Hyosung GT650R cukanje
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Hyosung Motorcycles Slovenia Seznam forumov :: Hyosung Comet 650 S in R
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
DeX
Moderator


Pridružen/-a: 12.09. 2007, 14:13
Prispevkov: 152
Kraj: Cerknica

PrispevekObjavljeno: 01 Maj 2008 13:10    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Če imaš dize mikuni 150 je skoraj nemogoče, da ima motor prerevno mešanico. Pri Dynojet 150 bi se pa znalo zgodit ja.. Probaj kot je predlagal iceman.
_________________
www.mgroup.si Pravno svetovanje in pravni nasveti
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
fuckhonda
Rookie Rider


Pridružen/-a: 29.04. 2008, 09:59
Prispevkov: 10

PrispevekObjavljeno: 05 Maj 2008 19:53    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

No takole, prelepil sem malo manj kot pol odprtine na filtru. In imam novo vprasanje, saj je nastal nov problem...Smile

1. Cukanje se je popravilo a se motor 'sesuje' od 5500rpm - izgubi moc.

Ali je to posledica premalo zraka ali pa je mozno da sem ker sem butec hitro nataknil obe cevki na tank, ki jih snames da snames tank - ti cevki zamenjal???

Svecke se nisem pogledal, ker sem naredu sele 30km, pa sem reku da vas tud prej povprasam....

Thanks
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
iceman
Administrator foruma


Pridružen/-a: 12.09. 2007, 09:10
Prispevkov: 322
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: 05 Maj 2008 20:15    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

1. Najprej povej katere vrste dize maš....
2. To trokiranje kaže na preveč bencina...
3. Testiranje se vedno izvede ob polno ugretem motorju, ker mrzla mašina lažje poje večjo količino bencina.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
iceman
Administrator foruma


Pridružen/-a: 12.09. 2007, 09:10
Prispevkov: 322
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: 05 Maj 2008 20:18    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Verjetno si prelimal preveč.....
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
fuckhonda
Rookie Rider


Pridružen/-a: 29.04. 2008, 09:59
Prispevkov: 10

PrispevekObjavljeno: 05 Maj 2008 21:15    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

dyno 150 ( ka pa je razlika od mikuni??) a ni vazna velikost luknje....
ok bom manj prelimal, bogami a je tok pomemben vsak mm luknje filtra?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
DeX
Moderator


Pridružen/-a: 12.09. 2007, 14:13
Prispevkov: 152
Kraj: Cerknica

PrispevekObjavljeno: 05 Maj 2008 23:04    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

fuckhonda je napisal/a:
dyno 150 ( ka pa je razlika od mikuni??) a ni vazna velikost luknje....
ok bom manj prelimal, bogami a je tok pomemben vsak mm luknje filtra?


Oznake pri Dyno in Mikuni niso iste.. Diza z oznako dyno 150 je kot nevem, mikuni 140. Ne vzet to za 100%, ker ne vem točne pretvorbe, ampak vem, da so oznake za enako velikost dize pri Mikuniju kar manjše.

In ja, pomembna je vsak mm luknje, če hočeš ujet res tisti optimum, da motor lepo in zvezno, brez trokiranja in kakršnekoli luknje vleče iz nule do rdečega Smile
_________________
www.mgroup.si Pravno svetovanje in pravni nasveti
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
fuckhonda
Rookie Rider


Pridružen/-a: 29.04. 2008, 09:59
Prispevkov: 10

PrispevekObjavljeno: 06 Maj 2008 10:40    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ste kdaj probal to varianto, ali pa je pač preveč komplicirana?

There are three of ways to adjust the air mixture screw correctly. They are:
– Highest Idle Method. Start the engine and set the idle speed to around 1300 rpm with the Idle Adjuster. With
the engine warmed up and idling smoothly, turn the air mixture screw clockwise until the idle either slows or
becomes irregular, then turn the screw anti-clockwise until the engine again slows or begins to idle irregularly.
Set the air screw mid-way between these too-rich and too-lean positions and use the Idle Adjuster to re-adjust
the idle speed to 1300 rpm.
– Highest Vacuum Method. Start the engine and set the idle speed to around 1300 rpm with the Idle Adjuster.
With the engine warmed up and idling smoothly, note the reading on the vacuum gauge (same connections for
Synronising the Carburetors). Next, turn the air mixture screw on the front carby clockwise ¼ turn at a time
until you notice an increase in the vacuum gauge. If the engine stumbles or the vacuum drops turn the air
mixture screw anti-clockwise ¼ turn at a time until you notice an increase in the vacuum gauge. Once an
increase has been seen, do the same procedure to the rear carby then re-adjust the idle to 1300 rpm and start
the procedure over again. Do this procedure ¼ turn at a time until you achieve the highest possible idle
vacuum at a set idle speed of 1300 rpm. It is important to re-set the idle speed back to 1300 rpm after a ¼ turn
adjustment because a higher idle speed will increase the vacuum reading. Maintaining the standard idle speed
of 1300 rpm will make it easier to evaluate changes to the idle-mixture screws.
– Mixture Colour Method. This method requires the use of special spark plugs to view the colour of the
combustion flame – see http://www.carbtune.com/colortune.html. Install the special spark plugs, start the
engine and set the idle speed to around 1300 rpm with the Idle Adjuster. With the engine warmed up and idling
smoothly, note the colour of the flame and using the special chart. Adjust each of the air mixture screws for the
correct mixture setting.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
iceman
Administrator foruma


Pridružen/-a: 12.09. 2007, 09:10
Prispevkov: 322
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: 06 Maj 2008 13:40    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Jst na teh frgazarjih nisem našu air-screew....


Preden si se spravlju predelovat maš na How to modify Hyosung for Race---> GT650 Stock Air Filter Modification + Zamenjava Glavnih Diz lep članek in opis predelave. Če greš tko nimaš kaj falit!!!!!!

Tuki je pretvorna tabela med dj in mikuni dizami z obrazložitvijo.
http://www.ds650.net/mikunivsdynojet.htm

Zdj če maš dj 150 je to cirka 140po mikuniju. To bi pomoje moglo it z tako dodelavo filtra da bi samo vzel tulec ven.

-------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------
Citiram:
povečanje diz na cca 150 - na obeh frgazarjih obe igli in povrtanje ta male lunknje na plastiki


Ne vem kaj si delal z iglami in kaj si delal na tej membrani. Mogoče je tuki problem jst mam vse te nastavitve stock in stvar dobr špila.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
fuckhonda
Rookie Rider


Pridružen/-a: 29.04. 2008, 09:59
Prispevkov: 10

PrispevekObjavljeno: 06 Maj 2008 15:09    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Vse je stock, nic predelano razen diz, in povrtane plastike. Tudi kot po navodilih sem prestavil sponko na igli za eno nizje.
Samo pravo mesanco moram najdt tako kot si rekel.
Ta vikend
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
fuckhonda
Rookie Rider


Pridružen/-a: 29.04. 2008, 09:59
Prispevkov: 10

PrispevekObjavljeno: 19 Maj 2008 10:08    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sem postimal cca 1/4 prelepljena in prede ko mucek. Ta vikend sem sel do Poreča pa nazaj po ta star cet - presenetil me je res, se posebej pri postojni na ridah, ko en pol turer....super.

Tako da res verjamem opisu testa tuki gor, kjer mozakar pise da skoda da ovinkov tako hitro zmanjka

Hvala za uporabniške nasvete.... Very Happy

P.S. Kje se da dobit kak filter za ole za 650R? Thanks Embarassed
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
iceman
Administrator foruma


Pridružen/-a: 12.09. 2007, 09:10
Prispevkov: 322
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: 20 Maj 2008 12:32    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pri serviserju v lj..........filter je vsak let dražji lan je bil 10eur zdj je 15eur........


Confused Confused Confused Confused Confused Confused 50% podražitev Confused Confused Confused Confused Confused Confused
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
fuckhonda
Rookie Rider


Pridružen/-a: 29.04. 2008, 09:59
Prispevkov: 10

PrispevekObjavljeno: 20 Maj 2008 12:47    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

vmes sem klical Saplex
se vedno 10€... Laughing
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Vaillante
Moderator


Pridružen/-a: 16.09. 2007, 19:14
Prispevkov: 171
Kraj: Ljubljana - Bežigrad

PrispevekObjavljeno: 20 Maj 2008 17:59    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

To je še vredu, ne pritožujte se, za aquilo 250 košta okol 60€ Shocked Rolling Eyes bili so pa po 12 al neki tazga, hvala k**** da sm ga nabavu še po tastari ceni in naredu servis Twisted Evil tko da je zdej za min 2 let dobr. Razlog za tako ceno je pa baje drug dobavitelj, samo men se zdi da je to larifari Wink
_________________
Kawasaki VN 800 Classic
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
fuckhonda
Rookie Rider


Pridružen/-a: 29.04. 2008, 09:59
Prispevkov: 10

PrispevekObjavljeno: 20 Maj 2008 18:13    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

na ebayu jih mas po 10,20 usd s postnino za GVjko
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Vaillante
Moderator


Pridružen/-a: 16.09. 2007, 19:14
Prispevkov: 171
Kraj: Ljubljana - Bežigrad

PrispevekObjavljeno: 20 Maj 2008 20:58    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ja sam problem je v tem da o naročevanju preko ebaya ne vem praktično nič in še nikoli nisem nič naročal, čeprav se najde čuda stvari, ki bi jih naročil Razz
_________________
Kawasaki VN 800 Classic
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Hyosung Motorcycles Slovenia Seznam forumov :: Hyosung Comet 650 S in R Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3  Naslednja
Stran 2 od 3

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu




Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Charcoal2 Theme © Zarron Media