HYOSUNG Aquila GV250 - Potek Osnovnega Servisa(BasicService)

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Hyosung Motorcycles Slovenia Seznam forumov :: Hyosung GV Aquila 250
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Vaillante
Moderator


Pridružen/-a: 16.09. 2007, 19:14
Prispevkov: 171
Kraj: Ljubljana - Bežigrad

PrispevekObjavljeno: 02 Okt 2007 22:21    Naslov sporočila: HYOSUNG Aquila GV250 - Potek Osnovnega Servisa(BasicService) Odgovori s citatom

Malo pomoči za tiste, ki bi radi sami doma opravili redni servis:

1. Menjava Olja

Potrebujemo: - Nov Originalni Filter Za Olje cena cca. 10eur
- Olje za 4T motorje z morko sklopko 1,5l (priporočam Motul 5100 10w-40) cena cca. 17- 20eur za 1l
- Natični ključ 21mm+gedora
- Natični ključ 8mm
- tesnilo filtra za olje (O-ring) cena cca. 1eur
- Posoda za staro olje

POZOR! ----> Preden začnete spuščat olje iz motorja, naj bo motor segret, najbolje nekje 20min po vožnji. To pa zato, da steče ven čimvečja količina olja, saj je le to kot vemo na višji temperaturi bolj redko Wink

Pa začnimo:

Kot prvo preverimo, če imamo vse potrebno od zgoraj naštetih stvari. Potem pa pod motor postavimo posodo namenjeno staremu olju, ter s Ključem 21mm odvijemo prikazan vijak pod mašino

ven bo steklo le nekaj olja dokler ne odvijemo zgornjega pokrovčka


Počakamo da isteče ven vse olje, zraven pa še odvijemo 3-vijake, ki držijo pokrov za oljni filter, ter odstranimo star filter P.S. nekaj olja bo priteklo tudi tukaj(kolikor ga je ostalo v filtru in komori)
Spet počakamo kakšno minuto da odteče vse.


Ko odstranimo star filter, s čisto in suho krpo pobrišemo komoro, v kateri se je filter nahajal, če so morda znotraj ostalu kakšni delci ali opilki.
Ko počistimo vstavimo notri nov filter Arrow


Pri vstavitvi pazimo, da je filter obrnjen z njegovo odprtino v komoro, zato da lahko olje kroži. V nasprotnem primeru se lahko poslovite od svojega Hyosunga Wink
Pazite tudi na zamenjavo tesnila na pokrovu (OIL FILTER) ter da vzmet ki je nanj pritrjena pritiska na novi filter.

Nato privijete pokrov filtra s tremi vijaki, ki jih zategnete z občutkom, da ne uničite navoja. Ne pozabite tudi priviti VIJAKA SPODAJ

Zdaj pa lahko pričnete z vlivanjem novega olja v odprtino v kateri je bil maloprej zamašek z oznako 10w-40 Wink


Nivo olja kontrolirate s pomočjo ''Okenčka za kontrolo nivoja olja''. Olje naj bo do zgornje merilne črtice.



POZOR!! Ko merite nivo olja naj bo motor postavljen pokonci, tako da če nimate centralnega stojala, prosite koga naj vam pri tem pomaga in se za nekaj časa preseli na sedež vašega Husota Wink

Uglavnem, ko natočite olje do zgornje oznake, motor vžgite za nekaj časa in naj teče NA MESTU!! ne vozite se!, ker olje še ne maže vseh vitalnih delov! Na mestu ga pustite prižganega 5 min, nato ga ugasnite počakajte 5 min. in preverite nivo olja sedaj. Vrejtno bo pod merico, zato ga še malenkost dolijte, da bo olje prišlo do merice in seveda privijte zamšek:wink:

To je zaenkrat to, upam da sem dovolj natančno opisal vso zadevo

dodajam pa še link od filmčka ''POTEK SERVISA'' Arrow LINK

Lp, Vaillante
_________________
Kawasaki VN 800 Classic
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Mixzensei
Rookie Rider


Pridružen/-a: 02.10. 2015, 06:21
Prispevkov: 2

PrispevekObjavljeno: 02 Okt 2015 09:08    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

I would like to say that I find this very long.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Hyosung Motorcycles Slovenia Seznam forumov :: Hyosung GV Aquila 250 Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu




Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Charcoal2 Theme © Zarron Media