Kamnik
|
Objavljeno: 13 Sep 2008 08:55 Naslov sporočila: |
|
|
Nisem mislil.da bi dobil rabljeno stojalo. Najraje bi ga naredil sam saj ne more biti preveč zakomplicirano vsaj na sliki ni videti. _________________ Veliko užitkov pri vožnji Vam želim. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
daneb HardCore Rider
Pridružen/-a: 12.09. 2008, 05:28 Prispevkov: 65 Kraj: Kamnik
|
Objavljeno: 22 Sep 2008 06:09 Naslov sporočila: |
|
|
Dobil sem centralno stojalo za mojo Aquilo in to kar novo za 66 €.
Stojalo mi deluje previsoko in je posledično zelo težko postaviti motocikel. Zadnje kolo je več kot pet centimetrov od tal. Razmišljam o skrajšanju stojala potem bi bilo postavljanje nanj veliko lažje. _________________ Veliko užitkov pri vožnji Vam želim. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Vaillante Moderator
Pridružen/-a: 16.09. 2007, 19:14 Prispevkov: 171 Kraj: Ljubljana - Bežigrad
|
Objavljeno: 23 Sep 2008 16:10 Naslov sporočila: |
|
|
daneb je napisal/a: | Dobil sem centralno stojalo za mojo Aquilo in to kar novo za 66 €.
Stojalo mi deluje previsoko in je posledično zelo težko postaviti motocikel. Zadnje kolo je več kot pet centimetrov od tal. Razmišljam o skrajšanju stojala potem bi bilo postavljanje nanj veliko lažje. |
Jaz bi na tvojem mestu potem krajšal na zgornjem delu, se pravi tam kjer je stojalo pritrjeno. recimo za 20mm, tako da bi moral potem tečaj skozi katerega gre vijak pač na novo privarit. ni noben problem, potem pa samo še prebarvat pa je _________________ Kawasaki VN 800 Classic
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
daneb HardCore Rider
Pridružen/-a: 12.09. 2008, 05:28 Prispevkov: 65 Kraj: Kamnik
|
Objavljeno: 23 Sep 2008 16:19 Naslov sporočila: |
|
|
Bravo dobra ideja samo še zatič za vzmet bo treba prestaviti za isto toliko milimetrov pa bo. _________________ Veliko užitkov pri vožnji Vam želim. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
daneb HardCore Rider
Pridružen/-a: 12.09. 2008, 05:28 Prispevkov: 65 Kraj: Kamnik
|
Objavljeno: 30 Sep 2008 06:35 Naslov sporočila: |
|
|
Skrajšano stojalo mi ni všeč, zato sem se odločil. da naredim stojalo na novo in to iz aluminija ( lažje in lepše ) , ko dobim material se takoj lotim dela. ko bo stojalo gotovo bo slikano in slikca na forumu prikazana. _________________ Veliko užitkov pri vožnji Vam želim. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
palomas Rookie Rider
Pridružen/-a: 29.09. 2008, 14:24 Prispevkov: 9 Kraj: Croatia
|
Objavljeno: 30 Sep 2008 13:03 Naslov sporočila: |
|
|
Već sam o tome pisao na raznim forumima: ja sam svoje stajalo napravio sam, nije potrebno puno cijevi, niti je to neki veliki posao ili majstorstvo.
Najteže je bilo odrediti potrebne dimenzije (visina, širina), njih sam izmjerio uz pomoć slike. Našao sam dobru fotografiju tog stajala, i uvukao je u AutoCAD, program za tehničko crtanje. Na osnovu debljine cijevi, dobio sam i sve ostale dimenzije.
Izrezao sam cijevi, dvije okomite malo sam zavinuo, i sve to dobro zavario skupa. Oprugu sam uzeo od starog MZ-a, nju je bilo najteže staviti gore, jer je debela i tvrda.
Ispočetka se i meni činilo da je stajalo malo previsoko, ali otkako sam stavio novu Shinko gumu 150/90 - 15, baš i nije više toliko visoko.
Btw, nova Shinko guma Tour Master D230, pokazala se više nego odličnom! Po sredini profila ima duboki cik-cak utor, vrlo je stabila i daje odličan grip i u najtežim uvjetima vožnje. Isprobao sam je i po kiši, i prezadovoljan sam s njome! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
daneb HardCore Rider
Pridružen/-a: 12.09. 2008, 05:28 Prispevkov: 65 Kraj: Kamnik
|
Objavljeno: 30 Okt 2008 16:40 Naslov sporočila: |
|
|
Naredil sem centralno stojalo iz aluminija in je začasno neuporabno, tam kjer je varjeno je aluminij postal čisto mehak. Nekateri mi svetujejo naj počakam par let, da material dobi nazaj svojo trdoto baje šele po petih letih. Šlišal sem pa tudi, da se aluminij umetno stara. Ali kdo kaj ve o tem? Baje, da se izmenično segreva in hladi pa ne vem na koliko stopinj naj bi se segrevalo in potem hladilo in kolikokrat to ponoviti. _________________ Veliko užitkov pri vožnji Vam želim. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Vaillante Moderator
Pridružen/-a: 16.09. 2007, 19:14 Prispevkov: 171 Kraj: Ljubljana - Bežigrad
|
Objavljeno: 30 Okt 2008 20:55 Naslov sporočila: |
|
|
jah pri aluminiju je tako, ker je to precej občutljiva kovina, sploh če se jo segreva...aluminij je že splošno znana kovina v kateri je prisotno lezenje in ni namenjene neposrednim obremenitvam, v kolikor ni dodan silicij ali poleg silicija še baker(ki močno povečata trdnost)...na kakšen način je bil varjen? MIG MAG TIG? če je bil slučajno varjen na elektrodo, ni šanse da ga popraviš/izboljšaš (začne razpadati)...res je, vse kovine postanejo s staranjem boljše. Starejše kot so boljša je njihova struktrura. Aluminij se da umetno starati, na temp. 120-160°C nekje od 8-16 ur, s staranjem se izboljša granulacija--> nastanek manjših kristalnih zrn, se pravi da so med njimi vezi močnejše... najbolj primeren aluminij bi bil za tvoj nosilec AlCu4SiMg, to je aluminij, ki so mu dodani še Cu-baker, Si-Silicij, Mg-Magnezij...vendar nastane potem problem ker nebi bil korozijsko odporen, tako da bi oksidiral in bi ga moral polirati,razen če te to ne moti
Če imaš možnost se lotiti tega, se drži teh Faz:
1. Faza: homogenizacijsko žarjenje Aluminija z dodatkom 5.6% bakra cca. 550°C traja 4-6ur (da material postane enak po celotni strukturi)
2. Faza: gašenje po segrevanju hitro ohladiš v vodi, s tem dobiš prenasičeno stanje zlitine...s tem tudi preprečimo da bi v trednem stanju prišlo do izločanje bakra, ki služi za večjo trdnost
3. Faza: Staranje kot sem omenil prej je najhitrejše umetno 120-160°C 8-16ur
To je neka taka splošna zadeva kar se tiče aluminija ter primesi, ki mu jih dodamo, da ga izboljšamo...
upam da sem bil kaj v pomoč
Lp _________________ Kawasaki VN 800 Classic
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
daneb HardCore Rider
Pridružen/-a: 12.09. 2008, 05:28 Prispevkov: 65 Kraj: Kamnik
|
Objavljeno: 31 Okt 2008 08:02 Naslov sporočila: |
|
|
Vaillante je napisal/a: | jah pri alu........... je bil varjen? MIG MAG TIG? Aluminij se da umetno starati, na temp. 120-160°C nekje od 8-16 ur.........
1. Faza: homogenizacijsko žarjenje Aluminija z dodatkom 5.6% bakra cca. 550°C traja 4-6ur (da material postane enak po celotni strukturi)
2. Faza: gašenje po segrevanju hitro ohladiš v vodi, s tem dobiš prenasičeno stanje zlitine...s tem tudi preprečimo da bi v trednem stanju prišlo do izločanje bakra, ki služi za večjo trdnost
3. Faza: Staranje kot sem omenil prej je najhitrejše umetno 120-160°C 8 - 16
upam da sem bil kaj v pomoč
Lp |
Ja si mi bil v pomoč, nekje na netu sem bral, da se več ur segreva na 180 stopinj ne piše pa koliko ur in tudi ohlajanja v vodi ne omenja.
Imam možnost postopka, ki si mi ga opisal in bom to tudi poizkusil. Ali kaj pridobim, če postopek večkrat ponovim?
Hvala za navodila.
LP Daniel _________________ Veliko užitkov pri vožnji Vam želim. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Vaillante Moderator
Pridružen/-a: 16.09. 2007, 19:14 Prispevkov: 171 Kraj: Ljubljana - Bežigrad
|
Objavljeno: 31 Okt 2008 13:53 Naslov sporočila: |
|
|
pridobil ne boš nič če boš naknadno segreval, ker finta je v tem da ko boš žaril(rekristalizacijsko žarjenje) oz. homogeniziranje, bodo kristali se zmanjšali in vezi se bodo ojačale, pač ohladiš v vodi le zato,da baker ne ''uide'' ven potem pa staranje, vendar jaz bi izbral staranje pri cca. 150°C za cca. 14ur, potem pa pusti nekaj dni na nravnem staranju pri 20°C recimo 14 dni-3 tedne... mislim, da bi zadeva morala biti potem dovolj močna za motorček aja pa aluminiju naj bo dodan vsaj baker, najbolje pa silicij in baker. zdaj ne wem katero vrsto aluminija si kupil? ali si ga kupil za gnetenje/valjanje ali si kupil silumin(aluminij ki mu je že dodan silicij) ? _________________ Kawasaki VN 800 Classic
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
daneb HardCore Rider
Pridružen/-a: 12.09. 2008, 05:28 Prispevkov: 65 Kraj: Kamnik
|
Objavljeno: 01 Nov 2008 06:44 Naslov sporočila: |
|
|
Kupil sem debelo stenske cevi narejene verjetno z vlečenjem kakšna je oznaka ne vem saj trgovec oznake ne posreduje verjetno zaradi tega ne, da lahko podtakne kateri koli material ( kvaliteto ). Drugič bom ob nabavi aluminija zahteval točno določeno kvaliteto. _________________ Veliko užitkov pri vožnji Vam želim. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|