Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
iceman Administrator foruma
Pridružen/-a: 12.09. 2007, 09:10 Prispevkov: 322 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 13 Sep 2007 09:21 Naslov sporočila: GT650 Race Air Filter Modification |
|
|
Zamenjava standard zračnega filtra za racing filtrčka.
Odstranimo voznikov sedež, odsranimo tank (pritrjen z 1 vijakom) paziti je potrebno na cevke ki so povezane na tank, tako da vrnemo vse nazaj kamor spadajo. Odstranimo original zračni filter ter namestimo športne filtre. Velikost vplinjačev pri zračnem filtru je 76mm. Lahko vgradite koničaste, penaste ali kakršne koli druge sport filtre. Sedaj je pretok zraka bistveno večji in ne pozabit na večanje glavnih diz. V članku govorim o mikunijevih oznakah na dizah, so drugačne od Dynojet oznak! Če imate samo Dynojet dize potem imate približno primerjavo velikosti na tej strani http://www.ds650.net/mikunivsdynojet.htm Original dize na Cometu so 125 za EU trg za ostali svet 130. Za tako modifikacijo so potrebne dize velikosti vsaj 142,5 ali več.
Po posegu je motor bistveno bolj odziven po celi krivulji, poraba se dvigne za cirka 0,5l na prevoženih 100km. Zvok je res svetoven, včasih kar preglasen .
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
DeX Moderator
Pridružen/-a: 12.09. 2007, 14:13 Prispevkov: 152 Kraj: Cerknica
|
Objavljeno: 15 Sep 2007 01:55 Naslov sporočila: |
|
|
Naj te malo popravim..
Dize 142,5 pridejo v postev za delno desnorklan (odprt) original filter ali serijski BMC sportni filter. Ze pri polno odprtem original filtru so po mojih lastnih izkusnjah celo 145 mikuni dize premajhne, saj sem moral vhodno odprtino v filter naknadno zmanjsati s silver tejpom.
V kolikor pa bi se kdo odlocil za taksno predelavo kot je na sliki, torej odstranitev kompletnega airboxa in montazo penastih ali kaksnih podobnih filtrov, pa mislim da bi moral namontirat dize vsaj 155! (Mikuni) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
nobody Hyosung Maniac
Pridružen/-a: 14.09. 2007, 15:59 Prispevkov: 116
|
Objavljeno: 25 Sep 2007 08:37 Naslov sporočila: |
|
|
Kako pa bi se to kaj na gt 125 poznalo? _________________ lep pozdrav |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Vaillante Moderator
Pridružen/-a: 16.09. 2007, 19:14 Prispevkov: 171 Kraj: Ljubljana - Bežigrad
|
Objavljeno: 25 Sep 2007 23:56 Naslov sporočila: |
|
|
Princip je isti, le dize so manjše pri 125, nekje 15% večje daš kot so orig. oz. je treba včasih kar malo probavat, da res vidiš kaj je boljše. Mislim da drugače dajejo na 125, CDI od 250+sport filtre+svečke boljše npr. NGK R+odprt lonc
Lp, Vaillante _________________ Kawasaki VN 800 Classic
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
|