Cukanje pri GT 125
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Hyosung Motorcycles Slovenia Seznam forumov :: Hyosung Comet GT125, 250
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
nobody
Hyosung Maniac


Pridružen/-a: 14.09. 2007, 15:59
Prispevkov: 116

PrispevekObjavljeno: 22 Feb 2008 15:43    Naslov sporočila: Cukanje pri GT 125 Odgovori s citatom

Ko se peljem mi pri 9k obratov začne cukat... Včasih ne včasih ja.

Če gledaš obratomer, obrati hitreje padnejo, kot po zvoku motorja. Je mogoče kakšen problem v elektriki? Pa pravkar sem ga mel na servisu!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
macesn
Rookie Rider


Pridružen/-a: 22.09. 2007, 21:28
Prispevkov: 7
Kraj: Sevnica

PrispevekObjavljeno: 22 Feb 2008 20:25    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Men tut isto dela ampak sem se že kar mal navadu. Je pa problem, ker moram odnehat gas in tko pridem samo do enih 90 km/h.

Tko da tut mene zanima, kaj to dela in kako bi se to odpravlo. Trenutno mi ne dela obratomer , ampak se od prej spomnem, da mi je cuku pri okol 8500-9000 obrati.
_________________
. /\
. |
. |
To je res
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
DeX
Moderator


Pridružen/-a: 12.09. 2007, 14:13
Prispevkov: 152
Kraj: Cerknica

PrispevekObjavljeno: 22 Feb 2008 21:26    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Kdaj sta nazadnje menjala svečke?
_________________
www.mgroup.si Pravno svetovanje in pravni nasveti
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
iceman
Administrator foruma


Pridružen/-a: 12.09. 2007, 09:10
Prispevkov: 322
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: 24 Feb 2008 21:46    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Zraven pa preglej kapce svečk če je vse ok in če lepo stiskajo glavo svečke....
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
nobody
Hyosung Maniac


Pridružen/-a: 14.09. 2007, 15:59
Prispevkov: 116

PrispevekObjavljeno: 25 Feb 2008 08:07    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

svečke mam nove. Težavo sem odpravil....tako da sem skoraj vsaki kontakt zašmirlglo, špricno... zaj je pa dobro
_________________
lep pozdrav
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
DeX
Moderator


Pridružen/-a: 12.09. 2007, 14:13
Prispevkov: 152
Kraj: Cerknica

PrispevekObjavljeno: 25 Feb 2008 13:42    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

No sam, da si poštimal.
_________________
www.mgroup.si Pravno svetovanje in pravni nasveti
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
mihc
Rookie Rider


Pridružen/-a: 28.05. 2008, 15:30
Prispevkov: 2

PrispevekObjavljeno: 28 Maj 2008 15:38    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

LP,

imam isti problem kot prejšna dva........bom probal zamenjat svečko, da vidim kako bo potem delalo Wink

pa še eno vprašanje: zakaj mi gre motor borih 100 km/h? učasih še celo manj (okoli 95 km/h)?

hvala in lep pozdrav
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Vaillante
Moderator


Pridružen/-a: 16.09. 2007, 19:14
Prispevkov: 171
Kraj: Ljubljana - Bežigrad

PrispevekObjavljeno: 28 Maj 2008 23:42    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

a motor spušča kakšne sumljive zvoke? al ti kej zaliva recimo če se pelješ recimo 60 v zadni šaltngi pa gas do konca naviješ ti kej motor počepne pa pol šele začne vlečt? drgač pa zameni svečke pa začni tnakat pri OMV 100 če tega še ne počneš, govorim iz lastnih izkušenj jaz tiste petrolove greznice ne nalijem več not razen če mi bi kje zmanjkalo bencina in bi moral zasilo nalit Laughing kako se pa motor zavrti na mestu v leru?
_________________
Kawasaki VN 800 Classic
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Poncho
Rookie Rider


Pridružen/-a: 29.05. 2008, 21:04
Prispevkov: 8

PrispevekObjavljeno: 29 Maj 2008 21:17    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Vaillante je napisal/a:
a motor spušča kakšne sumljive zvoke? al ti kej zaliva recimo če se pelješ recimo 60 v zadni šaltngi pa gas do konca naviješ ti kej motor počepne pa pol šele začne vlečt? drgač pa zameni svečke pa začni tnakat pri OMV 100 če tega še ne počneš, govorim iz lastnih izkušenj jaz tiste petrolove greznice ne nalijem več not razen če mi bi kje zmanjkalo bencina in bi moral zasilo nalit Laughing kako se pa motor zavrti na mestu v leru?

Lp, sem nov na forumu, pa me nekaj zanima. Tudi jaz sem hotel tankat pri OMV-ju 100-tko sam mi fotr ni dovolil baje da ni dobro za mašino. Res škodi kaj mašini to? Hvala.
_________________
There always will be someone faster then you!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Vaillante
Moderator


Pridružen/-a: 16.09. 2007, 19:14
Prispevkov: 171
Kraj: Ljubljana - Bežigrad

PrispevekObjavljeno: 29 Maj 2008 22:48    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Lahko mirno tankaš, je bolj priporočljivo kot 95 in pa 98. Tankati edino nebi smel, če bi imel motor, ki bi deloval z dodatkom svinca....tako da kar veselo na omv vendar ne pričakuj kaj preveč sploh po prvem tanku. rezultat bo prišel nekje po 2-3 tankih(mašina bo lepše delovala) no vsaj jaz opazim razliko, naredim pa tudi nekaj km več s tankom
_________________
Kawasaki VN 800 Classic
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Poncho
Rookie Rider


Pridružen/-a: 29.05. 2008, 21:04
Prispevkov: 8

PrispevekObjavljeno: 30 Maj 2008 08:49    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pa ne more bit nič narobe če se 95 in 100 pomešata? Ker ko bom tankal ne bo rezervar čist prazen..

PS. Upam da ne nadlegujem preveč z vprašanji ampak sem še bolj začetnik in se na motorje ne spoznam glih dost..
_________________
There always will be someone faster then you!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
nobody
Hyosung Maniac


Pridružen/-a: 14.09. 2007, 15:59
Prispevkov: 116

PrispevekObjavljeno: 30 Maj 2008 13:24    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

jas vedno tankam na molu. Ker naredim veliko več km, pa lepše gre na obrate. Pa to 95-okt
_________________
lep pozdrav
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
DeX
Moderator


Pridružen/-a: 12.09. 2007, 14:13
Prispevkov: 152
Kraj: Cerknica

PrispevekObjavljeno: 30 Maj 2008 18:32    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Poncho je napisal/a:
Pa ne more bit nič narobe če se 95 in 100 pomešata? Ker ko bom tankal ne bo rezervar čist prazen..

PS. Upam da ne nadlegujem preveč z vprašanji ampak sem še bolj začetnik in se na motorje ne spoznam glih dost..


Ni problema, ti kar vprašaj..

Komot mešaš, saj je vse bencin Smile

Če tankaš polovico tanka 95 in polovico 100 imaš pač not 97,5 Smile Vse med 95 in 100 je pa za motor super Smile
_________________
www.mgroup.si Pravno svetovanje in pravni nasveti
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
Poncho
Rookie Rider


Pridružen/-a: 29.05. 2008, 21:04
Prispevkov: 8

PrispevekObjavljeno: 31 Maj 2008 07:41    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ok bom vprašal kar me zanima. Smile No mislim da ni bilo odgovorjeno na vprašanje, namreč tudi meni gre motor slabih 100km/h včasih niti to ne. Embarassed moram vzet ven blokate?
_________________
There always will be someone faster then you!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
iceman
Administrator foruma


Pridružen/-a: 12.09. 2007, 09:10
Prispevkov: 322
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: 31 Maj 2008 10:06    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Naredi komplet servis, sveče, nov zraćni filter, prečisti vplinjače, dize.... verjetno je vplinjač zapacan ali zračni filter ali pa oboje skupaj.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Hyosung Motorcycles Slovenia Seznam forumov :: Hyosung Comet GT125, 250 Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Stran 1 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu




Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Charcoal2 Theme © Zarron Media