Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Robertos664 Easy Rider
Pridružen/-a: 20.09. 2007, 21:56 Prispevkov: 52 Kraj: Ptuj
|
Objavljeno: 20 Sep 2007 22:39 Naslov sporočila: Hyosung GT650R cukanje |
|
|
Imam en probljem. in sicer ko vozim s konstantno hitrostjo (vseeno na koliko rpm) motor pocukava. ko dam gas gre normalno.
sicer grem v ponedeljek na prvi servis in jim bom tam zamoril.
lp robi |
|
Nazaj na vrh |
|
|
DeX Moderator
Pridružen/-a: 12.09. 2007, 14:13 Prispevkov: 152 Kraj: Cerknica
|
Objavljeno: 20 Sep 2007 23:19 Naslov sporočila: |
|
|
Hmm.. Lahko da je problem s pumpico za gorivo pri rezervoarju. Se mi zdi da sem enkrat na enem ameriskem forumu bral, da so nekatri lastniki imeli probleme s tem. Mogoce bo IceMan vedel kaj vec povedati, je tudi prisoten na tistem forumu.
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
iceman Administrator foruma
Pridružen/-a: 12.09. 2007, 09:10 Prispevkov: 322 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 21 Sep 2007 08:06 Naslov sporočila: |
|
|
Uuuu ta je pa teška. Vem da so mel amerikanerji nek problem z pokrovom tanka tako da je nastajal vakum v tanku, ko je motor sesal gorivo. Ampak to naj ne bi bil problem pri Euro modelih.
Če je motor pod garancijo najbolš it na servis in jim težit. Če ne pa začni pregledovat motor od začetka, vse cevi, krivine .... svečke, kabli, kapca svečke... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
iceman Administrator foruma
Pridružen/-a: 12.09. 2007, 09:10 Prispevkov: 322 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 21 Sep 2007 08:19 Naslov sporočila: |
|
|
V Service Manualu ne piše eksaktno za cukanje:
Engine runs
poorly in high
speed range:
1. Valve springs weakened.
2. Valve timing out of adjustment.
3. Worn cams.
4. Spark plug gap too narrow.
5. Defective ignition coil.
6. Float-chamber fuel level too low.
7. Clogged air cleaner element.
8. Clogged fuel hose, resulting in inadequate fuel supply to carburetor.
Engine idles
poorly:
1. Valve clearance out of adjustment.
2. Poor seating of valves.
3. Defective valve guides.
4. Defective pick-up coil.
5. Spark plug gap too wide.
6. Defective ignition coil resulting in weak sparking.
7. Float-chamber fuel level out of adjustment in carburetor.
8. Clogged jets.
Idle rpm: 1,300~1,500 rpm |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Robertos664 Easy Rider
Pridružen/-a: 20.09. 2007, 21:56 Prispevkov: 52 Kraj: Ptuj
|
Objavljeno: 21 Sep 2007 16:04 Naslov sporočila: |
|
|
pri meni je idle OK. high speed range pa še ne vem utekavanje.press |
|
Nazaj na vrh |
|
|
nobody Hyosung Maniac
Pridružen/-a: 14.09. 2007, 15:59 Prispevkov: 116
|
Objavljeno: 21 Sep 2007 22:44 Naslov sporočila: |
|
|
meni isto dela. vedno malo cuka. Samo na 125cc. Nevem če je to že tovarniško tako? ali je kaj zjebano? Ker sem jas to kupil rabljeno. _________________ lep pozdrav |
|
Nazaj na vrh |
|
|
DeX Moderator
Pridružen/-a: 12.09. 2007, 14:13 Prispevkov: 152 Kraj: Cerknica
|
Objavljeno: 22 Sep 2007 23:04 Naslov sporočila: |
|
|
Povej najprej ce imas se garancijo ter pri koliko rpm ti cuka? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
nobody Hyosung Maniac
Pridružen/-a: 14.09. 2007, 15:59 Prispevkov: 116
|
Objavljeno: 23 Sep 2007 10:50 Naslov sporočila: |
|
|
garancije več ni. Cuka pa na nizkih in na zelo visokih. Oz. je cukal. Zaj sem ščistil fergazerja in je vredu. _________________ lep pozdrav |
|
Nazaj na vrh |
|
|
DeX Moderator
Pridružen/-a: 12.09. 2007, 14:13 Prispevkov: 152 Kraj: Cerknica
|
Objavljeno: 24 Sep 2007 16:55 Naslov sporočila: |
|
|
Sam da si postimal! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
iceman Administrator foruma
Pridružen/-a: 12.09. 2007, 09:10 Prispevkov: 322 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 29 Apr 2008 13:17 Naslov sporočila: |
|
|
Citiram: |
fuckhonda:
Heloooo, sem se en predelovalec husota, in sicer moj problem:
Današnje stanje:
- auspug GPR
- AIS zaprt z aluminijastimi ploščicami narejenimi na sosedovi stužnici v iber hude
- BMC air filter un ta rdeč ta prav
- povečanje diz na cca 150 - na obeh frgazarjih obe igli in povrtanje ta male lunknje na plastiki
- nove svečke NGK CR8E- štandgas cca 1400 rpm
Vse ok, teče ala mi vera hudo ali imam jedan problem (mogoče 2)
- tudi ob segretem motorju v prvi pod štantgasom ful cuka (drugače sploh ne)
- opažam da če dolgo stojim v leru ali s sklopko motor spelje z muko čez nekaj sekund pa se kot da bi se spucal in gre naprej normalno
Ali je možno da dobiva preveč bencina???? To je moj feeling...
In če ja kako se reši - še bolj odpre BMCja??
P.S. Opazil sem da po predelavah sploh ni več potreben zaug... |
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
iceman Administrator foruma
Pridružen/-a: 12.09. 2007, 09:10 Prispevkov: 322 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 29 Apr 2008 13:19 Naslov sporočila: |
|
|
Preglej sveče in njihovo barvo.... Če so črne je preveč benza, če so bele premalo.... idealna barva je kavno rjava, kakršni koli ostali odtenki rjave barve niso ok svetlo rjava premal benza, temno rjava preveč.....itd po tem vzorcu.... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
fuckhonda Rookie Rider
Pridružen/-a: 29.04. 2008, 09:59 Prispevkov: 10
|
Objavljeno: 30 Apr 2008 09:08 Naslov sporočila: |
|
|
Pardon za novo temo....
Evo slike, potem je premalo bencina?? Ni ravno kavna barva....
PRelepim del BMCjeve odprtine?
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
iceman Administrator foruma
Pridružen/-a: 12.09. 2007, 09:10 Prispevkov: 322 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 30 Apr 2008 09:29 Naslov sporočila: |
|
|
Ja sveče se vidjo da so dokaj nove, pa tud na to nakazujejo da je preveč zraka. Katere oznake imaš dize Dyno jet ali mikuni, je velka razlika v velikosti med njimi, preber topic o menjanju diz na how to modify Hyo ta race. Pri men boš vidu kako in kakšne velikost sem izbral...Sveče pri meni so lepe kavne barve.... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
iceman Administrator foruma
Pridružen/-a: 12.09. 2007, 09:10 Prispevkov: 322 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 30 Apr 2008 09:31 Naslov sporočila: |
|
|
Za začetek probaj mal prelepit s silvertejpom vhod v filter tko da zmanjšaš dotok zraka, pa probi pol zvozit kakšnih 100km pol pa poglej sveče še enkrat.... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
fuckhonda Rookie Rider
Pridružen/-a: 29.04. 2008, 09:59 Prispevkov: 10
|
Objavljeno: 30 Apr 2008 09:58 Naslov sporočila: |
|
|
thanks bom zacel zdej obratno pot... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|