Hyosung Aquilla GV250 - Cuka

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Hyosung Motorcycles Slovenia Seznam forumov :: Hyosung GV Aquila 250
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
bostjan
Rookie Rider


Pridružen/-a: 18.06. 2009, 13:08
Prispevkov: 5
Kraj: Vrh

PrispevekObjavljeno: 20 Jun 2009 18:32    Naslov sporočila: Hyosung Aquilla GV250 - Cuka Odgovori s citatom

Moj motor med vožnjo cuka in to samo v 3., kadar na hitro prestavljam niti ne, kadar se pa dlje časa peljem v 3. pa ni važno ali hitro ali pa počasi pospešujem, mi cuka. Pa ne tako na kratke intervale ali pa konstantno, včasih. Ali je že kdo imel tak problem oz. ve kaj bi bilo lahko narobe?
Pa še enkaj me zanima. Crknila je žarnica za osvetlitev tablice. Ko sem odstranil zadnjo stranico luči sem prišel samo do žarnice zadnje luči ne pa tudi žarnice za tablico. Ali moram odstarniti celo luč od blatnika da pridem do te žarnice?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Vaillante
Moderator


Pridružen/-a: 16.09. 2007, 19:14
Prispevkov: 171
Kraj: Ljubljana - Bežigrad

PrispevekObjavljeno: 22 Jun 2009 10:08    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Zdravo, lahko da je problem v elektriki (CDI) sicer pa aquila cukne nekje med 5000 in 6000 obrati oz. jo malo priduši zato ker ima dve odmični gredi pa tudi zaradi elektronike. Zadeva se je rešila tudi z zamenjavo CDI enote z CDI enoto cometa GT 250...lahko pa da je čisto nekaj drugega, napamet težko rečem. Na kakšnih obrati pa cuka tudi recimo na 9000?

Lp
_________________
Kawasaki VN 800 Classic
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
bostjan
Rookie Rider


Pridružen/-a: 18.06. 2009, 13:08
Prispevkov: 5
Kraj: Vrh

PrispevekObjavljeno: 23 Jun 2009 08:05    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Mislim , da res prvič cukne pri 5000 - 6000, kasneje pa še tudi samo ne vem točno pri katerih obratih. Ko se bo vreme malo popravilo bom stestiral. Res pa je tudi, da ne vem koliko je kaj točen obratomer. Včasih se m i zdi , da kar malo preveč kaže oz. premalo (niha).
Glede na to, da mi cuka smo v 3 prestavi, je še zmeraj možno, da je elektronka?
Ali si kdaj že moral menjati žarnico za osvetlitev tablice, bom moral res odstraniti celo zadnjo luč?
Imaš mogoče servisna navodila?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Vaillante
Moderator


Pridružen/-a: 16.09. 2007, 19:14
Prispevkov: 171
Kraj: Ljubljana - Bežigrad

PrispevekObjavljeno: 28 Jun 2009 09:47    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

[quote="bostjan"]Mislim , da res prvič cukne pri 5000 - 6000, kasneje pa še tudi samo ne vem točno pri katerih obratih. Ko se bo vreme malo popravilo bom stestiral. Res pa je tudi, da ne vem koliko je kaj točen obratomer. Včasih se m i zdi , da kar malo preveč kaže oz. premalo (niha).
Glede na to, da mi cuka smo v 3 prestavi, je še zmeraj možno, da je elektronka?
Ali si kdaj že moral menjati žarnico za osvetlitev tablice, bom moral res odstraniti celo zadnjo luč?
Imaš mogoče servisna navodila?[/quote

Žarnice za tablico nisem nikoli menjal, mislim pa da je potrebno res odstraniti celotno luč, ker je zadeva malce čudno narejena...
_________________
Kawasaki VN 800 Classic
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
bostjan
Rookie Rider


Pridružen/-a: 18.06. 2009, 13:08
Prispevkov: 5
Kraj: Vrh

PrispevekObjavljeno: 29 Jun 2009 07:44    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Za vse tiste , ki še niste menjali žarnice za osvetlitev tablice, potrebno je sneti zadnjo luč. Kar pomeni odvijačiti tri matice na notranji strani blatnika, težavno. Ta rešitev ni najbolj posrečena.
Cuka mi pa še vedno in glede na to, da cuka občasno in še to samo v 3 prestavi (skoraj samo kadar se voziva dva - večja obremenitev) bom tako tudi pustil (predraga odprava napake za motor ki je vreden cca 2k€). Napaka je lahko na CDI-ju (250€), vsi , ki so omenili ,da so s tem rešili težavo cukanja, niso omenili, da bi jim cukal samo v 3.? In pa menjalna gred (50€ + vsaj 200€ za delo). To pa je povezano z tovarniško napako motorjev (okoli l 2002), ki so jih, če si to opazil - motilo, v garancijskem roku odpravili. V tem primeru pa se je cukanje pojavilo samo v 3. predstavi. Tako , da je ta rešitev bolj verjetna.

Še vedno pa iščem servisna navodila!

Lp Boštjan
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
polde
Rookie Rider


Pridružen/-a: 11.04. 2010, 15:41
Prispevkov: 2

PrispevekObjavljeno: 12 Apr 2010 21:46    Naslov sporočila: Cukanje Aquile 250 Odgovori s citatom

Tudi meni je Aquila cukala v tretji ali četrti prestavi. Na servisu so mi zamenjali prestave, kar je cukanje odpravilo, pojavila se je pa težava s prostim tekom. Zelo težko je namreč ujeti prosti tek. Zagotovili so mi, da se bo stvar s časom izboljšala, vendar pa po 5000 km še vedno ni nič boljše.
_________________
Veliko sončnih vikendov
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
mare1411
Rookie Rider


Pridružen/-a: 14.07. 2009, 20:21
Prispevkov: 15

PrispevekObjavljeno: 15 Apr 2010 12:32    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

prosti tek - na večini forumih piše da je najti ler kar normalna težava pri teh mototrjih - malce lahko edino zboljšaš z boljšim oljem.

lpm
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Hyosung Motorcycles Slovenia Seznam forumov :: Hyosung GV Aquila 250 Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu




Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Charcoal2 Theme © Zarron Media