Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
DeX Moderator
Pridružen/-a: 12.09. 2007, 14:13 Prispevkov: 152 Kraj: Cerknica
|
Objavljeno: 31 Maj 2008 13:27 Naslov sporočila: |
|
|
Ta moto mislim, da nima blokad. Naredi kot je svetoval iceman, moraš pa vedet tudi to, da 4T 125 veliko čez 100 v nobenem primeru ne bo šel. Meni je šel prvi motor Kawasaki Eliminator 125 točno 100 km/h. _________________ www.mgroup.si Pravno svetovanje in pravni nasveti |
|
Nazaj na vrh |
|
|
nobody Hyosung Maniac
Pridružen/-a: 14.09. 2007, 15:59 Prispevkov: 116
|
Objavljeno: 31 Maj 2008 15:49 Naslov sporočila: |
|
|
gt še kar fejst potegne nad 100. Če dobor pošlihta gre original normalno 115-120. Pri 120 moraš biti z glavo na tanku in gre vse do 130 do blokade.
Seveda pa malo ziher števec laže in paralaksa se pojavi tako da neveš točno kaka je brzina _________________ lep pozdrav |
|
Nazaj na vrh |
|
|
podgurc15 Rookie Rider
Pridružen/-a: 25.05. 2008, 19:35 Prispevkov: 8 Kraj: NM
|
Objavljeno: 31 Maj 2008 17:36 Naslov sporočila: |
|
|
kaj k ma comet gt 125 blokado se da odstrant? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
DeX Moderator
Pridružen/-a: 12.09. 2007, 14:13 Prispevkov: 152 Kraj: Cerknica
|
Objavljeno: 31 Maj 2008 19:12 Naslov sporočila: |
|
|
Ja če jo ima se jo zagotovo da ostranit
Pozanimaj se malo na www.korider.com forumu, če blokada sploh je in če je, kje je. _________________ www.mgroup.si Pravno svetovanje in pravni nasveti |
|
Nazaj na vrh |
|
|
nobody Hyosung Maniac
Pridružen/-a: 14.09. 2007, 15:59 Prispevkov: 116
|
Objavljeno: 31 Maj 2008 19:14 Naslov sporočila: |
|
|
vse kar je od blokad je avspuh... _________________ lep pozdrav |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mihc Rookie Rider
Pridružen/-a: 28.05. 2008, 15:30 Prispevkov: 2
|
Objavljeno: 01 Jun 2008 09:50 Naslov sporočila: |
|
|
Vaillante je napisal/a: | a motor spušča kakšne sumljive zvoke? al ti kej zaliva recimo če se pelješ recimo 60 v zadni šaltngi pa gas do konca naviješ ti kej motor počepne pa pol šele začne vlečt? drgač pa zameni svečke pa začni tnakat pri OMV 100 če tega še ne počneš, govorim iz lastnih izkušenj jaz tiste petrolove greznice ne nalijem več not razen če mi bi kje zmanjkalo bencina in bi moral zasilo nalit kako se pa motor zavrti na mestu v leru? |
ja ko mam u leru pa ga navijem najprej bol počas nabira po pa normalno zavrti.
ka bi to blo??
Lep pozdrav |
|
Nazaj na vrh |
|
|
nobody Hyosung Maniac
Pridružen/-a: 14.09. 2007, 15:59 Prispevkov: 116
|
Objavljeno: 01 Jun 2008 10:28 Naslov sporočila: |
|
|
idi na servis naj ti zmerijo kompresijo. Mislim da mora bit okrog 11 barov. _________________ lep pozdrav |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Poncho Rookie Rider
Pridružen/-a: 29.05. 2008, 21:04 Prispevkov: 8
|
Objavljeno: 08 Jun 2008 10:49 Naslov sporočila: |
|
|
DeX je napisal/a: | Ta moto mislim, da nima blokad. Naredi kot je svetoval iceman, moraš pa vedet tudi to, da 4T 125 veliko čez 100 v nobenem primeru ne bo šel. Meni je šel prvi motor Kawasaki Eliminator 125 točno 100 km/h. |
Ko sem ga kupil, so mi rekli da naj ne odstranjujem sam blokad, ker treba baje nekaj zamenjat ne samo ven vzet..pa še eno vprašanje..ko se peljem v 5. brzini pa se ustavim na 3, 2 vseeno na katero (zaradi smeri npr.) ko spet dodam gas, mi tako cukne kot bi mu zmanjkalo moči..ne gre gladko na začetku, potem pa je ok..kaj bi lahko to bilo? Je pa bil 1 mesec nazaj na servisu. _________________ There always will be someone faster then you! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
nobody Hyosung Maniac
Pridružen/-a: 14.09. 2007, 15:59 Prispevkov: 116
|
Objavljeno: 08 Jun 2008 11:02 Naslov sporočila: |
|
|
to mam jas isto, pa nevem če je problem ali je to tako. Prav moteče je fčasih, ko te kje pri semaforjih cukne. Ob enem še fajn tresne z aspuha, pri meni. Koliko jas vem se to dogaja zarad pomanjkanja bencina v celindru. In to vse zarad euro standardov... _________________ lep pozdrav |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|