Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
iceman Administrator foruma
Pridružen/-a: 12.09. 2007, 09:10 Prispevkov: 322 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 07 Nov 2007 10:06 Naslov sporočila: Kitajski ATV-ji |
|
|
Pozdravljeni
zanima me če ima kdo od vas kakšne izkušnje s temi kitajskimi ATV-ji. Me kar malo vleče da bi imel eno tako zadevco za po gozdu in po njivah se vozit med zimo.
Lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
nobody Hyosung Maniac
Pridružen/-a: 14.09. 2007, 15:59 Prispevkov: 116
|
Objavljeno: 07 Nov 2007 11:28 Naslov sporočila: |
|
|
za tako stvar je vredu. ni pa za redno uporabo. Sem gledal 110cc mislim da 300€. Je avtomatik in še rikverc ma _________________ lep pozdrav |
|
Nazaj na vrh |
|
|
iceman Administrator foruma
Pridružen/-a: 12.09. 2007, 09:10 Prispevkov: 322 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 07 Nov 2007 14:09 Naslov sporočila: |
|
|
Sam te 110ke so precej majhne bl za otroke? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
nobody Hyosung Maniac
Pridružen/-a: 14.09. 2007, 15:59 Prispevkov: 116
|
Objavljeno: 07 Nov 2007 20:45 Naslov sporočila: |
|
|
ja za otroke. pa moj brat si ga bo kupo za ribičijo! Glas ma skoraj taki kot njegova honda magna 750 brez dušilcev _________________ lep pozdrav |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Vaillante Moderator
Pridružen/-a: 16.09. 2007, 19:14 Prispevkov: 171 Kraj: Ljubljana - Bežigrad
|
Objavljeno: 08 Nov 2007 00:39 Naslov sporočila: |
|
|
Ewo, da še jaz powem kaj več meu sm 4 wheeler-ja Bemi Germany 200ccm. Ma 18ks, 5 prestav, navor je zelo dober, skoraj nič ni treba šaltat(bil je ročni menjalnik) šel je okol 85, le da začne kar tresti nad 70km/h zarad kramparc.Imel je tudi rikverc, stožčast filter in športni izpuh in res se ga sliši kot bi imel 600ccm ali več aja pa vodno hlajena mašina je bla Tako ti bom povedal, sama mašina je vredu, če kpuješ novega glej da ga lepo utečeš, zato ka ni dobro priganjat kam v kakšne ornk klance beri hribe, ko se uteče nekje pri 500km, je potrebna menjava olja jaz se mdal notri kar sintetiko od ELF-a za enduro motorje, ki imajo še dodatek oz aditiv proti spodrsavnju sklopke, kar je zelo vredu. Mislim da z mašino nebi smelo biti problema, le geštel za kakšne velike skoke ni, ker seveda ni tako kvaliteten kot od kakšnih hond yamah,....Pazit je tudi treba, da je zadaj v menjalniku oz. pretvorniku za naprej/nazaj, vedno zadosti olja in ne preveč da ga ne raznese. Aja pa šibka točka so tudi ležaji v prednjem paru koles v vsakemu sta po dva, hitro pride notri voda in s tem ležaj lepo zarusta po par sto km. ampak to ni problem, vse skupaj vzame manj kot urco dela, da daš not FAG al pa SKF in problema se znebiš, kot sem to naredil jaz
Upamm da sem bil kaj v pomoč
Lp, Vaillante _________________ Kawasaki VN 800 Classic
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
iceman Administrator foruma
Pridružen/-a: 12.09. 2007, 09:10 Prispevkov: 322 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 08 Nov 2007 09:11 Naslov sporočila: |
|
|
Lepo
Sm slišu za bemija da je manj stabilen. Bemi ma kardan, kako pa je kaj z deli?
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Vaillante Moderator
Pridružen/-a: 16.09. 2007, 19:14 Prispevkov: 171 Kraj: Ljubljana - Bežigrad
|
Objavljeno: 09 Nov 2007 00:05 Naslov sporočila: |
|
|
Jz sm meu izvedbo z verigo. Kar se tiče stabilnosti, se dajo nabavit distančniki, ali pa jih daš nekomu narest iz ALU pa pride zadeva mal širša. Z deli je tako, meu sem eno cifro od nekega štajerca, ki jih je prodajal in tudi rezervne dele je imel na zalogi in niso dragi, samo sem jo zgleda že zbrisal. Aja pa dobra stavr je tudi to, da ima na hladilniku še ventilator, tako da se voda hladi tudi ko motor stoji namestu oz. ob zelo majhni hitrost npr. 1. prestava hitrost zelo majhna obrati visoki, sicer se ga normalno spelje z 2. .
Lp, Vaillante _________________ Kawasaki VN 800 Classic
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Apegula Rookie Rider
Pridružen/-a: 10.11. 2007, 21:19 Prispevkov: 4
|
Objavljeno: 10 Nov 2007 21:26 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdrevljeni tudi jaz sem lasnik atv bemija. Pri vožnji mi je kar naenkrat ugasnil motor in ni več hotel vžgat zaganjal je normalno vžgal pa ni ko sem ga doma pregledal sem ugotovil da je pregorela ena poldogovata škatlica ki se nahaja spredaj pred hladilnikom nad sireno zalita v eno trdo plastiko tako da ne moreš prav nič popravit na eni strani te plastike je ohišje za priklop šestpolnega konektorja.Dvovrstični zgoraj tri spodaj trije v obeh je pa srdinska prosta na drugi strani te škatice pa je plastiko kar razneslo. Oznaka tega dela je zgoraj piše JP nasredini pa SMD060429 od spodaj pa D27. A mi lahko gdo pomaga zakaj služi ta škatlica in kje jo dobit. Hvala. Mislim da je to kontrola vziga. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Vaillante Moderator
Pridružen/-a: 16.09. 2007, 19:14 Prispevkov: 171 Kraj: Ljubljana - Bežigrad
|
Objavljeno: 10 Nov 2007 22:48 Naslov sporočila: |
|
|
Zdravo!
Najprej pozdravljen na forumu . Ja kontrola vžiga oz. elektronka po domače povedan oz CDI bolj strokovno okrajšano če je stvar šla po gobe je potrebna menjava, to je najbolje da pokličeš nekoga ki prodaja nove bemije in mu rečeš če drži rezervne dele oz. če ima serviserja in potem pri serviserju kupiš to zadevo, mislim da da glede na to da ostali deli niso pretirano dragi tudi ta stvar ne bi smela biti.
Lp, Vaillante _________________ Kawasaki VN 800 Classic
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Apegula Rookie Rider
Pridružen/-a: 10.11. 2007, 21:19 Prispevkov: 4
|
Objavljeno: 11 Nov 2007 14:15 Naslov sporočila: |
|
|
Hvala Vaillante in vsem ostalim ki ste se trudli. To skatlico kontrola vziga sem danes zamenja in glej ga zlomka niti vzgal ni skatlici je pa poclo ohisje ( razneslo) in se iz nje pokadilo. tako da mi je ze dve skurlo. A ve mogoce gdo kaj je lahko vzrok za to. Hvala |
|
Nazaj na vrh |
|
|
nobody Hyosung Maniac
Pridružen/-a: 14.09. 2007, 15:59 Prispevkov: 116
|
Objavljeno: 11 Nov 2007 15:57 Naslov sporočila: |
|
|
je kakšen upor šel? ali kaj podobnega _________________ lep pozdrav |
|
Nazaj na vrh |
|
|
iceman Administrator foruma
Pridružen/-a: 12.09. 2007, 09:10 Prispevkov: 322 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 12 Nov 2007 10:02 Naslov sporočila: |
|
|
Očitno ti nekje izredno velik tok potegne, sam zakaj pa je vprašanje. Najbolš da kr celo napeljavo dol butneš in pregledaš vse kable, varovalke na poškodbe (da slučajno kje ne prebija kaj med sabo.) Preglej tudi rotor pa stator, akumolator. Problem teh kitajčkov je ker ni Service Manuala.
Mogoče za pomoč poglej Service manual od Cometa 650 na koncu je troubleshooting. Vsi ti CDI-ji oz njihova napeljava si je zelo podobna.
Kok si pa dal za nov CDI? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Apegula Rookie Rider
Pridružen/-a: 10.11. 2007, 21:19 Prispevkov: 4
|
Objavljeno: 15 Nov 2007 20:19 Naslov sporočila: |
|
|
Hvala za nasvete. Ta vikend ga bom vzel pod lupo in celo elektriko pregledal. nova skatlica pa je stala 35€ amap za 3 sekunde je to prevec. Se nekaj me muci moja prva skatlica je na priklopu imela sest pinski priklop dve vrstici po trije pini srdina je pa bila prosta tale ta novi je pa enak dve vrstici po trije pini prost pa je samo zgornji pin. Ampak prodajalec trdi da je tale skatlica prava. nevem no. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
iceman Administrator foruma
Pridružen/-a: 12.09. 2007, 09:10 Prispevkov: 322 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 23 Nov 2007 14:26 Naslov sporočila: |
|
|
Dajte še kaj povedat o teh kitajčkih. Ma še kdo kakšne izkušnje...
Pozna kdo mogoče firmo Bashan.
Lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Vaillante Moderator
Pridružen/-a: 16.09. 2007, 19:14 Prispevkov: 171 Kraj: Ljubljana - Bežigrad
|
Objavljeno: 23 Nov 2007 19:49 Naslov sporočila: |
|
|
Hm..Jz ti lahko edin o bemiju powem, drgač je pa use neki podobno kar se tiče atv-jev china. Bremze je treba naštelat da kej primejo ampak to ni tok dela usaj pr men je blo tko mogoče so to kej izboljšal jz sm meu spredi bobne zadi pa disk splača se kupt 3x disk. pa geštel je problem za kšne pretirane skoke ni ker se alhko zgodi da poči kje. pa dobro je da ko ga kupiš da preveriš zategnjenost vseh matic
Lp, Vaillante _________________ Kawasaki VN 800 Classic
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
|