Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
DeX Moderator
Pridružen/-a: 12.09. 2007, 14:13 Prispevkov: 152 Kraj: Cerknica
|
Objavljeno: 26 Sep 2007 01:10 Naslov sporočila: Slike iz dirkalisc |
|
|
Tu lahko prilepite kaksno fotko, ko ste peljali svoje Husote malo zadihat na stezo.
No pa da kar zacnem:
GT650 vs 1098, Raceland (zmagovalec Hyosung )
Za nami se je kar iskrilo..
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
nobody Hyosung Maniac
Pridružen/-a: 14.09. 2007, 15:59 Prispevkov: 116
|
Objavljeno: 26 Sep 2007 17:23 Naslov sporočila: |
|
|
Lepo. Samo ducati te je verjetno šibno po ravnicah? _________________ lep pozdrav |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Fingi Rookie Rider
Pridružen/-a: 13.09. 2007, 16:25 Prispevkov: 22
|
Objavljeno: 26 Sep 2007 17:35 Naslov sporočila: |
|
|
nobody je napisal/a: | Lepo. Samo ducati te je verjetno šibno po ravnicah? |
Normalno, saj ima tudi šeenkrat več konjev
Samo, Raceland je zelo zaprta proga, in, glede na to kako dobro Dex vozi, vrjamem da je Ducati ostal zadaj |
|
Nazaj na vrh |
|
|
DeX Moderator
Pridružen/-a: 12.09. 2007, 14:13 Prispevkov: 152 Kraj: Cerknica
|
Objavljeno: 26 Sep 2007 20:08 Naslov sporočila: |
|
|
Hehe
Konstrukcija proge je delovala v moj prid
Res, da je Ducati konkretno bol sel po ravninvcah in iz ovinkov, ampak to ni imelo neke velike veze ker sta itak samo dve "ravnini", pa se ti dve tako kratki da se da dobit not nax ene 110kmh
Je pa vseeno bilo problem prehitevat, ker ravno tista dva ovinka pred ravnino sta najsirsa in tam nisem mogel mimo ker je prevec potegnil. Drugje je pa zelo ozko, ampak sem se zrinil...
Pa se nekaj, to ni bilo prehitevanje za boljse mesto ampak sem ga prehiteval za cel krog
Na Racelandu moc motorja skoraj nima vloge, samo tehnika voznje in hitro prekladanje oz ovinka v ovinek |
|
Nazaj na vrh |
|
|
iceman Administrator foruma
Pridružen/-a: 12.09. 2007, 09:10 Prispevkov: 322 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 11 Okt 2007 23:05 Naslov sporočila: |
|
|
Kakšna pa je cena za vstop na to dirkališče. Ali lahko opišeš pot do dirkališče al pa daš gor kakšno mapo. Kakšen je asvalt po kvaliteti?
Lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
DeX Moderator
Pridružen/-a: 12.09. 2007, 14:13 Prispevkov: 152 Kraj: Cerknica
|
Objavljeno: 12 Okt 2007 08:05 Naslov sporočila: |
|
|
Cena za cel dan je 20 EUR. Vozi se od 9h do 16h v 20 min intervalih s karti. Ponavadi 15min karti otroci, 20min karti odrasli, 20 min motorji.. Tako, da imas v celem dnevu 7 ali 8 izhodov na progo po 20min, kar je na vse cente dovolj. Že po prvih 20min si crknen, ker je tako zaprta proga in samo premetavas motor iz ovinka v ovinek.
Dirkališče se drugače nahaja par km iz Krškega, precej blizu elektrarne. Bom poskusil ponajt kakšen načrt in prilepit tu.
Asfalt je pa zelo dober, dirkališče je staro šele eno leto in ni še nikjer nič poškodovan, ni preveč uničujoč za gume, drži pa super. Za asfaltiranje 1 km proge je lastnik odštel kar 17mio sit
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
iceman Administrator foruma
Pridružen/-a: 12.09. 2007, 09:10 Prispevkov: 322 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 19 Okt 2007 13:17 Naslov sporočila: |
|
|
A če nas več pride tko za kakšnih par fur ali se da kaj dogovoriti glede cene?
Pa prosu bi te če prilimaš pot zraven, tko da se ne bom zgubu. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
iceman Administrator foruma
Pridružen/-a: 12.09. 2007, 09:10 Prispevkov: 322 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 21 Dec 2007 11:02 Naslov sporočila: |
|
|
Predelava cometa 650 z neoriginalnimi plastikami (Malezija):
Nazadnje urejal/a iceman 30 Jan 2008 10:41; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
DeX Moderator
Pridružen/-a: 12.09. 2007, 14:13 Prispevkov: 152 Kraj: Cerknica
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
iceman Administrator foruma
Pridružen/-a: 12.09. 2007, 09:10 Prispevkov: 322 Kraj: Ljubljana
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
iceman Administrator foruma
Pridružen/-a: 12.09. 2007, 09:10 Prispevkov: 322 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 30 Jan 2008 10:46 Naslov sporočila: |
|
|
On Sunday, 27th January 2008, there was a Trackday in the Sepang International Circuit, Malaysia. It was the first trackday of 2008 and the first trackday after a few months of track upgrading.
So, as suspected, i had to take my GT-1 to taste the Sepang track for the very FIRST time.
Pictures are courtesy of tottis, ajaxin and Naza#3 (Thanks!)
Arrival
(notice the newly painted rims)
Quite a number of bikes turned up (over 100 bikes actually Shocked )
The weather was nice, sun was shinning, track was up to temperature, lets ride Very Happy
GT-1 in action
GT-1 tested by an ex-Hyosung 650 cup racer
Before trackday, we did some tweaking to the suspension. (Remember i complained about the extra soft suspension)
We changed the fork oil to a Motul Medium, set the setting to hardest and change the steering cone. For the rear shock, we increased the pre-load.
Suspension wise, the bike feels good. Feels quite planted in the corner. Eventhough it is not as good as any sportbike, but still acceptable for a Hyosung. Seems like we did something right to the suspension
The brakes? Oh My God. where do i start. Approaching the braking marker for Turn 1 from the front straight (at 6th gear almost redlining the rpm meter), i thought i needed 3 fingers, but it turns out it was too much. 2 fingers? too much as well. This was later confirmed by the Test rider Wink
The engine? Well, i didnt put any high hopes and compared it to any 600 inlines, but i must say that the pulling power is very very good.
A word from my test rider:
"this thing is waaay better than what we used to race (the GT-650). no wobbles at high speed, stable at the corners and God, the brakes....superb!
However, the highlight of the day was:
After nearly over an hour (not continuous) of track time, it was nearly noon.
At the exit of Turn 15, suddenly, the bike died. Turned out the engine was blown out Exclamation
Sad to say, the bike had to be towed and now is sitting in the workshop, yet to be diagnosed.
FYI, there are currently 7 (including mine) known cases of blown up Hyosung 650 engines here in Malaysia because no recall were ever made Evil or Very Mad |
|
Nazaj na vrh |
|
|
DeX Moderator
Pridružen/-a: 12.09. 2007, 14:13 Prispevkov: 152 Kraj: Cerknica
|
Objavljeno: 01 Feb 2008 20:02 Naslov sporočila: |
|
|
Pa so šli ventili.. Prekleta jajca Hyosungova _________________ www.mgroup.si Pravno svetovanje in pravni nasveti |
|
Nazaj na vrh |
|
|
DeX Moderator
Pridružen/-a: 12.09. 2007, 14:13 Prispevkov: 152 Kraj: Cerknica
|
Objavljeno: 22 Apr 2008 08:50 Naslov sporočila: |
|
|
No pa mi je končno uspelo it sprobat tudi Novi Marof Samo ena beseda - ZAKON.
Sicer nisem bil s Hyosungom pa vseeno ena fotka:
Bi pa pisto priporočil tudi vsem lastnikov Hyosungov, ker je za ta motor mnogo bolj primerna kot Grobnik ker ni tako odprta, top speed z mojim Suzukijem je bil ca 140km/h. Ajde eni grejo tut čez 150, ampak so že fajn vajeni piste. Se mi pa zdi, da Hyosung nebi šel dosti bolj počasi, ker je hitrost odvisna predvsem od tega koliko priletiš iz dolgega ovala okoli proge, ki je po hitrosti kar primerljiv z nekaterimi ovinki iz Grobnika
Skratka, če kdo želi sprobat husota do mej in ne preveč zaostajat za ostalimi zaradi pomanjkanja konjskih moči, je marof rešitev za vas _________________ www.mgroup.si Pravno svetovanje in pravni nasveti |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|