Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
mojcd Rookie Rider
Pridružen/-a: 15.03. 2008, 16:34 Prispevkov: 18 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 08 Apr 2008 21:10 Naslov sporočila: zračno pokanje? |
|
|
evo po vseh predelavah mam sam se zadnje pitanje. Po vecanju diz, zaprtju AISa dela vse tip top, opazam pa da pod tankom v erjetno v zracni komori pride do povratnih zracnih pokov, kot da bi 'hlipalo' iz frgazarja.
A je mozno da sedaj ne dobi dost zraka - resitev luknje kot Dex ali BMC sportni filter?
najbolj se opazi v stantgasu - nic ne cuka ali niha samo slisi se puf puf obcasno.
.....mogoce je pa pr husotu to normaln....
thanks _________________ Vespa je se vedno zakon! Se posebej moja.... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
DeX Moderator
Pridružen/-a: 12.09. 2007, 14:13 Prispevkov: 152 Kraj: Cerknica
|
Objavljeno: 09 Apr 2008 18:14 Naslov sporočila: |
|
|
Kako velike dize si dal notri? _________________ www.mgroup.si Pravno svetovanje in pravni nasveti |
|
Nazaj na vrh |
|
|
iceman Administrator foruma
Pridružen/-a: 12.09. 2007, 09:10 Prispevkov: 322 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 10 Apr 2008 08:24 Naslov sporočila: |
|
|
To ni normalno...mogoče prevelike dize za original filter. BMC pomoje nima bistvene povišane pretočnosti saj je narejen za original mašino in če bi bila pretočnost višja bi mašina še bolj na suho tekla kot original, kar ni ok. Štos BMCja in K&N a je samo to da je za večkratno uporabo ker je pralni. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
DeX Moderator
Pridružen/-a: 12.09. 2007, 14:13 Prispevkov: 152 Kraj: Cerknica
|
Objavljeno: 10 Apr 2008 11:01 Naslov sporočila: |
|
|
BMC ima večjo pretočnost in ga pri stock stanju vsekakor nebi priporočal, ker motor laufa še na bolj revni mešanici, kot si rekel. BMC sicer ima enako veliko vstopno luknjo za zrak kot serijski, nima pa tistega tulca not, kot je pri serijskem, ampak je samo luknja in potem prosto.
Vsekakor ne priporočam z original dizami! _________________ www.mgroup.si Pravno svetovanje in pravni nasveti |
|
Nazaj na vrh |
|
|
DeX Moderator
Pridružen/-a: 12.09. 2007, 14:13 Prispevkov: 152 Kraj: Cerknica
|
Objavljeno: 10 Apr 2008 11:10 Naslov sporočila: |
|
|
Še fotke:
Original delno odprt (odstranjen tulec, ki ga BNC že v originalu nima):
BMC (če pozorno pogledate, "tulec" sega samo 1cm v notranjost, potem pa je filter odprt):
To je pa popolnoma odprt serijski:
Tale zadnja varianta zahteva veliko povečanje diz! Jaz sem imel 145, kar je za 20 več kot original (125), pa so bile še vedno kar premajhne, sem moral potem filter s silver tejpom kar zapret, da je delalo. Mislim, da bi morale za tak filter bit noter dize tja okoli 155 (mikuni velikost). _________________ www.mgroup.si Pravno svetovanje in pravni nasveti |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mojcd Rookie Rider
Pridružen/-a: 15.03. 2008, 16:34 Prispevkov: 18 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 10 Apr 2008 16:03 Naslov sporočila: |
|
|
Dize so 152 se mi zdi (prav posebej prirejene za auspuh - komplet), auspuh je odprt. _________________ Vespa je se vedno zakon! Se posebej moja.... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mojcd Rookie Rider
Pridružen/-a: 15.03. 2008, 16:34 Prispevkov: 18 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 10 Apr 2008 16:05 Naslov sporočila: |
|
|
Z drugimi besedami - zna bit pol to? Da premal zraka dobi? _________________ Vespa je se vedno zakon! Se posebej moja.... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
iceman Administrator foruma
Pridružen/-a: 12.09. 2007, 09:10 Prispevkov: 322 Kraj: Ljubljana
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
DeX Moderator
Pridružen/-a: 12.09. 2007, 14:13 Prispevkov: 152 Kraj: Cerknica
|
Objavljeno: 12 Apr 2008 05:40 Naslov sporočila: |
|
|
mojcd je napisal/a: | Z drugimi besedami - zna bit pol to? Da premal zraka dobi? |
Če imaš serijski filter me čudi da z 152 sploh dela motor, ker je mešanica fulll prebogata. To govorim za Mikuni velikosti, pri Dynojetu 152 je razlika manjša, ampak zna motor vseeno premalo zraka dobit.
Najbolje je da probaš in odpreš filter. Lahko kar navrtaš luknje z vrha in imaš potem možnost spet zarpet filter, če ne bi bilo ok, s tem da jih prelimaš s silver tejpom.
LP _________________ www.mgroup.si Pravno svetovanje in pravni nasveti |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mojcd Rookie Rider
Pridružen/-a: 15.03. 2008, 16:34 Prispevkov: 18 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 14 Apr 2008 23:05 Naslov sporočila: |
|
|
Vse dela ok zdej, ne mores verjet kako lepo tece.
Hvala vsem, bom probu prpopat kako sliko _________________ Vespa je se vedno zakon! Se posebej moja.... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Robertos664 Easy Rider
Pridružen/-a: 20.09. 2007, 21:56 Prispevkov: 52 Kraj: Ptuj
|
Objavljeno: 14 Apr 2008 23:17 Naslov sporočila: |
|
|
danes ko sem štartal mojega, je iz auspuha tako vrezalo, da sem se skoraj podelal v hlače, pa še sosed je skočil. komaj čakam da z dexom menjama dize. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mojcd Rookie Rider
Pridružen/-a: 15.03. 2008, 16:34 Prispevkov: 18 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 01 Jun 2008 22:43 Naslov sporočila: |
|
|
Po dobrem mesecu dni se vracam....
Sedaj se mi je pojavil drug problem...in sicer motor lepo lavfa do 5000rpm kjer se moč dobesedno ustavi - boh ne daj da gres prehitevat ker je ko avtomatik ki bi moral presaltat....
se prav zamori oziroma ne pospesuje vec....
prevec bencina? Kaksni so simptomi ce je premalo zraka?
Thanks _________________ Vespa je se vedno zakon! Se posebej moja.... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mojcd Rookie Rider
Pridružen/-a: 15.03. 2008, 16:34 Prispevkov: 18 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 02 Jun 2008 11:19 Naslov sporočila: |
|
|
sem danes probal dvoje
ce prelimam pol zracnega filtra v obratih vlece noro tud 5000 in vec, samo tam med 3-4000 ma luknjo mal pocaka pol pa potegne
ce prelimam se vec se zgodi tisto kar sem napisal - vredu do 5000rpm potem pa sede
se prav gre samo za mesanico?
kako predlagate da se najde najboljso in kako ves kdaj je prevec cesa . simptomi me zanimajo
ice je v svoji temi napisal da je opazil da ima motor občutno preveč bencina - kaj se ti je dogajalo?
Thanks
thanks _________________ Vespa je se vedno zakon! Se posebej moja.... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
iceman Administrator foruma
Pridružen/-a: 12.09. 2007, 09:10 Prispevkov: 322 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 02 Jun 2008 14:07 Naslov sporočila: |
|
|
Motor ko je bil mrzu je šlo dokaj normalno, ko se je ogrel je v višjih rpm začel morit....postopoma sem predeloval/odpiral filter ob enem sem pozorno spremljal barvo sveč in tako sem ujel kar ok mešanico. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mojcd Rookie Rider
Pridružen/-a: 15.03. 2008, 16:34 Prispevkov: 18 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 02 Jun 2008 20:56 Naslov sporočila: |
|
|
to je to pol, ker imam enako....prevec preliman adijo pamet zamori 5000rpm in ne gre vec da se ubijes, premal pa trga gate pod obrati pa mori ce das gas ob 3500-4000
bom nasel....
tenks _________________ Vespa je se vedno zakon! Se posebej moja.... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|