Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
iceman Administrator foruma
Pridružen/-a: 12.09. 2007, 09:10 Prispevkov: 322 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 17 Mar 2008 11:59 Naslov sporočila: |
|
|
DeX je napisal/a: |
Če dobiš pa ohranjenega z malo km za 2k eur, pa ni napačen nakup |
Se popolnoma strinjam, kaj je 2000eur za 2leti star motor.....
Jst bom prodajal naslednje leto oz po koncu sezone, če je kdo zainteresiran naj pove.....
1 lastnik
dost dodatne opreme
..... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Robertos664 Easy Rider
Pridružen/-a: 20.09. 2007, 21:56 Prispevkov: 52 Kraj: Ptuj
|
Objavljeno: 12 Apr 2008 17:41 Naslov sporočila: |
|
|
DEX: kako kaže z dizami? motor ne gre lepo spljoh. pa poka iz auspuha, ko sto satanov. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
DeX Moderator
Pridružen/-a: 12.09. 2007, 14:13 Prispevkov: 152 Kraj: Cerknica
|
Objavljeno: 13 Apr 2008 12:35 Naslov sporočila: |
|
|
Ma obupal sem nad tem našim Suzuki zastopnikom (ki mi je obljubljal da bo), sem bil ravno v petek tam in ni še nič tako da sem rekel da ni treba. Ne vem kako se lahko dize dobavlja 3 mesece
Panigaz ima verjetno že na zalogi. Lahko ga kar ti pokličeš v ponedeljek in rečeš 2 dizi Mikuni 137,5 za SV 650 in bodo v torek ali sredo že pri tebi, pa prineseš sabo ko boš imel čas prit. Lahko ga pa tudi jaz pokličem, samo povej mi, da ne bova oba
Se opravičujem za tole zamudo.
LP _________________ www.mgroup.si Pravno svetovanje in pravni nasveti |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Robertos664 Easy Rider
Pridružen/-a: 20.09. 2007, 21:56 Prispevkov: 52 Kraj: Ptuj
|
Objavljeno: 13 Apr 2008 23:10 Naslov sporočila: |
|
|
Daj ti pokliči če ti ni težko, bolj veš za kaj se gre. Ker, če začne mene kakšne podrobnosti vpraševat sem v temi. Boma pa to potem čimprej realizirala, ker moped zgleda res preveč revno teče.
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alfafil Rookie Rider
Pridružen/-a: 10.04. 2008, 20:54 Prispevkov: 9 Kraj: maribor
|
Objavljeno: 18 Apr 2008 10:34 Naslov sporočila: |
|
|
-klical sem saplex,pa je rekel,da tovarna prizna napako na cilindru,tudi zunaj garancije,da to odpravijo na uradnem servisu (avto tabor),ni mi deloval prepričljiv
-za metanje iz 2. prestave pa prvič sliši,hmm...
-kaj če ne bi servisiral pri uradnem servisu,itak nimajo pojma,ampak potem verjetno ne bi priznali napako,ker nimaš vseh štemplov? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
medo Rookie Rider
Pridružen/-a: 19.04. 2008, 13:36 Prispevkov: 10
|
Objavljeno: 19 Apr 2008 13:51 Naslov sporočila: |
|
|
DeX je napisal/a: | Ma obupal sem nad tem našim Suzuki zastopnikom (ki mi je obljubljal da bo), sem bil ravno v petek tam in ni še nič tako da sem rekel da ni treba. Ne vem kako se lahko dize dobavlja 3 mesece
Panigaz ima verjetno že na zalogi. Lahko ga kar ti pokličeš v ponedeljek in rečeš 2 dizi Mikuni 137,5 za SV 650 in bodo v torek ali sredo že pri tebi, pa prineseš sabo ko boš imel čas prit. Lahko ga pa tudi jaz pokličem, samo povej mi, da ne bova oba
Se opravičujem za tole zamudo.
LP |
Mikuni je Mikuni. To pomeni, da imajo tudi Honda, Yamaha in Kawasaki,
Mikuni dize. Ne vem zakaj si se zapiču glih v SV-jeve 650 frgazarje, naj pa ti izdam skrivnost ( da ne boš po svetu hodil kot bedak), da SV 650 nima vgrajenih diz 137,5 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Vaillante Moderator
Pridružen/-a: 16.09. 2007, 19:14 Prispevkov: 171 Kraj: Ljubljana - Bežigrad
|
Objavljeno: 19 Apr 2008 14:18 Naslov sporočila: |
|
|
Najprej si preberi celo debato in šele na to komnetiraj Zmerjanj za raznimi bedaki na forumu ne toleriramo, naj to velja kot opozorilo _________________ Kawasaki VN 800 Classic
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
iceman Administrator foruma
Pridružen/-a: 12.09. 2007, 09:10 Prispevkov: 322 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 21 Apr 2008 08:41 Naslov sporočila: |
|
|
Štos je v tem da ima stari sv isti tip vplinjača kot comet.... Sam mikuni pa ima več vrst oz izvedb diz na svojih vplinjačih. Najlažje je vzet dize za sv-ja ker nimaš kj falit, sploh če nočeš svojih straih šravfat dol iz motorja in jih nosit kazat k mojstru. Za sv-ja dobiš veliko velikosti diz....jst mam gor 142.5 od sv-ja (večje kot original). |
|
Nazaj na vrh |
|
|
DeX Moderator
Pridružen/-a: 12.09. 2007, 14:13 Prispevkov: 152 Kraj: Cerknica
|
Objavljeno: 21 Apr 2008 23:17 Naslov sporočila: |
|
|
medo je napisal/a: |
Mikuni je Mikuni. To pomeni, da imajo tudi Honda, Yamaha in Kawasaki,
Mikuni dize. Ne vem zakaj si se zapiču glih v SV-jeve 650 frgazarje, naj pa ti izdam skrivnost ( da ne boš po svetu hodil kot bedak), da SV 650 nima vgrajenih diz 137,5 |
No comment..
Meni je popolnoma jasno vse okoli diz, oznak in tipov. Če te pa zanima zakaj sem naročil pri tem Suzuki zastopniku in tudi čakal toliko časa je pa to zato, ker mi je najbližje, tako po razdalji (pol km od bajte), kakor tudi drugače in sem velikokrat tam, ker je tip vulkanizer, mehanik, pa še kaj v enem in se odlično ujameva glede na to, da tudi jaz velikokrat kaj pošraufam in stalno nekaj rabim. V tem primeru pa se je pač zataknilo, nič hudega, je že naročeno pri drugem viru.
In SV 650 ima vgrajene 137,5 vsaj za ameriški trg. Lahko pa, da ni pri vseh letnikih/izvedbah tako. In ko smo že pri tem, tudi od Panigaza, ki ima direktno pogodbo s Suzukijem za dobavo delov in oskrbuje kar nekaj ostalih porabnikov z njimi, torej ni ravno zelen na tem področju, sem dobil informacijo, da so to original vgrajene dize pri svju.
Sicer pa to sploh nima veze, dejstvo je da comet na mikuni 137,5 in stock filtru dobro špila in to je važno. In ne ti meni z bedakom, ker sem verjetno pošraufal več cometov kakor si jih ti videl.
LP _________________ www.mgroup.si Pravno svetovanje in pravni nasveti |
|
Nazaj na vrh |
|
|
medo Rookie Rider
Pridružen/-a: 19.04. 2008, 13:36 Prispevkov: 10
|
Objavljeno: 23 Apr 2008 01:50 Naslov sporočila: |
|
|
DeX je napisal/a: | medo je napisal/a: |
Mikuni je Mikuni. To pomeni, da imajo tudi Honda, Yamaha in Kawasaki,
Mikuni dize. Ne vem zakaj si se zapiču glih v SV-jeve 650 frgazarje, naj pa ti izdam skrivnost ( da ne boš po svetu hodil kot bedak), da SV 650 nima vgrajenih diz 137,5 |
No comment..
Meni je popolnoma jasno vse okoli diz, oznak in tipov. Če te pa zanima zakaj sem naročil pri tem Suzuki zastopniku in tudi čakal toliko časa je pa to zato, ker mi je najbližje, tako po razdalji (pol km od bajte), kakor tudi drugače in sem velikokrat tam, ker je tip vulkanizer, mehanik, pa še kaj v enem in se odlično ujameva glede na to, da tudi jaz velikokrat kaj pošraufam in stalno nekaj rabim. V tem primeru pa se je pač zataknilo, nič hudega, je že naročeno pri drugem viru.
In SV 650 ima vgrajene 137,5 vsaj za ameriški trg. Lahko pa, da ni pri vseh letnikih/izvedbah tako. In ko smo že pri tem, tudi od Panigaza, ki ima direktno pogodbo s Suzukijem za dobavo delov in oskrbuje kar nekaj ostalih porabnikov z njimi, torej ni ravno zelen na tem področju, sem dobil informacijo, da so to original vgrajene dize pri svju.
Sicer pa to sploh nima veze, dejstvo je da comet na mikuni 137,5 in stock filtru dobro špila in to je važno. In ne ti meni z bedakom, ker sem verjetno pošraufal več cometov kakor si jih ti videl.
LP |
No ne zdaj tako. To kar se tu modruje okoli diz je tako ali tako brez kurca. Sprobano. Če pa si teh cometov pošraufal toliko kot govoriš, ti pa svetujem, da normo iz 15 ur spuštiš na recimo 8 ur, pa še za ta čas ti mora ostat čas za marendo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
DeX Moderator
Pridružen/-a: 12.09. 2007, 14:13 Prispevkov: 152 Kraj: Cerknica
|
Objavljeno: 23 Apr 2008 18:31 Naslov sporočila: |
|
|
Ne, modrovanje okoli diz ni brezvezno. Če so svečke belo sive in vodila ventilov belo siva potem to pomeni, da motor laufa na previsokih temperaturah k čemur pa pripomore tudi revna mešanica katera je posledica majhnih diz. Evropske izvedbe cometa imajo že itak majše dize (ekologija), kakor cometi za ostale trge in je ta problem še toliko bolj izrazit. Korejčki so enostavno vrgli noter manjše dize, ostalo konfuguracijo pa pustili nespremenjeno.
Zanimiv je tudi podatek, da ima comet soraj identično mašino SVjevi (prejšna generacija), prav tako zračni sistem in identične mikuni frgazarje, pa ima za 12,5 manjše dize noter s slabo narejenim AIS sistemom, ki samo škodo dela.
Pri cometu, pri katerem se zapre AIS in poveča dize, pokanje in sekanje kar naenkrat čudežno poneha, svečke pa postanejo lepo kavno rjave. In ne, to ni teorija, to je izkušnja iz prakse, pa ne od enega primera.
Glede norme pa resnično ne razumem kaj si hotel povedat. Edina moja norma, ki mi je trenutno važna je cca dobrih 10ur učenja dnevno kazenskega in civilnega prava
LP _________________ www.mgroup.si Pravno svetovanje in pravni nasveti
Nazadnje urejal/a DeX 23 Apr 2008 18:42; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
DeX Moderator
Pridružen/-a: 12.09. 2007, 14:13 Prispevkov: 152 Kraj: Cerknica
|
Objavljeno: 23 Apr 2008 18:35 Naslov sporočila: |
|
|
Poleg tega pa zaenkrat še ne poznam primera, da bi razbilo ventile pri motorju, pri katerem so bili opravljeni omenjeni posegi, kljub temu, da je to zeloooo pogosta napaka cometov 04 in 05 letnika.
Ne trdim, da ga ni, ampak so pa možnosti za to okvaro s temi mogifikacijami zagotovo manjše kakor je razvidno iz dejanskega stanja meni poznanih cometov, ki se (zaenkrat) še vozijo po cestah. _________________ www.mgroup.si Pravno svetovanje in pravni nasveti |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Robertos664 Easy Rider
Pridružen/-a: 20.09. 2007, 21:56 Prispevkov: 52 Kraj: Ptuj
|
Objavljeno: 23 Apr 2008 18:47 Naslov sporočila: |
|
|
Dex: je kakšna šansa za servis to nedeljo?
lp robi |
|
Nazaj na vrh |
|
|
medo Rookie Rider
Pridružen/-a: 19.04. 2008, 13:36 Prispevkov: 10
|
Objavljeno: 23 Apr 2008 21:14 Naslov sporočila: |
|
|
DeX je napisal/a: | Ne, modrovanje okoli diz ni brezvezno. Če so svečke belo sive in vodila ventilov belo siva potem to pomeni, da motor laufa na previsokih temperaturah k čemur pa pripomore tudi revna mešanica katera je posledica majhnih diz. Evropske izvedbe cometa imajo že itak majše dize (ekologija), kakor cometi za ostale trge in je ta problem še toliko bolj izrazit. Korejčki so enostavno vrgli noter manjše dize, ostalo konfuguracijo pa pustili nespremenjeno.
Zanimiv je tudi podatek, da ima comet soraj identično mašino SVjevi (prejšna generacija), prav tako zračni sistem in identične mikuni frgazarje, pa ima za 12,5 manjše dize noter s slabo narejenim AIS sistemom, ki samo škodo dela.
Pri cometu, pri katerem se zapre AIS in poveča dize, pokanje in sekanje kar naenkrat čudežno poneha, svečke pa postanejo lepo kavno rjave. In ne, to ni teorija, to je izkušnja iz prakse, pa ne od enega primera.
Glede norme pa resnično ne razumem kaj si hotel povedat. Edina moja norma, ki mi je trenutno važna je cca dobrih 10ur učenja dnevno kazenskega in civilnega prava
LP |
Saj to je bistvo. Če bi bile v tem motorju tovarniško takšne dize kot jih priporočaš ti, potem teh motorjev niti prodajati ne bi smeli, zaradi previsoke emisije izpušnih plinov. Torej praviš, da sta comet in sv identične mašine in identični uplinjači, vendar sv dobro dela comet pa ne, emisije pri sv so dobre pri cometu pa ne, kako bi mi pojasnil to? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
iceman Administrator foruma
Pridružen/-a: 12.09. 2007, 09:10 Prispevkov: 322 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 24 Apr 2008 09:27 Naslov sporočila: |
|
|
Jao ti si pa res ne znaš nehat.....
Stari sv se je prodajal do leta 2002, leta 2003 je nastopila EFI verzija. Leta 2002 je veljala druga euro regulacija emisij kot leta 2004 kjer je prvič na trgu nastopil Comet 650. Suzuki je problem z emisijami rešil z moderni elektronskim vbrizgom, medtem ko si hyosung tega za tako nizko ceno verjetno ni moral privoščiti in so pač dodelali nastavitve v vplinjaču, manjše dize, druge igle, AIS.....
Skratka novejši modeli nimajo AIS sistema na enem od obeh cilindrov, s tem so izboljšali zanesljivost novejših modelov.
Skratka da so pa dize manjše na eu trgu kot v svetu se pa vidi v service manualu kjer so navedene glavne dize velikosti 130 medtem tiste ki sem jih pa jaz vzel iz mojega motorja so bile 125. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|