Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
nobody Hyosung Maniac
Pridružen/-a: 14.09. 2007, 15:59 Prispevkov: 116
|
Objavljeno: 22 Feb 2008 15:43 Naslov sporočila: Cukanje pri GT 125 |
|
|
Ko se peljem mi pri 9k obratov začne cukat... Včasih ne včasih ja.
Če gledaš obratomer, obrati hitreje padnejo, kot po zvoku motorja. Je mogoče kakšen problem v elektriki? Pa pravkar sem ga mel na servisu! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
macesn Rookie Rider
Pridružen/-a: 22.09. 2007, 21:28 Prispevkov: 7 Kraj: Sevnica
|
Objavljeno: 22 Feb 2008 20:25 Naslov sporočila: |
|
|
Men tut isto dela ampak sem se že kar mal navadu. Je pa problem, ker moram odnehat gas in tko pridem samo do enih 90 km/h.
Tko da tut mene zanima, kaj to dela in kako bi se to odpravlo. Trenutno mi ne dela obratomer , ampak se od prej spomnem, da mi je cuku pri okol 8500-9000 obrati. _________________ . /\
. |
. |
To je res |
|
Nazaj na vrh |
|
|
DeX Moderator
Pridružen/-a: 12.09. 2007, 14:13 Prispevkov: 152 Kraj: Cerknica
|
Objavljeno: 22 Feb 2008 21:26 Naslov sporočila: |
|
|
Kdaj sta nazadnje menjala svečke? _________________ www.mgroup.si Pravno svetovanje in pravni nasveti |
|
Nazaj na vrh |
|
|
iceman Administrator foruma
Pridružen/-a: 12.09. 2007, 09:10 Prispevkov: 322 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 24 Feb 2008 21:46 Naslov sporočila: |
|
|
Zraven pa preglej kapce svečk če je vse ok in če lepo stiskajo glavo svečke.... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
nobody Hyosung Maniac
Pridružen/-a: 14.09. 2007, 15:59 Prispevkov: 116
|
Objavljeno: 25 Feb 2008 08:07 Naslov sporočila: |
|
|
svečke mam nove. Težavo sem odpravil....tako da sem skoraj vsaki kontakt zašmirlglo, špricno... zaj je pa dobro _________________ lep pozdrav |
|
Nazaj na vrh |
|
|
DeX Moderator
Pridružen/-a: 12.09. 2007, 14:13 Prispevkov: 152 Kraj: Cerknica
|
Objavljeno: 25 Feb 2008 13:42 Naslov sporočila: |
|
|
No sam, da si poštimal. _________________ www.mgroup.si Pravno svetovanje in pravni nasveti |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mihc Rookie Rider
Pridružen/-a: 28.05. 2008, 15:30 Prispevkov: 2
|
Objavljeno: 28 Maj 2008 15:38 Naslov sporočila: |
|
|
LP,
imam isti problem kot prejšna dva........bom probal zamenjat svečko, da vidim kako bo potem delalo
pa še eno vprašanje: zakaj mi gre motor borih 100 km/h? učasih še celo manj (okoli 95 km/h)?
hvala in lep pozdrav |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Vaillante Moderator
Pridružen/-a: 16.09. 2007, 19:14 Prispevkov: 171 Kraj: Ljubljana - Bežigrad
|
Objavljeno: 28 Maj 2008 23:42 Naslov sporočila: |
|
|
a motor spušča kakšne sumljive zvoke? al ti kej zaliva recimo če se pelješ recimo 60 v zadni šaltngi pa gas do konca naviješ ti kej motor počepne pa pol šele začne vlečt? drgač pa zameni svečke pa začni tnakat pri OMV 100 če tega še ne počneš, govorim iz lastnih izkušenj jaz tiste petrolove greznice ne nalijem več not razen če mi bi kje zmanjkalo bencina in bi moral zasilo nalit kako se pa motor zavrti na mestu v leru? _________________ Kawasaki VN 800 Classic
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Poncho Rookie Rider
Pridružen/-a: 29.05. 2008, 21:04 Prispevkov: 8
|
Objavljeno: 29 Maj 2008 21:17 Naslov sporočila: |
|
|
Vaillante je napisal/a: | a motor spušča kakšne sumljive zvoke? al ti kej zaliva recimo če se pelješ recimo 60 v zadni šaltngi pa gas do konca naviješ ti kej motor počepne pa pol šele začne vlečt? drgač pa zameni svečke pa začni tnakat pri OMV 100 če tega še ne počneš, govorim iz lastnih izkušenj jaz tiste petrolove greznice ne nalijem več not razen če mi bi kje zmanjkalo bencina in bi moral zasilo nalit kako se pa motor zavrti na mestu v leru? |
Lp, sem nov na forumu, pa me nekaj zanima. Tudi jaz sem hotel tankat pri OMV-ju 100-tko sam mi fotr ni dovolil baje da ni dobro za mašino. Res škodi kaj mašini to? Hvala. _________________ There always will be someone faster then you! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Vaillante Moderator
Pridružen/-a: 16.09. 2007, 19:14 Prispevkov: 171 Kraj: Ljubljana - Bežigrad
|
Objavljeno: 29 Maj 2008 22:48 Naslov sporočila: |
|
|
Lahko mirno tankaš, je bolj priporočljivo kot 95 in pa 98. Tankati edino nebi smel, če bi imel motor, ki bi deloval z dodatkom svinca....tako da kar veselo na omv vendar ne pričakuj kaj preveč sploh po prvem tanku. rezultat bo prišel nekje po 2-3 tankih(mašina bo lepše delovala) no vsaj jaz opazim razliko, naredim pa tudi nekaj km več s tankom _________________ Kawasaki VN 800 Classic
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Poncho Rookie Rider
Pridružen/-a: 29.05. 2008, 21:04 Prispevkov: 8
|
Objavljeno: 30 Maj 2008 08:49 Naslov sporočila: |
|
|
Pa ne more bit nič narobe če se 95 in 100 pomešata? Ker ko bom tankal ne bo rezervar čist prazen..
PS. Upam da ne nadlegujem preveč z vprašanji ampak sem še bolj začetnik in se na motorje ne spoznam glih dost.. _________________ There always will be someone faster then you! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
nobody Hyosung Maniac
Pridružen/-a: 14.09. 2007, 15:59 Prispevkov: 116
|
Objavljeno: 30 Maj 2008 13:24 Naslov sporočila: |
|
|
jas vedno tankam na molu. Ker naredim veliko več km, pa lepše gre na obrate. Pa to 95-okt _________________ lep pozdrav |
|
Nazaj na vrh |
|
|
DeX Moderator
Pridružen/-a: 12.09. 2007, 14:13 Prispevkov: 152 Kraj: Cerknica
|
Objavljeno: 30 Maj 2008 18:32 Naslov sporočila: |
|
|
Poncho je napisal/a: | Pa ne more bit nič narobe če se 95 in 100 pomešata? Ker ko bom tankal ne bo rezervar čist prazen..
PS. Upam da ne nadlegujem preveč z vprašanji ampak sem še bolj začetnik in se na motorje ne spoznam glih dost.. |
Ni problema, ti kar vprašaj..
Komot mešaš, saj je vse bencin
Če tankaš polovico tanka 95 in polovico 100 imaš pač not 97,5 Vse med 95 in 100 je pa za motor super _________________ www.mgroup.si Pravno svetovanje in pravni nasveti |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Poncho Rookie Rider
Pridružen/-a: 29.05. 2008, 21:04 Prispevkov: 8
|
Objavljeno: 31 Maj 2008 07:41 Naslov sporočila: |
|
|
Ok bom vprašal kar me zanima. No mislim da ni bilo odgovorjeno na vprašanje, namreč tudi meni gre motor slabih 100km/h včasih niti to ne. moram vzet ven blokate? _________________ There always will be someone faster then you! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
iceman Administrator foruma
Pridružen/-a: 12.09. 2007, 09:10 Prispevkov: 322 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 31 Maj 2008 10:06 Naslov sporočila: |
|
|
Naredi komplet servis, sveče, nov zraćni filter, prečisti vplinjače, dize.... verjetno je vplinjač zapacan ali zračni filter ali pa oboje skupaj. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|