Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
DeX Moderator
Pridružen/-a: 12.09. 2007, 14:13 Prispevkov: 152 Kraj: Cerknica
|
Objavljeno: 12 Sep 2007 14:34 Naslov sporočila: Slick gume |
|
|
Ker sem se koncno odlocil da peljem mojega Cometa GT650 tudi na obisk Grobnika, se je takoj postavilo vprasanje ali zamenjat gume, ce ja, kje dobit slick gume, kaksne vzet, kje dobit vse potrebne informacije, ipd..
Tema je skratka namenjena vsem vprasanjem, ki vas zanimajo v zvezi s slick gumami, ki pridejo v postev za ta motor. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
DeX Moderator
Pridružen/-a: 12.09. 2007, 14:13 Prispevkov: 152 Kraj: Cerknica
|
Objavljeno: 12 Sep 2007 14:47 Naslov sporočila: |
|
|
No pa da kar zacnem.
Odlocil sem se, da poskusim Dunlopove slick pnevmatike in sicer Dunlop KR108 zadaj in Dunlop KR106 spredaj..
Zadnja pnevmatika sicer ni na voljo v predpisani velikosti za ta motocikel 160/60-17, se jo pa dobi v dimezniji 165/55-17, ki ravno taki ustreza.
Spredaj sem se odlocil za 120/70-17, to pa zgolj zato, ker so te gume precej bolj v uporabi kakor tiste s presekom 60 in jih je lazje dobit rabljene.
Ob tem naj se opozorim, da je potrebno pri izbiri te dimenzije dvignit prednji blatnik za cca 15mm, ker drugace guma drsa ob blatnik, sploh kadar se pri izvozu iz piste na njej naberejo ostanki gum in pride se malce visja.
To je zaenkrat z moje strani, dohod na Grobnik je v cetrtek 13.9. zgodaj zjutraj, porocilo kako so se pnevmatike obnesle sledi
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
DeX Moderator
Pridružen/-a: 12.09. 2007, 14:13 Prispevkov: 152 Kraj: Cerknica
|
Objavljeno: 15 Sep 2007 11:03 Naslov sporočila: |
|
|
Grobnik za nami, prisel cel nazaj, gume so se obnesle fenomenalno! :
Vsekakor priporocam vsakomur, ki se odpravlja na pisto, da nameni tistih nekaj eur vec in nabavi slajke, ker ce ne drugega, je tu odlocilen psiholoski ucinek. Ni dvoma, da se da dober cas naredit tudi s sportnimi gumami za na cesto, vendar je predvsem Grobnik poznan po zelo grobem asfaltu, ki ni zelo prijazen do gum in zna pri navadni cestni gumi po nekaj hitrih krogih povzrocit pregrevanje. Slick gume namrec poleg boljsega oprijema nudijo tudi zagotovilo, da se guma ne bo pregrela in lahko z zaupanjem in veliko bolj mirnih zivcev vozis po pisti in nanizas tudi malce vecje stevilo hitrih krogov zapored.
Skratka vtisi s prvega obiska Grobnika so vec kot pozitivni, najhitrejsi dosezen cas je bil 1.56.7, kar se mi zdi vec kot fenomenalno za prvic, za tak motor, pa se z naked verzijo. Sem pa preprican, da se da tudi s Hyosungom prit se precej nizje, samo se malce izkusenj bo potrebnih, pa kaksna dodatna modifikacija, problem je namrec predvsem svoh vzmetenje. Ze to rundo mislim, da bi se dali it hitreje se kaksno sekundo, pa zal nisem mogel odpeljat zadnjih dveh delov treninga, ker je zacel motor nekaj trokirat in je vse skupaj postalo prenevarno.
To bi bilo to, ce pa koga se kaj zanima o obnasanju motorja na dirkaliscu pa na dan z vprasanji.
Nazadnje urejal/a DeX 17 Sep 2007 10:04; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
iceman Administrator foruma
Pridružen/-a: 12.09. 2007, 09:10 Prispevkov: 322 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 17 Sep 2007 08:21 Naslov sporočila: |
|
|
DeX na Grobniku:
Upam da ne zameriš ker sem jaz pripopal sliko gor |
|
Nazaj na vrh |
|
|
DeX Moderator
Pridružen/-a: 12.09. 2007, 14:13 Prispevkov: 152 Kraj: Cerknica
|
Objavljeno: 17 Sep 2007 10:45 Naslov sporočila: |
|
|
Zadnja guma po grobniku
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
DeX Moderator
Pridružen/-a: 12.09. 2007, 14:13 Prispevkov: 152 Kraj: Cerknica
|
Objavljeno: 26 Dec 2007 06:20 Naslov sporočila: |
|
|
Če rabi kdo zadnjo gumo prikazano v prejšnji objavi mu jo šenkam. Leva stran je sicer bolj švoh tako, da na Grobnik jaz ne bi šel več z njo, ker je tam asfalt zelo agresiven do gum, ampak za kakšen Raceland je pa še več kot ok.
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|