Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
iceman Administrator foruma
Pridružen/-a: 12.09. 2007, 09:10 Prispevkov: 322 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 21 Sep 2007 09:42 Naslov sporočila: |
|
|
Na Svetovnem forumu sem našu tale post glede neodzivnosti motorja v srednjih obratih.
Citiram: | Problem solved.
I rang Hyosung Australias head office in Sydney and had a great 10 minute conversation about the bikes, and the problem I was having. Seems there are 7 different CDI versions, all having different ignition settings. But rather than change the unit, they recomended that i remove a wire from the CDI.
Anyway long story cut short, it works. No more flat spot at any point in the rev range, period!!!!!
This may not be the solution for everyone, but it worked for me.
CDI, Brown Plug, Green/Black wire, just pluck it out and tape it back into the loom.
Im not responsible for any damage you cause to your bike tho. Do this at your own risk. |
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
macesn Rookie Rider
Pridružen/-a: 22.09. 2007, 21:28 Prispevkov: 7 Kraj: Sevnica
|
Objavljeno: 23 Sep 2007 16:53 Naslov sporočila: |
|
|
je kje kakšna shema/slika tegale CDIja? _________________ . /\
. |
. |
To je res |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Fingi Rookie Rider
Pridružen/-a: 13.09. 2007, 16:25 Prispevkov: 22
|
Objavljeno: 23 Sep 2007 18:20 Naslov sporočila: |
|
|
Hm, danes sem spihal fergija v nulo, bom videl kako se bo motorčk obnašal... upam da bo delal tako kot je treba.
Btw, a mi pove kdo k je naredil servis na 4000km pa na 8000km kaj so mu menjali?
Hvala |
|
Nazaj na vrh |
|
|
macesn Rookie Rider
Pridružen/-a: 22.09. 2007, 21:28 Prispevkov: 7 Kraj: Sevnica
|
Objavljeno: 23 Sep 2007 18:56 Naslov sporočila: |
|
|
jz sm naredu servis pri 8000 pri pooblaščenem prodajalcu. ker mi je motor neki cuku sem mu naroču naj pač pogleda in sporoči da pol zamenja - odkril ni nč, razen zapacane svečke. to je zameju, zarad cukanja preteklih 4000 km se je "raztegnla" ketna in je še to zameju (me je vprašu njaprej), in zameju je še prvo gumo za Michelinko Pilot. Pa še neke detalje je menju (nevem več točno kaj) in je pršlo okrog 300€ vse skup _________________ . /\
. |
. |
To je res |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Fingi Rookie Rider
Pridružen/-a: 13.09. 2007, 16:25 Prispevkov: 22
|
Objavljeno: 25 Sep 2007 18:53 Naslov sporočila: |
|
|
Huh... pri 8k že ketno menjat mah, upam da bo men kej dl zdržala... čeprov mi nekam švoh zgleda
Aha, bom menjal svečke v kratkem, pa bom videl če bo kaj boljše... dobr da se zdej ne vozim več tolk
Macesn, a servis pri 4k si tud naredil? Kaj so ti pa tm menjali, če so ti? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
macesn Rookie Rider
Pridružen/-a: 22.09. 2007, 21:28 Prispevkov: 7 Kraj: Sevnica
|
Objavljeno: 25 Sep 2007 20:01 Naslov sporočila: |
|
|
jz sm rablen motor kupu ko je meu mal manj kot 8000. v servisni knižci ni pa tud nč pisalo da je bil na servisu pri 4000. _________________ . /\
. |
. |
To je res |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Fingi Rookie Rider
Pridružen/-a: 13.09. 2007, 16:25 Prispevkov: 22
|
Objavljeno: 25 Sep 2007 22:36 Naslov sporočila: |
|
|
Ah, pol sva pa na istem |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Vaillante Moderator
Pridružen/-a: 16.09. 2007, 19:14 Prispevkov: 171 Kraj: Ljubljana - Bežigrad
|
Objavljeno: 26 Sep 2007 00:05 Naslov sporočila: |
|
|
Uglavnem original keten od Hyosunga ne dajat gor, ker so za en k**** stanejo res malo, vendar rajši dajte gor DID-ovo, DC-jevo ali od REGINE. Ti so res dražje vendar se ne raztegujejo kot ''čigumi'' in so opremljene z boljšimi O-ringi, X-ring ali Z-ringi, ki pa pripomorejo pri razporeditvi naztezne sile aja pa dobro je da ko se menja ketna da se menjata še oba zobnika, ker ko je ketna enkrat že raztegnena, lahko tudi zobci na zobnikih postanejo nesimetrični, kar pelje še k veščjemu ''cukanju'' in v primeru da jih ne menjate se nova veriga uleže po starih zobnikih in potem bo ista zgodba....
Lp, Vaillante _________________ Kawasaki VN 800 Classic
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Fingi Rookie Rider
Pridružen/-a: 13.09. 2007, 16:25 Prispevkov: 22
|
Objavljeno: 02 Okt 2007 21:59 Naslov sporočila: |
|
|
Se mi zdi da sm pogruntal kaj je narobe, s husotom, bom jutri pogledal če je to to. Pomoje so membrane v fergiju zanič saj po logiki sklepam.
Tko da , me zanima, če je kdo že to menjal kdaj |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Fingi Rookie Rider
Pridružen/-a: 13.09. 2007, 16:25 Prispevkov: 22
|
Objavljeno: 04 Okt 2007 18:35 Naslov sporočila: |
|
|
Oh, danes sm se matral našponati zadnji amortizer(ja, matram se že 2 meseca).
Sem prek škripca z avtom vzdignil zadn konc v zrak, da bi razbremenil zadnjo nihajko, pa se lih tko ne da zravn pridt.
Je kdo od vas, ki imate GT 125 že šponal zadnji amortizer? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
macesn Rookie Rider
Pridružen/-a: 22.09. 2007, 21:28 Prispevkov: 7 Kraj: Sevnica
|
Objavljeno: 05 Okt 2007 07:24 Naslov sporočila: |
|
|
jz ne _________________ . /\
. |
. |
To je res |
|
Nazaj na vrh |
|
|
iceman Administrator foruma
Pridružen/-a: 12.09. 2007, 09:10 Prispevkov: 322 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 05 Okt 2007 08:07 Naslov sporočila: |
|
|
Pri GT650 se z lahkoto zraven pride sam pa pri novem motorju nisem dobil ključa za šponat. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
iceman Administrator foruma
Pridružen/-a: 12.09. 2007, 09:10 Prispevkov: 322 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 10 Okt 2007 10:19 Naslov sporočila: |
|
|
Odstranitev zračnega boxa in namestitev racing filtrov.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Fingi Rookie Rider
Pridružen/-a: 13.09. 2007, 16:25 Prispevkov: 22
|
Objavljeno: 10 Okt 2007 12:49 Naslov sporočila: |
|
|
kr fletno zgleda je kej razlike v moči pa zvoku?
Nekaj takega mam v planu naresti čez zimo...
A je že kdo menjal membrane pri frgazrju, oz. če ma kdo kkšno idejo, kolikšna je cena le-teh? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
iceman Administrator foruma
Pridružen/-a: 12.09. 2007, 09:10 Prispevkov: 322 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 10 Okt 2007 13:36 Naslov sporočila: |
|
|
Pravjo da je zvok zakon. Sam niso menjal diz, jst bi seveda jih. V louisu maš take filtre pocen.
Za ceno membrane pa Hyosung USA ter njihov katalog ali pa www.heimracing.de
Lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|