Cukanje pri GT 125
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Hyosung Motorcycles Slovenia Seznam forumov :: Hyosung Comet GT125, 250
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
DeX
Moderator


Pridružen/-a: 12.09. 2007, 14:13
Prispevkov: 152
Kraj: Cerknica

PrispevekObjavljeno: 31 Maj 2008 13:27    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ta moto mislim, da nima blokad. Naredi kot je svetoval iceman, moraš pa vedet tudi to, da 4T 125 veliko čez 100 v nobenem primeru ne bo šel. Meni je šel prvi motor Kawasaki Eliminator 125 točno 100 km/h.
_________________
www.mgroup.si Pravno svetovanje in pravni nasveti
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
nobody
Hyosung Maniac


Pridružen/-a: 14.09. 2007, 15:59
Prispevkov: 116

PrispevekObjavljeno: 31 Maj 2008 15:49    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

gt še kar fejst potegne nad 100. Če dobor pošlihta gre original normalno 115-120. Pri 120 moraš biti z glavo na tanku in gre vse do 130 do blokade.

Seveda pa malo ziher števec laže in paralaksa se pojavi tako da neveš točno kaka je brzina Very Happy
_________________
lep pozdrav
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
podgurc15
Rookie Rider


Pridružen/-a: 25.05. 2008, 19:35
Prispevkov: 8
Kraj: NM

PrispevekObjavljeno: 31 Maj 2008 17:36    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

kaj k ma comet gt 125 blokado se da odstrant?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
DeX
Moderator


Pridružen/-a: 12.09. 2007, 14:13
Prispevkov: 152
Kraj: Cerknica

PrispevekObjavljeno: 31 Maj 2008 19:12    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ja če jo ima se jo zagotovo da ostranit Smile

Pozanimaj se malo na www.korider.com forumu, če blokada sploh je in če je, kje je.
_________________
www.mgroup.si Pravno svetovanje in pravni nasveti
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
nobody
Hyosung Maniac


Pridružen/-a: 14.09. 2007, 15:59
Prispevkov: 116

PrispevekObjavljeno: 31 Maj 2008 19:14    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

vse kar je od blokad je avspuh...
_________________
lep pozdrav
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
mihc
Rookie Rider


Pridružen/-a: 28.05. 2008, 15:30
Prispevkov: 2

PrispevekObjavljeno: 01 Jun 2008 09:50    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Vaillante je napisal/a:
a motor spušča kakšne sumljive zvoke? al ti kej zaliva recimo če se pelješ recimo 60 v zadni šaltngi pa gas do konca naviješ ti kej motor počepne pa pol šele začne vlečt? drgač pa zameni svečke pa začni tnakat pri OMV 100 če tega še ne počneš, govorim iz lastnih izkušenj jaz tiste petrolove greznice ne nalijem več not razen če mi bi kje zmanjkalo bencina in bi moral zasilo nalit Laughing kako se pa motor zavrti na mestu v leru?


ja ko mam u leru pa ga navijem najprej bol počas nabira po pa normalno zavrti.
ka bi to blo?? Rolling Eyes

Lep pozdrav
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
nobody
Hyosung Maniac


Pridružen/-a: 14.09. 2007, 15:59
Prispevkov: 116

PrispevekObjavljeno: 01 Jun 2008 10:28    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

idi na servis naj ti zmerijo kompresijo. Mislim da mora bit okrog 11 barov.
_________________
lep pozdrav
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Poncho
Rookie Rider


Pridružen/-a: 29.05. 2008, 21:04
Prispevkov: 8

PrispevekObjavljeno: 08 Jun 2008 10:49    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

DeX je napisal/a:
Ta moto mislim, da nima blokad. Naredi kot je svetoval iceman, moraš pa vedet tudi to, da 4T 125 veliko čez 100 v nobenem primeru ne bo šel. Meni je šel prvi motor Kawasaki Eliminator 125 točno 100 km/h.

Ko sem ga kupil, so mi rekli da naj ne odstranjujem sam blokad, ker treba baje nekaj zamenjat ne samo ven vzet..pa še eno vprašanje..ko se peljem v 5. brzini pa se ustavim na 3, 2 vseeno na katero (zaradi smeri npr.) ko spet dodam gas, mi tako cukne kot bi mu zmanjkalo moči..ne gre gladko na začetku, potem pa je ok..kaj bi lahko to bilo? Je pa bil 1 mesec nazaj na servisu.
_________________
There always will be someone faster then you!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
nobody
Hyosung Maniac


Pridružen/-a: 14.09. 2007, 15:59
Prispevkov: 116

PrispevekObjavljeno: 08 Jun 2008 11:02    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

to mam jas isto, pa nevem če je problem ali je to tako. Prav moteče je fčasih, ko te kje pri semaforjih cukne. Ob enem še fajn tresne z aspuha, pri meni. Koliko jas vem se to dogaja zarad pomanjkanja bencina v celindru. In to vse zarad euro standardov...
_________________
lep pozdrav
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Hyosung Motorcycles Slovenia Seznam forumov :: Hyosung Comet GT125, 250 Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
Stran 2 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu




Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Charcoal2 Theme © Zarron Media