Vaillante Moderator
Pridružen/-a: 16.09. 2007, 19:14 Prispevkov: 171 Kraj: Ljubljana - Bežigrad
|
Objavljeno: 02 Okt 2007 22:21 Naslov sporočila: HYOSUNG Aquila GV250 - Potek Osnovnega Servisa(BasicService) |
|
|
Malo pomoči za tiste, ki bi radi sami doma opravili redni servis:
1. Menjava Olja
Potrebujemo: - Nov Originalni Filter Za Olje cena cca. 10eur
- Olje za 4T motorje z morko sklopko 1,5l (priporočam Motul 5100 10w-40) cena cca. 17- 20eur za 1l
- Natični ključ 21mm+gedora
- Natični ključ 8mm
- tesnilo filtra za olje (O-ring) cena cca. 1eur
- Posoda za staro olje
POZOR! ----> Preden začnete spuščat olje iz motorja, naj bo motor segret, najbolje nekje 20min po vožnji. To pa zato, da steče ven čimvečja količina olja, saj je le to kot vemo na višji temperaturi bolj redko
Pa začnimo:
Kot prvo preverimo, če imamo vse potrebno od zgoraj naštetih stvari. Potem pa pod motor postavimo posodo namenjeno staremu olju, ter s Ključem 21mm odvijemo prikazan vijak pod mašino
ven bo steklo le nekaj olja dokler ne odvijemo zgornjega pokrovčka
Počakamo da isteče ven vse olje, zraven pa še odvijemo 3-vijake, ki držijo pokrov za oljni filter, ter odstranimo star filter P.S. nekaj olja bo priteklo tudi tukaj(kolikor ga je ostalo v filtru in komori)
Spet počakamo kakšno minuto da odteče vse.
Ko odstranimo star filter, s čisto in suho krpo pobrišemo komoro, v kateri se je filter nahajal, če so morda znotraj ostalu kakšni delci ali opilki.
Ko počistimo vstavimo notri nov filter
Pri vstavitvi pazimo, da je filter obrnjen z njegovo odprtino v komoro, zato da lahko olje kroži. V nasprotnem primeru se lahko poslovite od svojega Hyosunga
Pazite tudi na zamenjavo tesnila na pokrovu (OIL FILTER) ter da vzmet ki je nanj pritrjena pritiska na novi filter.
Nato privijete pokrov filtra s tremi vijaki, ki jih zategnete z občutkom, da ne uničite navoja. Ne pozabite tudi priviti VIJAKA SPODAJ
Zdaj pa lahko pričnete z vlivanjem novega olja v odprtino v kateri je bil maloprej zamašek z oznako 10w-40
Nivo olja kontrolirate s pomočjo ''Okenčka za kontrolo nivoja olja''. Olje naj bo do zgornje merilne črtice.
POZOR!! Ko merite nivo olja naj bo motor postavljen pokonci, tako da če nimate centralnega stojala, prosite koga naj vam pri tem pomaga in se za nekaj časa preseli na sedež vašega Husota
Uglavnem, ko natočite olje do zgornje oznake, motor vžgite za nekaj časa in naj teče NA MESTU!! ne vozite se!, ker olje še ne maže vseh vitalnih delov! Na mestu ga pustite prižganega 5 min, nato ga ugasnite počakajte 5 min. in preverite nivo olja sedaj. Vrejtno bo pod merico, zato ga še malenkost dolijte, da bo olje prišlo do merice in seveda privijte zamšek:wink:
To je zaenkrat to, upam da sem dovolj natančno opisal vso zadevo
dodajam pa še link od filmčka ''POTEK SERVISA'' LINK
Lp, Vaillante _________________ Kawasaki VN 800 Classic
|
|