Hyosung GT650R Nakup......
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Hyosung Motorcycles Slovenia Seznam forumov :: Hyosung Comet 650 S in R
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
alessio
Rookie Rider


Pridružen/-a: 04.12. 2007, 22:30
Prispevkov: 12

PrispevekObjavljeno: 04 Dec 2007 22:36    Naslov sporočila: Hyosung GT650R Nakup...... Odgovori s citatom

lepo pozdravljeni

sem nov na vašem forumu.
mene pa zanima kako je kaj s tem motorjem katerega sm napisau na naslovu. tukaj mam link motorja katerega bi kupiu pa me zanim ali mi lahk date kakšno mneneje glede nakupa oz. oglasa.
gospoda sem klicau in ga malo povprašau pa še sam ne ve kaj povedat le to da ga bo peljau al da ga je že peljau na prvi servis
kaj pravite res da ma motor je pa letnik 2005; kar pomeni da spada v tisto serijo motorjev (sem brau vaše teme) kateri naj bi delali probleme (04,05). pa me zanima vaša mnenja.

aja pa kako je kej s kosi se da use dobit. en fant mi je reku da se da preko uvoznika dobit use in zelo hitro.
ali im ta motor kakšne slabosti.....mislim v dolgoročnem pogledu

http://www.avto.net/2004/motornaKolesa/oglas.asp?id=1719497

hvala vam za info

Wink Wink
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
DeX
Moderator


Pridružen/-a: 12.09. 2007, 14:13
Prispevkov: 152
Kraj: Cerknica

PrispevekObjavljeno: 05 Dec 2007 09:18    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Dodaj še malo pa kupi SVja, tudi če kakšno leto starejšega..

Hyosunga imam že tri leta, tako da sem že precej prešraufal, svojega in druge.. Ravno sedaj imam enega na servisu, sem mu zamenjal prednji cilinder, bat in glavo, ker je sesulo ventile..

Pri Hyosungu boš skoraj zagotovo moral menjat sesalna kolena pri frgazarjih, slej ko prej ti bo šel regler, vodna pumpa zna začet puščat, pa sklopka ti bo 95% začela ružit..

Precej možno je tudi sesutje ventilov in posledično prve glave, cilindra.. Se pa, da konkretno zmanjšat verjetnost, da se bo to zgodilo, če zapreš AIS sistem in daš večje glavne dize..

Mogoče se sliši kruto, ampak take so moje izkušnje in izkušnje kolegov, ki smo imeli oz zaenkrat še imamo te motorje.

Jaz bi se izognil tega motorja. Je pa po drugi strani res, da za tak denar, tako konkretnega motorja ni. Da ne bom samo šimfal, motor gre zelo dobro, ciklistika je fajn, jaz sem mojega vozil že na Grobniku, Mobikrogu, Racelandu in se je z manjšimi modifikacijami super obnesel. Vse je super, samo kvaliteta ga zafrkava.

Skratka, če se odločiš za nakup in ko ne bo več garancije, se priporočam za servisiranje Very Happy Je vsaj pol ceneje kot na uradnem servisu Very Happy

Se pa prodaja tudi moj, sicer je naked, malo več km kot ta na linku, ampak je v brezhibnem stanju, vse te stvari že poštimane.

LP
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
iceman
Administrator foruma


Pridružen/-a: 12.09. 2007, 09:10
Prispevkov: 322
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: 05 Dec 2007 09:53    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ja Comet ima probleme s kvaliteto. Ob nakupu je obvezen poseg večanje diz in zaprtje AIS sistema (vse te postopke imaš opisane tukaj na tem forumu).

Tale motor mi je po domače mal sumljiv samo 1000km čudno. Vem da so bili tud problemi s temi digitalnimi števci in da so jih menjavali. Vprašaj kako je z garancijo? Če še velja, potem pa poklič uvoznika kako je z garancijo pri tem motorju.

Če maš še npr garancijo leto in pol se nimaš kaj bati oz ti je vseeno če kaj crkne. Jaz sem vse svoje napake odpravil na servisu, res so mi pa požrli velik živcov za to ker sem bil enih prvih lastnikov in niso hotli uveljavljati garancije. Sedaj so se pa že kar navadli da da gre dostikrat kaj narobe in pač zrihtajo pod garancijo.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
iceman
Administrator foruma


Pridružen/-a: 12.09. 2007, 09:10
Prispevkov: 322
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: 05 Dec 2007 09:54    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Imaš pa tudi za par 100eur več nove (stare letnike) od uvoznika. Pač z majhnimi poškodbami med transportom (udrt lonec.....k ga itak menjaš z športnim)....
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
alessio
Rookie Rider


Pridružen/-a: 04.12. 2007, 22:30
Prispevkov: 12

PrispevekObjavljeno: 05 Dec 2007 10:33    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

kaj misliš da bi mi ti naredu servis če bi blo potrebno?al kaj?
pa kaj use te kose si mogu menjat??
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
alessio
Rookie Rider


Pridružen/-a: 04.12. 2007, 22:30
Prispevkov: 12

PrispevekObjavljeno: 05 Dec 2007 10:35    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

iceman:


ja res ma sej ta je tako al tako s 1000km in je star letnik pa tako al tako je ne nov je pa novejši
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
alessio
Rookie Rider


Pridružen/-a: 04.12. 2007, 22:30
Prispevkov: 12

PrispevekObjavljeno: 05 Dec 2007 11:05    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

kaj pa če bi jaz kupu S model kaj se da kakšno predelavo nardit da bi bla blanca kot pri R modelu pa da se da spodaj še uno platkio pri hldilniku pa bi zgledau kot R model.....sej prau razmišljam

kr sem vidu tega
http://www.avto.net/2004/motornakolesa/oglas.asp?id=1658974

in je z garancijo
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
iceman
Administrator foruma


Pridružen/-a: 12.09. 2007, 09:10
Prispevkov: 322
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: 05 Dec 2007 12:54    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Vzemi tole

http://www.avto.net/2004/motornaKolesa/oglas.asp?ID=1487650
ali
http://www.avto.net/2004/motornaKolesa/oglas.asp?ID=1487571


Tako ali tako je comet Naked, S ali R popolnoma identičen po mašini gruštu, bremzah ...... edino oklep, balanca in števci so drugačni.


Pri verziji S je obstajala navadna balanca in Clip-on balanca kot pri R.
Pri teh 2 zgoraj naštetih motorjih maš 2 leti polne garancije, po verjetnosti so pa iz te fovš serije(90% motorjev pr ns je iz fovš serije) tako da boš mel kakšne probleme, sam je vseen ker je garancija.


Razlike je nekaj Eur od tvojega prejšnega predloga vendar maš tukaj nov motor. Premisli!!!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
iceman
Administrator foruma


Pridružen/-a: 12.09. 2007, 09:10
Prispevkov: 322
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: 05 Dec 2007 12:58    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Teoretično bi se dal na kerga kol cometa spravt clipon balanco in oklep. Mislm da bi oklep bil mal problematično gor dat na N verziji ker nima nosilcov dol iz geštela, vendar se tud da improvizirat saj so fantje tekmovali s cometi z oklepi še preden je prišla R in S verzija ven iz proizvodnje.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
Vaillante
Moderator


Pridružen/-a: 16.09. 2007, 19:14
Prispevkov: 171
Kraj: Ljubljana - Bežigrad

PrispevekObjavljeno: 05 Dec 2007 21:58    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pomoje je DeX mislil Suzuki SV
_________________
Kawasaki VN 800 Classic
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
DeX
Moderator


Pridružen/-a: 12.09. 2007, 14:13
Prispevkov: 152
Kraj: Cerknica

PrispevekObjavljeno: 06 Dec 2007 10:12    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

iceman je napisal/a:
Teoretično bi se dal na kerga kol cometa spravt clipon balanco in oklep. Mislm da bi oklep bil mal problematično gor dat na N verziji ker nima nosilcov dol iz geštela, vendar se tud da improvizirat saj so fantje tekmovali s cometi z oklepi še preden je prišla R in S verzija ven iz proizvodnje.


Da se spravit gor, nosilce se da mogoče celo kupit, drugače jih pa narediš.. Ampak ne vem koliko je smiselno tako početje iz finančnega vidika, ker novi oklepi so dragi, poliestre pa ne vem če se da dobit pri nas.. Razen če bi dobil od kakšnega rabljenega kose, potem pa ja. Sem tudi jaz razmišljal že v to smer, ampak se potem nisem poglabljal v to, glede na to, da sem se odločil zamenjat motor po koncu sezone.

Clipon balanca pa tudi gre, imaš tudi S varianto npr. v obeh verzijah.

LP
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
iceman
Administrator foruma


Pridružen/-a: 12.09. 2007, 09:10
Prispevkov: 322
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: 06 Dec 2007 10:24    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Če bi improviziral bi lahko verjetno tudi dal poliestre gor od kerga druzga motorja.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
alessio
Rookie Rider


Pridružen/-a: 04.12. 2007, 22:30
Prispevkov: 12

PrispevekObjavljeno: 07 Dec 2007 21:44    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

kaj pa tale je res da je suzuki in ni hyosung je pa kolkr jaz vem
dela hyosung isto kot suzuki
pardon ker sprašujem za suzuki v hyosung forumu sam kot vidim tu je veliko ljudi poučenih o motorjih tako da vsaka informacija mi pride prau

http://www.avto.net/2004/motornaKolesa/oglas.asp?id=1737905

hvala za info
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
iceman
Administrator foruma


Pridružen/-a: 12.09. 2007, 09:10
Prispevkov: 322
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: 07 Dec 2007 23:04    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Tole je Suzuki Bandit 1200, kakor jaz vem.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
alessio
Rookie Rider


Pridružen/-a: 04.12. 2007, 22:30
Prispevkov: 12

PrispevekObjavljeno: 08 Dec 2007 01:33    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

ja vem da je sej piše da je pa me zanimajo vaša mnenja o motorju?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Hyosung Motorcycles Slovenia Seznam forumov :: Hyosung Comet 650 S in R Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Stran 1 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu




Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Charcoal2 Theme © Zarron Media