Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
special749 Rookie Rider
Pridružen/-a: 19.10. 2007, 22:54 Prispevkov: 6
|
Objavljeno: 19 Okt 2007 23:01 Naslov sporočila: NUJNO Hyosung rx125 |
|
|
Nujno potrebujem pomoč za omenjeni motor. Problem je, da mi je v glavi cilindra odtrgalo navoj za svečko, tako da ne morem priviti svečke. Če kdo ve kako bi resil tezavo, bi prosil da mi pove kje in kako bi to popravil. Ker nimam sestavnih risb ne vem kako je sploh sestavljeno.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Fingi Rookie Rider
Pridružen/-a: 13.09. 2007, 16:25 Prispevkov: 22
|
Objavljeno: 19 Okt 2007 23:29 Naslov sporočila: |
|
|
Hm, ta bo pa težka. Problem je, ker so glave aluminjaste, aluminij se pa, če je zelo segret, lahko ob velikih silah(recimo šraufanje svečke) razpotegne... pa je zjeban vse. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Vaillante Moderator
Pridružen/-a: 16.09. 2007, 19:14 Prispevkov: 171 Kraj: Ljubljana - Bežigrad
|
Objavljeno: 20 Okt 2007 00:52 Naslov sporočila: |
|
|
Hm...Stvar je taka, glavo odšraufaš dol, ponavadi je prišraufana a 4mi šraufi, ker je zračno hlajen ne bo toliko dela kot če bi bil vodno. 1. možnost je, da daš vrezat nov navoj iste dimenzije kot je original (ne vem koliko ti je pobralo navoja), 2. možnost je, prevrtat, tako da odstraniš ostal navoj+vgraditev majhne puše+vrezava novega navoja(samo to ne priporočam najbolj) 3. najboljšra varianta pa je menjava glave. Pokliči SAPLEX tam ti bodo povedali kolikšna je cena le te, ali pa poglej če kdo prodaja ta motor po delih.
Lp, Vaillante _________________ Kawasaki VN 800 Classic
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
special749 Rookie Rider
Pridružen/-a: 19.10. 2007, 22:54 Prispevkov: 6
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
iceman Administrator foruma
Pridružen/-a: 12.09. 2007, 09:10 Prispevkov: 322 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 21 Okt 2007 16:44 Naslov sporočila: |
|
|
Če maš kagega drejarja v okolici ga vprašaj kako s tem. Mi smo včasih na mopedi dajali puše notr vgrajat. Ble so pa iz nekega drugega materiala, ki je bil mehkejši tako da si mogu zlo pazit pri zategovanju. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
special749 Rookie Rider
Pridružen/-a: 19.10. 2007, 22:54 Prispevkov: 6
|
Objavljeno: 21 Okt 2007 18:42 Naslov sporočila: |
|
|
Se bom pozanimu. Drgac pa ful hvala za nasvete. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
iceman Administrator foruma
Pridružen/-a: 12.09. 2007, 09:10 Prispevkov: 322 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 22 Okt 2007 08:12 Naslov sporočila: |
|
|
Če si iz okolice lj lohk jst prašam enga frenda k dela na cnc stružnici? Pri mehankarjih je pa tko da ti bojo 3x zaračunal uno pušo, ker morjo še svojo maržo not vključit. Lepo boš mogu glavo dol snet, nova tesnila nabavt, pa dat glavo poštimat. Pazi kako stvari raztavljaš da boš isto dal nazaj. Drugače pa to ni zelo veliko dela, kakšne 2 urci al pa še tok ne. Pa tud zelo zakompliciran ni, sam pejt po navodili service manuala, pa ne pozabit zategovat z moment ključem. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
special749 Rookie Rider
Pridružen/-a: 19.10. 2007, 22:54 Prispevkov: 6
|
Objavljeno: 22 Okt 2007 14:42 Naslov sporočila: |
|
|
Sem dobil nekega znanca ki mi bo zrihtal (vsaj poskusil), drgac pa za puso ni problema ker loh fotr u sluzbi da enmu nardit. Najbolj me muč kako razdrt glavo in jo potem nazaj sestavt. Za tesnenje pa sm kupu neko pasto ki naj bi bla za cilindre tesnit in nej bi drzala temperaturo (bom sprobu na "šeski"). |
|
Nazaj na vrh |
|
|
iceman Administrator foruma
Pridružen/-a: 12.09. 2007, 09:10 Prispevkov: 322 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 22 Okt 2007 22:07 Naslov sporočila: |
|
|
Ta pasta je dobra za tesnenje pokrova glave, ni pa ok za tesnenje med cilindrom in glavo za tesnenje izgorevalnega prostora. Tam moraš kupiti novo tesnilo. Saj ne stane toliko par bivših tisočakov. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|