Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Vaillante Moderator
Pridružen/-a: 16.09. 2007, 19:14 Prispevkov: 171 Kraj: Ljubljana - Bežigrad
|
Objavljeno: 12 Nov 2007 23:40 Naslov sporočila: HYOSUNG Aquila GV250 - Sprednji Zobnik 15TT(Front Sprocket) |
|
|
Zobnik za Aquilo GV 250 znamke ESJOT Sprockets 15 zob--->standardni na motorju je 14 zob
Dobim ga enkrat v kratkem, ko ga zmontiram, povem kakšna bo kaj razlika!
Lp, Vaillante _________________ Kawasaki VN 800 Classic
Nazadnje urejal/a Vaillante 01 Dec 2007 14:18; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Vaillante Moderator
Pridružen/-a: 16.09. 2007, 19:14 Prispevkov: 171 Kraj: Ljubljana - Bežigrad
|
Objavljeno: 28 Nov 2007 01:58 Naslov sporočila: |
|
|
A ma kdo mogoče kakšne izkušnje, če se na motorju sprednji zobnik poveča za en zob, koliko se kaj pozna na moči, hitrosti, obratih, porabi...?
Lp, Vaillante _________________ Kawasaki VN 800 Classic
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
iceman Administrator foruma
Pridružen/-a: 12.09. 2007, 09:10 Prispevkov: 322 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 28 Nov 2007 11:20 Naslov sporočila: |
|
|
Jsm sm to naredu nekaj let nazaj na yamahi TDR pa mi je zaribala po tem. Verjetno je bil tudi drugje vzrok zakaj je zaribala, vendar sem nekako ugotovil da je bilo prestavno razmerje pretežko in da se je motor matral in močno bremenil. Ko je zaribal sva bila 2 gor pa full gas tko da je bila bremenitev izjemna.
Moje izkušnje so da proizvajalec že nekako najde neko dokaj idealno prenosno razmerje, ki ga motor zmore. Po navadi se zgodi ob večjem zobniku da motor ne zmore prevrteti zadnje prestave. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Vaillante Moderator
Pridružen/-a: 16.09. 2007, 19:14 Prispevkov: 171 Kraj: Ljubljana - Bežigrad
|
Objavljeno: 28 Nov 2007 17:49 Naslov sporočila: |
|
|
Mislim da kar se tiče menjave zobnika, mislim da ni možnosti da mašina zariba razen če se ne pretirava pri razmerju, kot si že rekel da se mašina matra. Sam sem mnenja, da če dam sprednji zobnik z enim zobom več, je približno tako, kot bi npr. imeu 6 prestav---> tista ki je zdaj 5 bi bila po razmerju 6(npr. potovalna pri 100km/h z manj obrati) zdaj je 5 končna, potem bi bila recimo 4., ker ne vem koliko ima motor moči da bo pognal v 5. z novim zobnikom, na enem forumu sem brau za cca. 10 km/h večja hitrost in 500-1000 manj obratov pri npr. 80-90km/h. 1 prestava pa je precej močna in je skoraj ne uporabljam razen za speljevanje v klanec ali če sta na motorju 2, na ravnini speljujem normalno z 2. tako da mislim da bi se rezmerje nekako poklapalo in bo potem nekje pri menjavi zobnika 1. prestava dejansko med 1. in 2. po razmerju.
Lp, Vaillante _________________ Kawasaki VN 800 Classic
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
iceman Administrator foruma
Pridružen/-a: 12.09. 2007, 09:10 Prispevkov: 322 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 28 Nov 2007 18:05 Naslov sporočila: |
|
|
To je bil 2T motor, pri 4T te verjetno kaj takega bolj težko doleti.
Ja pri men se je 6prestava svinsko zvrtevala, prav hitro cirka 1km pa je bla končna. Je pa res da 2t mašina nima navora in je dokaj slabo prebavljala večji zobnik. Po izkušnjah se je pri men podaljšalo prestavno razmerje skoraj za 1 prestavo (cirka 80% prestave).
Na cometu sm šov pa en zobnik dol in motor je bolj odziven končna hitrost pa ne trpi zelo saj se motor sedaj bolj zvrti v 6ti kot prej. Za normalno vožnjo ma Comet zelo vredu nastavljeno prestavno razmerje.
Skratka probaj pa boš vidu kako se obnese večji sprednji zobnik.
Lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Vaillante Moderator
Pridružen/-a: 16.09. 2007, 19:14 Prispevkov: 171 Kraj: Ljubljana - Bežigrad
|
Objavljeno: 08 Jan 2008 21:20 Naslov sporočila: |
|
|
Uglavnem zobnik je prišel, z dolgo zamudo ker naj bi mela pošta nek problem okoli pošiljke(ni se našlo paketa) ampak to itak ni pomembno itak je zima in zobnik je pri meni Zdej pa še vprašanje---> Menite, da more biti veriga kaj daljša od standard dolžine če se poweča sprdnji zobnik za en zob? zadnje kolo, lahko pomaknem naprej še za cca. 1cm
Lp, Vaillante _________________ Kawasaki VN 800 Classic
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
DeX Moderator
Pridružen/-a: 12.09. 2007, 14:13 Prispevkov: 152 Kraj: Cerknica
|
Objavljeno: 08 Jan 2008 21:40 Naslov sporočila: |
|
|
Probaj, če boš lahko skompenziral s premikom kolesa. Če bo šlo gor, potem je vse ok in ni potrebe po daljši verigi. Pomoje bi 1cm moral biti dovolj.
LP. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
iceman Administrator foruma
Pridružen/-a: 12.09. 2007, 09:10 Prispevkov: 322 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 09 Jan 2008 09:08 Naslov sporočila: |
|
|
1cm verjetno zadostuje.... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Vaillante Moderator
Pridružen/-a: 16.09. 2007, 19:14 Prispevkov: 171 Kraj: Ljubljana - Bežigrad
|
Objavljeno: 21 Jan 2008 19:32 Naslov sporočila: |
|
|
Zobnik končno zmontiran Rezultati so zelo pozitivni obrati so se kar lepo zmanjšali, nekako tako kot sem računal morda še za kakšni 100 obratov bolj. Večjega testa žal nisem naredil, ker je zunaj malo mraz drugače pa 60km/h pri 3500vrt/min v 5. prestavi, mislim da je to kar solidno glede na prejšnje stanje 60km/h--->4000vrt/min
Lp, Vaillante _________________ Kawasaki VN 800 Classic
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Saralonde Easy Rider
Pridružen/-a: 27.09. 2007, 16:40 Prispevkov: 32 Kraj: Lublana
|
Objavljeno: 22 Jan 2008 03:38 Naslov sporočila: |
|
|
Superca.
Da vem kaksni bojo rezultati.
A si mogu kej verigo dalsat al si sam kolo naprej premaknu?
Komi čakam vožno s HOGOM _________________ Točnost je čednost zdolgočasenih ljudi!!! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Vaillante Moderator
Pridružen/-a: 16.09. 2007, 19:14 Prispevkov: 171 Kraj: Ljubljana - Bežigrad
|
Objavljeno: 22 Jan 2008 12:03 Naslov sporočila: |
|
|
Ni blo treba nč podaljšat, ker sem se spomnil, da takrt ko sem menjal verigo in zobnike, sem pustil ketno za 1.5 glida daljšo v ta namen, tako da sem samo kolo pomaknil naprej in to je to dela vsega skupaj za 15 min
Lp,Vaillante _________________ Kawasaki VN 800 Classic
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
daneb HardCore Rider
Pridružen/-a: 12.09. 2008, 05:28 Prispevkov: 65 Kraj: Kamnik
|
Objavljeno: 28 Nov 2008 07:35 Naslov sporočila: |
|
|
Vaillante, Živijo, ali imaš še stari zobnik od Aquile 250 (14 zob)? Potrbujem ga zaradi mer? Zobnik s 15imi zobmi bom dal delat. Poizkusil sem ga nabaviti preko Sapleksa pa je bil njihov odgovor, da imajo na zalogi zobnike s 14imi zobmi in mi ga lahko pošljejo. O zahtevanem zobniku s 15imi zobmi pa niti besedice, ko sem jim še enkrat pisal, da potrebujem zobnik s 15imi zobmi so pa ubmolknili in tudi odgovora ni bilo več. _________________ Veliko užitkov pri vožnji Vam želim. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
iceman Administrator foruma
Pridružen/-a: 12.09. 2007, 09:10 Prispevkov: 322 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 28 Nov 2008 18:55 Naslov sporočila: |
|
|
Ne splača se ga dat delat pogley na www.ebay.de ga< dobiš za kakšnih cirka 15eur. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
daneb HardCore Rider
Pridružen/-a: 12.09. 2008, 05:28 Prispevkov: 65 Kraj: Kamnik
|
Objavljeno: 29 Nov 2008 06:29 Naslov sporočila: |
|
|
iceman je napisal/a: | Ne splača se ga dat delat pogley na www.ebay.de ga< dobiš za kakšnih cirka 15eur. |
Žal mi je, da ne obvladam nobenega tujega jezika. Sem namreč iz generacije v kateri smo se učili samo Srbohrvaščino kot tuj jezik. Poznam samo nekaj besed iz strojništva v Nemškem jeziku. Tukaj na predlagani strani se pa še prijaviti ne morem brez pomoči. Na strani sem našel nekaj za Hyusonge ampak vse za 125ccm nič pa za 250ccm.
Nerodna reč. Poizkusil bom dobiti nekoga, ki dovolj dobro obvlada Nemški jezik, da mi bo pomagal.
Hvala za nasvet in povezavo. _________________ Veliko užitkov pri vožnji Vam želim. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
krusi Rookie Rider
Pridružen/-a: 26.12. 2007, 00:01 Prispevkov: 3
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
|