Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
daneb HardCore Rider
Pridružen/-a: 12.09. 2008, 05:28 Prispevkov: 65 Kraj: Kamnik
|
Objavljeno: 11 Okt 2008 06:07 Naslov sporočila: |
|
|
Z veseljem pričakujem Tvojo skico. Zelo Ti bom hvaležen. _________________ Veliko užitkov pri vožnji Vam želim. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
palomas Rookie Rider
Pridružen/-a: 29.09. 2008, 14:24 Prispevkov: 9 Kraj: Croatia
|
Objavljeno: 14 Okt 2008 08:46 Naslov sporočila: |
|
|
Kako stojite s crash bar-ima za Aquilu, gdje ste ih nabavili, i koji model? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Saralonde Easy Rider
Pridružen/-a: 27.09. 2007, 16:40 Prispevkov: 32 Kraj: Lublana
|
Objavljeno: 14 Okt 2008 18:12 Naslov sporočila: |
|
|
palomas je napisal/a: | Kako stojite s crash bar-ima za Aquilu, gdje ste ih nabavili, i koji model? |
Jst sm dobiu crash bar od prejšnjega lastnika...je pa kupljen pri Fismo trikers - SMODIŠ v Šmarjah pri Grosupljem. Slika je pa nekje v tej temi. _________________ Točnost je čednost zdolgočasenih ljudi!!! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
daneb HardCore Rider
Pridružen/-a: 12.09. 2008, 05:28 Prispevkov: 65 Kraj: Kamnik
|
Objavljeno: 15 Okt 2008 05:30 Naslov sporočila: |
|
|
SFISMOR.storitveno in trgovsko podjetje d.o.o.
Stane smodiš Lahova 47
1293 Šmarje sap
Tel. 01 7875 589
GSM 041 404 313
Email: stane.smodiš@siol.net
Za lažje iskanje podjetja, ki dela zanimive stvari za nas čoperiste. _________________ Veliko užitkov pri vožnji Vam želim. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Saralonde Easy Rider
Pridružen/-a: 27.09. 2007, 16:40 Prispevkov: 32 Kraj: Lublana
|
Objavljeno: 02 Nov 2008 18:13 Naslov sporočila: |
|
|
Mene pa zanimata 2 stvari.....
če mogoče kdo ve kje vi se dal dobit kake rabljene izpušne lonce za Aquilo...ker bi jih predelu pa mi je mojih mal škoda da bi jih praznu.
Drugo pa, je danes kolega opazu pa mi ko stojim na mestu nekaj čudno ropota pr mašini.....in ta ropot je prekinjen v rahlih intervalih, ko pa dam gas pa pri približbo 2000obr/min ta ropot utihne...ne vem kaj bi blo narobe, me pa zanima če ma kdo kake izkušnje z tem... _________________ Točnost je čednost zdolgočasenih ljudi!!! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
daneb HardCore Rider
Pridružen/-a: 12.09. 2008, 05:28 Prispevkov: 65 Kraj: Kamnik
|
Objavljeno: 03 Nov 2008 07:27 Naslov sporočila: |
|
|
Živijo, mene pa zanima menjava gum. Kupil bi namreč malo večje gume, kot so original in ali je to dopustno glede tehničnega pregleda. Zadaj bi dal 150/90/15 spredaj pa 120/90/16. Ali ima že kdo izkušnje s tem.
Hvala _________________ Veliko užitkov pri vožnji Vam želim. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Vaillante Moderator
Pridružen/-a: 16.09. 2007, 19:14 Prispevkov: 171 Kraj: Ljubljana - Bežigrad
|
Objavljeno: 03 Nov 2008 13:42 Naslov sporočila: |
|
|
jaz sem imel na Aquili se mi zdi da zadaj 150, spredaj pa 120, tako da ni problema _________________ Kawasaki VN 800 Classic
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
daneb HardCore Rider
Pridružen/-a: 12.09. 2008, 05:28 Prispevkov: 65 Kraj: Kamnik
|
Objavljeno: 04 Nov 2008 06:31 Naslov sporočila: |
|
|
Vaillante je napisal/a: | jaz sem imel na Aquili se mi zdi da zadaj 150, spredaj pa 120, tako da ni problema |
Jaz imam spredaj 110/90/16 zadaj pa 150/80/15
Želel bi pa " 120/90/16 " 150/90/15
V kartončku: izjava o tehnični brezhibnosti vozila pa piše; dovoljene pnevmatike s; 110/90-16 59S........z; 150/80-15 70S
LP Daniel _________________ Veliko užitkov pri vožnji Vam želim. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Vaillante Moderator
Pridružen/-a: 16.09. 2007, 19:14 Prispevkov: 171 Kraj: Ljubljana - Bežigrad
|
Objavljeno: 04 Nov 2008 16:09 Naslov sporočila: |
|
|
daneb je napisal/a: | Vaillante je napisal/a: | jaz sem imel na Aquili se mi zdi da zadaj 150, spredaj pa 120, tako da ni problema |
Jaz imam spredaj 110/90/16 zadaj pa 150/80/15
Želel bi pa " 120/90/16 " 150/90/15
V kartončku: izjava o tehnični brezhibnosti vozila pa piše; dovoljene pnevmatike s; 110/90-16 59S........z; 150/80-15 70S
LP Daniel |
150/90/15 bi morda znal problem delati tisti 90'' ker bi lahko morda guma drajsala ob sprednji del zadnjih vilic...poglej kako je s prostorom, gre se za 10mm, kar bi znalo povzročiti problem. za sprednjo pa mislim da nebi smelo delati problemov, če greš za 10mm v širino se pravi na vsaki strani za 5mm _________________ Kawasaki VN 800 Classic
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
daneb HardCore Rider
Pridružen/-a: 12.09. 2008, 05:28 Prispevkov: 65 Kraj: Kamnik
|
Objavljeno: 05 Nov 2008 07:14 Naslov sporočila: |
|
|
Vaillante, Zadaj je prostora dovolj tudi za večjo gumo, spredaj prav tako. Problem je verjetno homologacijski kartonček kajti na njem so točno določene dimenzije dovoljenih gum. Pri avtih je bilo tako, da so na tehničnem pregledu še potrdili za eno dimenzijo večje gume od dovoljenih. Ne vem pa kako je z motocikli. Danes bo šel na tehničnega povprašat kako je s tem. _________________ Veliko užitkov pri vožnji Vam želim. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Vaillante Moderator
Pridružen/-a: 16.09. 2007, 19:14 Prispevkov: 171 Kraj: Ljubljana - Bežigrad
|
Objavljeno: 05 Nov 2008 16:02 Naslov sporočila: |
|
|
Ah to se ne obremenjuj, kar se tiče raznig homologacij je pri motorjih itak tako, da noben nima homologiranega auspuha, dajejo tudi širše gume na chopperje, poznam nekaj takih,recimo en ima predelanega in ima zadaj namesto 180 dim. 200...jaz imam recimo odprte izpuhe in motor dobesedno grmi...te stvari ne gledajo ali kako drugače komplicerajo, dobro zdaj če bo res ropotalo ko satan pol se zna kaj zgodit, vendar v gume pa se na tehničnem pri motorju noben ne spotakne...preverijo samo svetilnost luči, signalizacijo, hupo, zavore in to je to _________________ Kawasaki VN 800 Classic
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
daneb HardCore Rider
Pridružen/-a: 12.09. 2008, 05:28 Prispevkov: 65 Kraj: Kamnik
|
Objavljeno: 06 Nov 2008 07:10 Naslov sporočila: |
|
|
Včeraj sem bil v Podgorju tam kjer delajo tehnične preglede. Pozanimal sem se kako je s tem pa so mi dali uradno pojasnilo, ki je takole; za nas je merodajna homologacija in če se dejansko stanje ne ujema s podatki na homologacijskem kartončku je vozilo neizpravno in ne dobi potrdila o ispravnosti vozila!. Homologacijski kartonček je tudi uradni dokument za pregled vozila ob policijski kontroli. Policist nas napoti na ponovni tehnični pregled tako, da imamo samo dodatne stroške s ponovnim tehničnim pregledom in še dodaten strošek s kupovanjem novih od birokratov določenih gum. Govori pa se, da je v Podgorju najtežje opraviti tehnični pregled so najbolj pikolovski. Tudi moje izkušnje so takšne.
LP Daniel _________________ Veliko užitkov pri vožnji Vam želim. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
palomas Rookie Rider
Pridružen/-a: 29.09. 2008, 14:24 Prispevkov: 9 Kraj: Croatia
|
Objavljeno: 07 Nov 2008 09:24 Naslov sporočila: |
|
|
daneb je napisal/a: | Živijo, mene pa zanima menjava gum. Kupil bi namreč malo večje gume, kot so original in ali je to dopustno glede tehničnega pregleda. Zadaj bi dal 150/90/15 spredaj pa 120/90/16. Ali ima že kdo izkušnje s tem.Hvala |
Malo kasnim, ali ja sam kod zadnje izmene stavio baš takve dimenzije zadnih guma!
Radi se o novom modelu Shinko guma (D-230 Tourmaster), i mogu reći da sam vrlo zadovoljan s njima! Imaju sasvim drugačiji dezen šara od onih kakve su se originalno ugrađivale na Aquilu. Grip je odličan, čak i po kišnom vremenu može se s njima voziti bez večih problema.
U vanjskom promjeru su cca. 4 cm veće od guma 150/80, tako da se sada vozim na nešto nižim okretajima. Distanca do rubova zadnjih vilica nije problem, najbliže im dođe štitnik za lanac, ali niti on ne struže po gumi.
Prošao sam s njima tehnički pregled, a ako će policajac na cesti ići čitati dimenzije guma, i uspoređivati ih sa onim što piše u knjižici, onda ću i ja provjeravati gume na njegovom službenom vozilu. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
daneb HardCore Rider
Pridružen/-a: 12.09. 2008, 05:28 Prispevkov: 65 Kraj: Kamnik
|
Objavljeno: 08 Nov 2008 08:15 Naslov sporočila: |
|
|
Palomas, pri nas ni ravno običaj, da bi mi motoristi pregledovali vozila policistom in mislim, da tudi pri Vas to ni v praksi. (malo heca) Mi smo zadovoljni že, če nas pustijo čim bolj pri miru. Mislim, da bi se dalo pridobiti homologacijo za večje gume. Vse je verjetno v denarju. Plačaš birokrata, da spremeni številke v homologacijskem kartončku. Mislim, da tisti dve majhni spremembi ne bi vplivali na motocikel tako, da bi bila ogrožena varnost uporabnika ali pa drugih udeležencev v prometu. Kvečjemu varnost vožnje bi se povečala. Saj je splošno znano, da širša guma z večjo površino nalega na cestišče in s tem pripomore do boljšega oprijema in bolj varne vožnje. _________________ Veliko užitkov pri vožnji Vam želim. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
palomas Rookie Rider
Pridružen/-a: 29.09. 2008, 14:24 Prispevkov: 9 Kraj: Croatia
|
Objavljeno: 10 Nov 2008 10:52 Naslov sporočila: |
|
|
daneb, naravno da policija može raditi sve što poželi, ali ako će raditi probleme zbog gume 150/90 (original 150/80), to je onda već pretjerivanje.
Po takvom custom motore mogu odmah ukinuti, jer oni su i zamišljeni da ih se naknadno sređuje po svojim željama. Vjetrobran, crash bar, sissy bar, dodatna svjetla, malo drugačiji upravljač - ništa od toga nije homologizirano. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|