Hyosung gt 125 - tehnična vprašanja, tuning
Pojdi na stran 1, 2, 3, 4, 5  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Hyosung Motorcycles Slovenia Seznam forumov :: Hyosung Comet GT125, 250
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Fingi
Rookie Rider


Pridružen/-a: 13.09. 2007, 16:25
Prispevkov: 22

PrispevekObjavljeno: 16 Sep 2007 11:05    Naslov sporočila: Hyosung gt 125 - tehnična vprašanja, tuning Odgovori s citatom

Ena tema za tehnične pogovore in vprašanja.

No, pa da začnem.
Mam en problem, motor se mi obnaša tako, kot da dobi veliko preveč bencina. Tud obrati ne naraščajo tako lepo kot bi mogli, amapk zelo počasi - v leru, ko dodam gas. Pa tudi če je motor topel, z zaugom laufa veliko lepše kot pa brez.
Me pa bega, ker so svečke pa črne, ne pa rjave kot naj bi bile.
Ja, pa če se peljem... recimo pri 5k obratih, pa spustim gas, pa ga na nazaj dodam ga pa čiist zamori, potem pa dodam zaug pa spet normalno potegne. Čene pa šele čez kkšnih 5 sekund. Pri višjih obratih - nad 9k pa nekak normalno dela. Čeprav se težko zvrti, se z zaugom še vseeno lažje.
Najraje bi menjal dize, pa sploh ne vem kje bi se to dalo naročiti, tako da če ima kdo kakšno informacijo bi bil zelo vesel.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
DeX
Moderator


Pridružen/-a: 12.09. 2007, 14:13
Prispevkov: 152
Kraj: Cerknica

PrispevekObjavljeno: 17 Sep 2007 11:59    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Simptomi nakazujejo, da ima motor prebogato mesanico, kot si ze sam omenil kot eni izmed moznosti..

Potrebno bi bilo probat z bolj odprtim filtrom, tako da bi motor dobil vec zraka. In bi videl ali je kaj bolje ali ne. potem pa se lahko odlocis, ali dopres oziroma zamenjas filter, ali pa das malenkost manjse dize.

Mikuni dize drugace dobis pri Panigazu v Kranju, 4.95eur komad

Ce hoces, se lahko en dan ustavis pri meni, pa bova pogledala kaj je na stvari.

LP, DeX
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
iceman
Administrator foruma


Pridružen/-a: 12.09. 2007, 09:10
Prispevkov: 322
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: 17 Sep 2007 15:33    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Če je motor prej delal z istimi nastavitavmi in zdaj ne je nekje nekaj narobe. Ne menjaj diz ali odpiraj filtra ker bo potem še večje sranje, ker ne boš vedel kaj je sedaj narobe. Ali je tvoja napačna modifikacija ali kaj drugega.

Najprej zrihtaj motor s temi nastavitvami potem pa večaj dize, predeluj filtr itd...



Jaz bi na tvojem mestu pregledal cel motor, spucal zračni filter, spucal vplinjače pregledal pipco in tank (rja), pregledal sesalna kolena za razpoke in poškodbe, pregledal vse cevi. Nekje mora biti napaka.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
Vaillante
Moderator


Pridružen/-a: 16.09. 2007, 19:14
Prispevkov: 171
Kraj: Ljubljana - Bežigrad

PrispevekObjavljeno: 17 Sep 2007 18:59    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Se podpišem pod iceman-a, okoli fergazerja res preglej kako je z dovodom zraka, prepihaj filter za zrak ali kupi novega, poglej morda tudi filter za bencin ki je na cevki od pipice naprej.. Wink
Lp, Vaillante
_________________
Kawasaki VN 800 Classic
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
DeX
Moderator


Pridružen/-a: 12.09. 2007, 14:13
Prispevkov: 152
Kraj: Cerknica

PrispevekObjavljeno: 17 Sep 2007 23:47    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Tudi jaz sem v bistvu strinjam s tem Smile Ko sem pisal zgornji post sploh nisem predpostavil, da je motor verjetno pri teh istih nastavitvah prej delal ok.. Ce je tako, je potrebno najprej najt napako in se potem sele igrat z dizami in zrakom.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
Fingi
Rookie Rider


Pridružen/-a: 13.09. 2007, 16:25
Prispevkov: 22

PrispevekObjavljeno: 19 Sep 2007 21:32    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Hm, motor že prej ni delal tako kot bi mogel, le da tega nisem opazil, ker sem milisl da je pač 4t tako švoh. Pa sem potem dojel da to ni to, da me frend CBRko pusti zadi tudi če ima sopotnika. tako v končni kot v pospeških.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Vaillante
Moderator


Pridružen/-a: 16.09. 2007, 19:14
Prispevkov: 171
Kraj: Ljubljana - Bežigrad

PrispevekObjavljeno: 19 Sep 2007 22:18    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

A veš kaj še probaj! ko se pelješ pri tistih obratih kjer ti motor mori oz torkera, premikaj ročko za zaug lepo počasi po stopnjah, in če ti bo motor začel vleči normalno, še preden boš zaug ročico prišel do konca, bi skoraj 100% bil prepričan da gre za nastavitev fergazerjev(mislim da tvoja mašinca dobi preveč zraka kot bi blo treba). ker z zaugom reguliraš dovod zraka in s tem bogatost mešanice. Mislim da bi to lahko biu poglavitni vzrok, seveda je pa lahko spet kaj tretjega Wink Lahko pa probaš it en krog brez vloženega filtra, pa boš videl če se bo kam premaknil

Lp, Vaillante
_________________
Kawasaki VN 800 Classic
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
iceman
Administrator foruma


Pridružen/-a: 12.09. 2007, 09:10
Prispevkov: 322
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: 20 Sep 2007 08:13    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Honda CBR 125 je enocilindričen motor in je bolj primeren pri tok mejhnih prostorninah kot V2. Je lažji motor navor verjetno doseže nekoliko prej kot ti edino končna hitrost bi verjetno mogla bit na tvoji strani ampak to je spet nekoliko odvisno od prestavnega razmerja.


A si kupil rabljen motor izven garancije? Probi pregledat tisto gor kar sem ti reku prej, prečisti frgazar, menjaj bencinski filter. Če ti z zaugom lepše lavfa potem ima motor premal bencina, vendar je čudno da so sveče črne. Mogoče pa kaj olja prehaja v zgorevalni prostor in to povzroča sajavost ali pa zamaknjen vžig (nekaj podobnega je imel DeX na 650) in s tem povezano nepopolno izgorevanje.

Ti kar še kaj vpraši, matr da mormo zrihtat tega husota da bo bolš šov k cbr125. Za tuning menjaj ror in ga ne vrtaj, ker je športni lažji za par kg in nima prekatov v katerem bi se vrtinčili plini.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
iceman
Administrator foruma


Pridružen/-a: 12.09. 2007, 09:10
Prispevkov: 322
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: 20 Sep 2007 08:52    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Dodal sem service manual za GT125 in 250, tko da si lahko kaj pomagaš z njim....
http://hyosung.mojforum.si/hyosung-post-67.html#67
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
Fingi
Rookie Rider


Pridružen/-a: 13.09. 2007, 16:25
Prispevkov: 22

PrispevekObjavljeno: 20 Sep 2007 13:41    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Jap, kupil sem motor, 2006 letnik, pa 3500km je mel prevoženih. Sedaj jih ima 7000. (servisa še nisem nič delal, pravzaprav sploh ne vem kaj je treba menjati, ker nikjer nisem zasledil podatka).
Filter za zrak je čist spucan, niti pikce še ni gor Very Happy za bencin pa pomoje tud ni nič zabasan, čene tudi z zaugom nebi lepo delal Confused

To vem ja, da je 1 valjnik pri nižjih obratih močnejši.. sam pri višjih bi pa moral bolje uleči. je tudi 1kw razlike v prid husota v moči. Pa gre cbrka z 2ema še zmerom bolje Rolling Eyes Sem vozil enga drugega husota, pa je velik bolje delal kot pa moj Rolling Eyes
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
iceman
Administrator foruma


Pridružen/-a: 12.09. 2007, 09:10
Prispevkov: 322
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: 20 Sep 2007 13:56    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Če je garancija potem servis kliče, ob kakršnih koli predelavah ti bo šla garancija.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
Fingi
Rookie Rider


Pridružen/-a: 13.09. 2007, 16:25
Prispevkov: 22

PrispevekObjavljeno: 20 Sep 2007 14:00    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ma, na husotih 125cc je garancija samo eno leto kukr sm ejst slišov, tako da... Rolling Eyes
pa še Vomberger ima to čez, k je pa serviser tak da te srt prime... nateguje skoz folk Rolling Eyes
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
iceman
Administrator foruma


Pridružen/-a: 12.09. 2007, 09:10
Prispevkov: 322
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: 20 Sep 2007 15:00    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

OK Jst bi to naredu...

Naredu komplet servis, menjal olje (Motul 5100 15W-50), oljni filter, sveče, spihal filter.... Dodaten info okoli rednega servisa imaš v service manualu link objavljen zgoraj


Potem bi
spucal vplinjača, pregledal pipco, bencinski filter, bencinsko pumpo in tank (rja), pregledal sesalna kolena za razpoke in poškodbe, pregledal vse cevi. Po potrebi kaj zategnil.

Testna Vožnja, če je še vedno isto dvig igle v vplinjaču


Testna Vožnja, če je še vedno isto povečanje diz za cirka 10%
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
iceman
Administrator foruma


Pridružen/-a: 12.09. 2007, 09:10
Prispevkov: 322
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: 20 Sep 2007 15:19    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Servisni podatki, servis imaš na vsakih 4000km...
http://shrani.si/f/1j/Bk/1AssTGqm/gt2520chapter252.pdf
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
iceman
Administrator foruma


Pridružen/-a: 12.09. 2007, 09:10
Prispevkov: 322
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: 20 Sep 2007 15:26    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Engine lacks power:

1. Loosen of valve clearance.
2. Weakened valve springs.
3. Valve timing out of adjustment.
4. Worn piston ring or cylinder.
5. Poor seating of valves.
6. Fouled spark plug.
7. Worn camshaft.
8. Spark plug gap incorrect.
9. Clogged jets in carburetor.
10. Float-chamber fuel level out of adjustment.
11. Clogged air cleaner element.
12. Too much enging oil.
13. Defective air intake pipe.




Engine runs
poorly in high
speed range:


1. Valve springs weakened.
2. Valve timing out of adjustment.
3. Worn cams.
4. Spark plug gap too narrow.
5. Defective ignition coil.
6. Float-chamber fuel level too low.
7. Clogged air cleaner element.
8. Clogged fuel hose, resulting in inadequate fuel supply to carburetor.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Hyosung Motorcycles Slovenia Seznam forumov :: Hyosung Comet GT125, 250 Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2, 3, 4, 5  Naslednja
Stran 1 od 5

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu




Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Charcoal2 Theme © Zarron Media