Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
bostjan Rookie Rider
Pridružen/-a: 18.06. 2009, 13:08 Prispevkov: 5 Kraj: Vrh
|
Objavljeno: 20 Jun 2009 18:32 Naslov sporočila: Hyosung Aquilla GV250 - Cuka |
|
|
Moj motor med vožnjo cuka in to samo v 3., kadar na hitro prestavljam niti ne, kadar se pa dlje časa peljem v 3. pa ni važno ali hitro ali pa počasi pospešujem, mi cuka. Pa ne tako na kratke intervale ali pa konstantno, včasih. Ali je že kdo imel tak problem oz. ve kaj bi bilo lahko narobe?
Pa še enkaj me zanima. Crknila je žarnica za osvetlitev tablice. Ko sem odstranil zadnjo stranico luči sem prišel samo do žarnice zadnje luči ne pa tudi žarnice za tablico. Ali moram odstarniti celo luč od blatnika da pridem do te žarnice? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Vaillante Moderator
Pridružen/-a: 16.09. 2007, 19:14 Prispevkov: 171 Kraj: Ljubljana - Bežigrad
|
Objavljeno: 22 Jun 2009 10:08 Naslov sporočila: |
|
|
Zdravo, lahko da je problem v elektriki (CDI) sicer pa aquila cukne nekje med 5000 in 6000 obrati oz. jo malo priduši zato ker ima dve odmični gredi pa tudi zaradi elektronike. Zadeva se je rešila tudi z zamenjavo CDI enote z CDI enoto cometa GT 250...lahko pa da je čisto nekaj drugega, napamet težko rečem. Na kakšnih obrati pa cuka tudi recimo na 9000?
Lp _________________ Kawasaki VN 800 Classic
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
bostjan Rookie Rider
Pridružen/-a: 18.06. 2009, 13:08 Prispevkov: 5 Kraj: Vrh
|
Objavljeno: 23 Jun 2009 08:05 Naslov sporočila: |
|
|
Mislim , da res prvič cukne pri 5000 - 6000, kasneje pa še tudi samo ne vem točno pri katerih obratih. Ko se bo vreme malo popravilo bom stestiral. Res pa je tudi, da ne vem koliko je kaj točen obratomer. Včasih se m i zdi , da kar malo preveč kaže oz. premalo (niha).
Glede na to, da mi cuka smo v 3 prestavi, je še zmeraj možno, da je elektronka?
Ali si kdaj že moral menjati žarnico za osvetlitev tablice, bom moral res odstraniti celo zadnjo luč?
Imaš mogoče servisna navodila? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Vaillante Moderator
Pridružen/-a: 16.09. 2007, 19:14 Prispevkov: 171 Kraj: Ljubljana - Bežigrad
|
Objavljeno: 28 Jun 2009 09:47 Naslov sporočila: |
|
|
[quote="bostjan"]Mislim , da res prvič cukne pri 5000 - 6000, kasneje pa še tudi samo ne vem točno pri katerih obratih. Ko se bo vreme malo popravilo bom stestiral. Res pa je tudi, da ne vem koliko je kaj točen obratomer. Včasih se m i zdi , da kar malo preveč kaže oz. premalo (niha).
Glede na to, da mi cuka smo v 3 prestavi, je še zmeraj možno, da je elektronka?
Ali si kdaj že moral menjati žarnico za osvetlitev tablice, bom moral res odstraniti celo zadnjo luč?
Imaš mogoče servisna navodila?[/quote
Žarnice za tablico nisem nikoli menjal, mislim pa da je potrebno res odstraniti celotno luč, ker je zadeva malce čudno narejena... _________________ Kawasaki VN 800 Classic
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
bostjan Rookie Rider
Pridružen/-a: 18.06. 2009, 13:08 Prispevkov: 5 Kraj: Vrh
|
Objavljeno: 29 Jun 2009 07:44 Naslov sporočila: |
|
|
Za vse tiste , ki še niste menjali žarnice za osvetlitev tablice, potrebno je sneti zadnjo luč. Kar pomeni odvijačiti tri matice na notranji strani blatnika, težavno. Ta rešitev ni najbolj posrečena.
Cuka mi pa še vedno in glede na to, da cuka občasno in še to samo v 3 prestavi (skoraj samo kadar se voziva dva - večja obremenitev) bom tako tudi pustil (predraga odprava napake za motor ki je vreden cca 2k€). Napaka je lahko na CDI-ju (250€), vsi , ki so omenili ,da so s tem rešili težavo cukanja, niso omenili, da bi jim cukal samo v 3.? In pa menjalna gred (50€ + vsaj 200€ za delo). To pa je povezano z tovarniško napako motorjev (okoli l 2002), ki so jih, če si to opazil - motilo, v garancijskem roku odpravili. V tem primeru pa se je cukanje pojavilo samo v 3. predstavi. Tako , da je ta rešitev bolj verjetna.
Še vedno pa iščem servisna navodila!
Lp Boštjan |
|
Nazaj na vrh |
|
|
polde Rookie Rider
Pridružen/-a: 11.04. 2010, 15:41 Prispevkov: 2
|
Objavljeno: 12 Apr 2010 21:46 Naslov sporočila: Cukanje Aquile 250 |
|
|
Tudi meni je Aquila cukala v tretji ali četrti prestavi. Na servisu so mi zamenjali prestave, kar je cukanje odpravilo, pojavila se je pa težava s prostim tekom. Zelo težko je namreč ujeti prosti tek. Zagotovili so mi, da se bo stvar s časom izboljšala, vendar pa po 5000 km še vedno ni nič boljše. _________________ Veliko sončnih vikendov |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mare1411 Rookie Rider
Pridružen/-a: 14.07. 2009, 20:21 Prispevkov: 15
|
Objavljeno: 15 Apr 2010 12:32 Naslov sporočila: |
|
|
prosti tek - na večini forumih piše da je najti ler kar normalna težava pri teh mototrjih - malce lahko edino zboljšaš z boljšim oljem.
lpm |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|