Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
loompek Rookie Rider
Pridružen/-a: 12.02. 2008, 21:35 Prispevkov: 9
|
Objavljeno: 28 Apr 2008 21:02 Naslov sporočila: kateri servis? |
|
|
morda to ni cisto direkt povezatno z gv650, ampak vseeno... po nekaj dneh voznje se nestrpno priblizuje prvi servis (na 1000km - do danes sem jih prevozil slabih 700). ob nakupu sem dobil seznam pooblascenih serviserjev za hyosunge, in sicer celje, hrastnik, koper, kranj, ljubljana, maribor, murska sobota, novo mesto - zuzemberk, nova gorica, ptuj, radenci, slovenj gradec.... kolikor gledam, se spisek malo razlikuje od tistega na saplexovi strani (http://www.saplex.si/strani.php?zapis=, ampak nic ne de...
mene zanima, kateri od vseh pooblascenih serviserjev je NAJBOLJSI. prav tako sem opazil, da je moja aquila dvobarvna... na repu sta dva barvna odtenka... sicer naj bi bil crn, vendar je neke perla crno/modro/vijolicne barve, na repu pa je celo malce bolj srebrn... ne znam opisat. a to je serijsko al je biu motor 'popravljen'. kupil sem ga pri pooblascenem prodajalcu kot novega (lanski letnik, ampak nerabljen). kaj je tukaj za narediti? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
iceman Administrator foruma
Pridružen/-a: 12.09. 2007, 09:10 Prispevkov: 322 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 28 Apr 2008 21:48 Naslov sporočila: |
|
|
Don't go to Ljubljana and Žužemberg...... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
loompek Rookie Rider
Pridružen/-a: 12.02. 2008, 21:35 Prispevkov: 9
|
Objavljeno: 29 Apr 2008 05:55 Naslov sporočila: |
|
|
... pa isto sm slisal za enega v celju. torej? kam? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
iceman Administrator foruma
Pridružen/-a: 12.09. 2007, 09:10 Prispevkov: 322 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 29 Apr 2008 08:33 Naslov sporočila: |
|
|
Če je maš sam servis pol bo v žužembergu ok, za kaj več je pa možakar enostavno prepovršen in sploh ne pregleda oz stestira če je odpravil napako.
V Kranju pravijo da je možakar full nesramen. Jaz sem tam motor kupu in se mi ni zdelo samo na podlagi ocen drugih kako se je obnašal do njih sem se odločil da vozim v Žužemberg.
V Ljubljano pa sploh ne it ker to je pa stari nategon še iz starih 2T časov, Aprilij rs, scooterjev......baje da je svinsko velik računal naredil pa nič oz računal dele ki jih sploh ni vgradil. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
loompek Rookie Rider
Pridružen/-a: 12.02. 2008, 21:35 Prispevkov: 9
|
Objavljeno: 29 Apr 2008 08:36 Naslov sporočila: |
|
|
gre za prvi servis... ampak bi res rad videl, da serviser precekira cel motor pred sezono... povrsnosti ne toleriram! me ne moti, ce ga ima dan ali dva... poleti ga mislim peljat mal na morje pa nebi rad da kje vmes crkne... se mi pa zdi, da mi hladilno tekocino mal pije... kolk bi jo kej moglo bit v tisti posodici pod sedezem?
aja.. pa kolk me bo kej prsu okvirno prvi servis? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
iceman Administrator foruma
Pridružen/-a: 12.09. 2007, 09:10 Prispevkov: 322 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 29 Apr 2008 18:44 Naslov sporočila: |
|
|
Cirka 70eur, odvisno od olja. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
iceman Administrator foruma
Pridružen/-a: 12.09. 2007, 09:10 Prispevkov: 322 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 29 Apr 2008 18:56 Naslov sporočila: Re: kateri servis? |
|
|
loompek je napisal/a: |
prav tako sem opazil, da je moja aquila dvobarvna... na repu sta dva barvna odtenka... sicer naj bi bil crn, vendar je neke perla crno/modro/vijolicne barve, na repu pa je celo malce bolj srebrn... ne znam opisat. a to je serijsko al je biu motor 'popravljen'. kupil sem ga pri pooblascenem prodajalcu kot novega (lanski letnik, ampak nerabljen). kaj je tukaj za narediti? |
Jst sm tud nov motor kupu pa na vrhu tanka zgleda tko kot da bi bil kitan, pa ni pač so korejci mal površni, mislim da zaradi kaj takega nobeden ne bo uveljavljal garancije. Sploh pa jst ne bi dajal motorja še enkrat barvati kitati ... ker original barva je le original nič kita in podobnega sranja... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
nobody Hyosung Maniac
Pridružen/-a: 14.09. 2007, 15:59 Prispevkov: 116
|
Objavljeno: 30 Apr 2008 13:06 Naslov sporočila: |
|
|
V murski soboti je dobro po mojih izkušnjah in izkušnjah mojih kolegov.
Samo domnevam da maš daleč do sobote. _________________ lep pozdrav |
|
Nazaj na vrh |
|
|
loompek Rookie Rider
Pridružen/-a: 12.02. 2008, 21:35 Prispevkov: 9
|
Objavljeno: 12 Maj 2008 07:40 Naslov sporočila: |
|
|
sem sel na AHL Smartno pri Slovenj Gradcu. Mi ga je poservisiral nek mlad poba, verjetno sin. Mal sem razocaran... racunal mi je 3l olja, nalil samo 2.9. Po cca 30km je bilo olja do sredine (med E in F), po cca 80km je pa bilo olja manj kot E no... vceraj mi pol ni preostalo drugega, da sem se oglasil na najblizji bencinski pa kupil 1l 'najboljsega' 10w-40 olja (pri AHL sem dobil nekega shell full synthetic 10w-40), pri petrolu so imeli pa castrol polsinteticnega, ampak bolje to kot nic... no... doliti ga je bilo potrebno cca 4dcl. se dobro, da sem pogledal. u glavnem... ko greste na servis je dobro, da pred obiskom preverite v service manualu kaj vse je treba postoriti in kolk litrov cesa menjati... no... za tole mojo aquilo pise, da pride not 3l olja, ce menjam s filtrom pa 3.2l... v primeru remonta celotne masine pa bojda celo 3.4l. js sam upam, da ga ne pije, kr pol bom mogu tega ven stocit pa menjat za 15w-40. drgac je pa prevozenih ze 1200 ... v treh tednih |
|
Nazaj na vrh |
|
|
iceman Administrator foruma
Pridružen/-a: 12.09. 2007, 09:10 Prispevkov: 322 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 12 Maj 2008 12:51 Naslov sporočila: |
|
|
Tole je standard napaka serviserjev ker ne vzgejo motorja in nič olja ne pride gor do glav v katerju ga je pa dost vidt, pr men je bil isti štos enkrat. Sm full cviknu da mi ole žre pol sem pa dolil isto olje motul 5100 pa sem natančno opazoval nivo olja v naslednjih 1000km pa ni popil nič.
Priporočam ti da izliješ to olje ker si ga mešal z drugim in naliješ notr nekaj novega za motor, motul, shell....
S tem ko si ga mešal si lahko podru olju strukturo in s tem zmanjšal mazilnost. Motor zarad tega verjetno ne bo zaribal ampak obraba bo pa večja. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
loompek Rookie Rider
Pridružen/-a: 12.02. 2008, 21:35 Prispevkov: 9
|
Objavljeno: 12 Maj 2008 16:31 Naslov sporočila: |
|
|
2x si objavil... pobrisi en post
torej.. na uradnem servisu sem dal za 3l olja, 1 oljni filter ter pol ure dela cca 73€. ce bom spet menjal, bom mogu menjat olje kot tudi filter, kar bo prislo spet okrog 15€ na liter + 15€ za filter...
katero olje priporocas? 10w40 al 15w40? glede na graf je vseeno kterga dam, verjetno bi blo bols 15w40, glede na to, da se pozimi pri -10 ne vozim kaj dosti |
|
Nazaj na vrh |
|
|
iceman Administrator foruma
Pridružen/-a: 12.09. 2007, 09:10 Prispevkov: 322 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 12 Maj 2008 20:49 Naslov sporočila: |
|
|
Motul 5100 polsintetika 15w-50 je klasika za motorje. Če hočeš kaj več vzemi Motul 300V full syn 15w-50.
Motul 5100 je ponavadi več kot dovolj. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Vaillante Moderator
Pridružen/-a: 16.09. 2007, 19:14 Prispevkov: 171 Kraj: Ljubljana - Bežigrad
|
Objavljeno: 12 Maj 2008 21:04 Naslov sporočila: |
|
|
Jaz dajem motul 5100 10w-40 drugače sem peljal enkrat k vombergerju v kranj in je bil kar vredu. K živcu v Lj pa ne vozi ker je kot je že iceman povedal navadna oderuška baraba, ki samo računa v motorje pa tlači rabljene stvari. drugače pa od zdaj naprej delam servise sam, vsaj vem da so stvari po regelcih kot morajo bit. poštemplano servisno knjigo pa jebeš dobro je že recimo da narediš tam 2 servisa za v knjigo, tako da maš veljavno garancijo če je kaj narobe ostalo naprej pa sam. _________________ Kawasaki VN 800 Classic
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
loompek Rookie Rider
Pridružen/-a: 12.02. 2008, 21:35 Prispevkov: 9
|
Objavljeno: 12 Maj 2008 21:43 Naslov sporočila: |
|
|
ja.. sj take reci bi js pol zacel sam servisirat.. ampak gre za to, da sm prakticno cez okn vrgu slabih 100€ (tistih 73 za servis + 1l dodatnega olja na bencinski + potni stroski), zdj bi pa, vsaj kolkr sm gledu ceno tega motul olja, vrect se dodatnih 100, torej tanartaboljse olje + filter, ki ga je itak obvezno treba menjat...
a je mesanje teh dveh olj res tak problem, torej.. 2.9l shell 10w40 full sinteticno ter 0.5l castrol 10w40 pol sinteticno
ce ne bo drgac bom poklical gor na ahl pa reku za denar nazaj
al mi pa zrihtajo tak ko se sika... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Vaillante Moderator
Pridružen/-a: 16.09. 2007, 19:14 Prispevkov: 171 Kraj: Ljubljana - Bežigrad
|
Objavljeno: 12 Maj 2008 22:37 Naslov sporočila: |
|
|
mislim da ni nič narobe, če si pač primešal tiste 1/2 litra olja. lahko edino pokličeš tja ker so ti delali servis in rečeš da so ti dali premalo olja. potem pa odviješ spodaj vijak in ga pa pač odtočiš nekaj stran, in nato ti bodo dolili pač še motul 5100. Lahko pa narediš tako: sam spustiš recimo 1-1.5 litra olja ven in kupiš liter motula in ga vliješ notr, pač reskirat bš mogu tistih 17€ mislim da je tu nekje liter motula. samo kar se mene tiče bi jaz pustil kot je, ker tisto olje ki si ga kupil ni slabo in tudi tako majhna količina ni ne vem kakšen joj se pravi je nekje 1/6 do 1/7 dolitega olja notri _________________ Kawasaki VN 800 Classic
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
|