GT650 Race Air Filter Modification

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Hyosung Motorcycles Slovenia Seznam forumov :: How to modify Hyosung for Race
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
iceman
Administrator foruma


Pridružen/-a: 12.09. 2007, 09:10
Prispevkov: 322
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: 13 Sep 2007 09:21    Naslov sporočila: GT650 Race Air Filter Modification Odgovori s citatom

Zamenjava standard zračnega filtra za racing filtrčka.

Odstranimo voznikov sedež, odsranimo tank (pritrjen z 1 vijakom) paziti je potrebno na cevke ki so povezane na tank, tako da vrnemo vse nazaj kamor spadajo. Odstranimo original zračni filter ter namestimo športne filtre. Velikost vplinjačev pri zračnem filtru je 76mm. Lahko vgradite koničaste, penaste ali kakršne koli druge sport filtre. Sedaj je pretok zraka bistveno večji in ne pozabit na večanje glavnih diz. V članku govorim o mikunijevih oznakah na dizah, so drugačne od Dynojet oznak! Če imate samo Dynojet dize potem imate približno primerjavo velikosti na tej strani http://www.ds650.net/mikunivsdynojet.htm Original dize na Cometu so 125 za EU trg za ostali svet 130. Za tako modifikacijo so potrebne dize velikosti vsaj 142,5 ali več.

Po posegu je motor bistveno bolj odziven po celi krivulji, poraba se dvigne za cirka 0,5l na prevoženih 100km. Zvok je res svetoven, včasih kar preglasen Twisted Evil .



Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
DeX
Moderator


Pridružen/-a: 12.09. 2007, 14:13
Prispevkov: 152
Kraj: Cerknica

PrispevekObjavljeno: 15 Sep 2007 01:55    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Naj te malo popravim..

Dize 142,5 pridejo v postev za delno desnorklan (odprt) original filter ali serijski BMC sportni filter. Ze pri polno odprtem original filtru so po mojih lastnih izkusnjah celo 145 mikuni dize premajhne, saj sem moral vhodno odprtino v filter naknadno zmanjsati s silver tejpom.

V kolikor pa bi se kdo odlocil za taksno predelavo kot je na sliki, torej odstranitev kompletnega airboxa in montazo penastih ali kaksnih podobnih filtrov, pa mislim da bi moral namontirat dize vsaj 155! (Mikuni)
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
nobody
Hyosung Maniac


Pridružen/-a: 14.09. 2007, 15:59
Prispevkov: 116

PrispevekObjavljeno: 25 Sep 2007 08:37    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Kako pa bi se to kaj na gt 125 poznalo?
_________________
lep pozdrav
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Vaillante
Moderator


Pridružen/-a: 16.09. 2007, 19:14
Prispevkov: 171
Kraj: Ljubljana - Bežigrad

PrispevekObjavljeno: 25 Sep 2007 23:56    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Princip je isti, le dize so manjše pri 125, nekje 15% večje daš kot so orig. oz. je treba včasih kar malo probavat, da res vidiš kaj je boljše. Mislim da drugače dajejo na 125, CDI od 250+sport filtre+svečke boljše npr. NGK R+odprt lonc

Lp, Vaillante
_________________
Kawasaki VN 800 Classic
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Hyosung Motorcycles Slovenia Seznam forumov :: How to modify Hyosung for Race Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu




Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Charcoal2 Theme © Zarron Media