Hyosung gt 125 - tehnična vprašanja, tuning
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Hyosung Motorcycles Slovenia Seznam forumov :: Hyosung Comet GT125, 250
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
iceman
Administrator foruma


Pridružen/-a: 12.09. 2007, 09:10
Prispevkov: 322
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: 21 Sep 2007 09:42    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Na Svetovnem forumu sem našu tale post glede neodzivnosti motorja v srednjih obratih.

Citiram:
Problem solved.
I rang Hyosung Australias head office in Sydney and had a great 10 minute conversation about the bikes, and the problem I was having. Seems there are 7 different CDI versions, all having different ignition settings. But rather than change the unit, they recomended that i remove a wire from the CDI.
Anyway long story cut short, it works. No more flat spot at any point in the rev range, period!!!!!
This may not be the solution for everyone, but it worked for me.
CDI, Brown Plug, Green/Black wire, just pluck it out and tape it back into the loom.
Im not responsible for any damage you cause to your bike tho. Do this at your own risk.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
macesn
Rookie Rider


Pridružen/-a: 22.09. 2007, 21:28
Prispevkov: 7
Kraj: Sevnica

PrispevekObjavljeno: 23 Sep 2007 16:53    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

je kje kakšna shema/slika tegale CDIja?
_________________
. /\
. |
. |
To je res
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
Fingi
Rookie Rider


Pridružen/-a: 13.09. 2007, 16:25
Prispevkov: 22

PrispevekObjavljeno: 23 Sep 2007 18:20    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Hm, danes sem spihal fergija v nulo, bom videl kako se bo motorčk obnašal... upam da bo delal tako kot je treba.

Btw, a mi pove kdo k je naredil servis na 4000km pa na 8000km kaj so mu menjali?
Hvala
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
macesn
Rookie Rider


Pridružen/-a: 22.09. 2007, 21:28
Prispevkov: 7
Kraj: Sevnica

PrispevekObjavljeno: 23 Sep 2007 18:56    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

jz sm naredu servis pri 8000 pri pooblaščenem prodajalcu. ker mi je motor neki cuku sem mu naroču naj pač pogleda in sporoči da pol zamenja - odkril ni nč, razen zapacane svečke. to je zameju, zarad cukanja preteklih 4000 km se je "raztegnla" ketna in je še to zameju (me je vprašu njaprej), in zameju je še prvo gumo za Michelinko Pilot. Pa še neke detalje je menju (nevem več točno kaj) in je pršlo okrog 300€ vse skup
_________________
. /\
. |
. |
To je res
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
Fingi
Rookie Rider


Pridružen/-a: 13.09. 2007, 16:25
Prispevkov: 22

PrispevekObjavljeno: 25 Sep 2007 18:53    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Huh... pri 8k že ketno menjat Confused Confused mah, upam da bo men kej dl zdržala... čeprov mi nekam švoh zgleda Confused
Aha, bom menjal svečke v kratkem, pa bom videl če bo kaj boljše... dobr da se zdej ne vozim več tolk Very Happy

Macesn, a servis pri 4k si tud naredil? Kaj so ti pa tm menjali, če so ti?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
macesn
Rookie Rider


Pridružen/-a: 22.09. 2007, 21:28
Prispevkov: 7
Kraj: Sevnica

PrispevekObjavljeno: 25 Sep 2007 20:01    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

jz sm rablen motor kupu ko je meu mal manj kot 8000. v servisni knižci ni pa tud nč pisalo da je bil na servisu pri 4000.
_________________
. /\
. |
. |
To je res
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
Fingi
Rookie Rider


Pridružen/-a: 13.09. 2007, 16:25
Prispevkov: 22

PrispevekObjavljeno: 25 Sep 2007 22:36    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ah, pol sva pa na istem Laughing Laughing
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Vaillante
Moderator


Pridružen/-a: 16.09. 2007, 19:14
Prispevkov: 171
Kraj: Ljubljana - Bežigrad

PrispevekObjavljeno: 26 Sep 2007 00:05    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Uglavnem original keten od Hyosunga ne dajat gor, ker so za en k**** stanejo res malo, vendar rajši dajte gor DID-ovo, DC-jevo ali od REGINE. Ti so res dražje vendar se ne raztegujejo kot ''čigumi'' in so opremljene z boljšimi O-ringi, X-ring ali Z-ringi, ki pa pripomorejo pri razporeditvi naztezne sile Smile aja pa dobro je da ko se menja ketna da se menjata še oba zobnika, ker ko je ketna enkrat že raztegnena, lahko tudi zobci na zobnikih postanejo nesimetrični, kar pelje še k veščjemu ''cukanju'' in v primeru da jih ne menjate se nova veriga uleže po starih zobnikih in potem bo ista zgodba....

Lp, Vaillante
_________________
Kawasaki VN 800 Classic
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Fingi
Rookie Rider


Pridružen/-a: 13.09. 2007, 16:25
Prispevkov: 22

PrispevekObjavljeno: 02 Okt 2007 21:59    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Se mi zdi da sm pogruntal kaj je narobe, s husotom, bom jutri pogledal če je to to. Pomoje so membrane v fergiju zanič Confused Confused saj po logiki sklepam.
Tko da , me zanima, če je kdo že to menjal kdaj Very Happy Shocked
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Fingi
Rookie Rider


Pridružen/-a: 13.09. 2007, 16:25
Prispevkov: 22

PrispevekObjavljeno: 04 Okt 2007 18:35    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Oh, danes sm se matral našponati zadnji amortizer(ja, matram se že 2 meseca).
Sem prek škripca z avtom vzdignil zadn konc v zrak, da bi razbremenil zadnjo nihajko, pa se lih tko ne da zravn pridt. Confused Confused
Je kdo od vas, ki imate GT 125 že šponal zadnji amortizer? Question Question
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
macesn
Rookie Rider


Pridružen/-a: 22.09. 2007, 21:28
Prispevkov: 7
Kraj: Sevnica

PrispevekObjavljeno: 05 Okt 2007 07:24    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

jz ne
_________________
. /\
. |
. |
To je res
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
iceman
Administrator foruma


Pridružen/-a: 12.09. 2007, 09:10
Prispevkov: 322
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: 05 Okt 2007 08:07    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pri GT650 se z lahkoto zraven pride sam pa pri novem motorju nisem dobil ključa za šponat.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
iceman
Administrator foruma


Pridružen/-a: 12.09. 2007, 09:10
Prispevkov: 322
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: 10 Okt 2007 10:19    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Odstranitev zračnega boxa in namestitev racing filtrov.

Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
Fingi
Rookie Rider


Pridružen/-a: 13.09. 2007, 16:25
Prispevkov: 22

PrispevekObjavljeno: 10 Okt 2007 12:49    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

kr fletno zgleda Very Happy Very Happy je kej razlike v moči pa zvoku?
Nekaj takega mam v planu naresti čez zimo...

A je že kdo menjal membrane pri frgazrju, oz. če ma kdo kkšno idejo, kolikšna je cena le-teh? Rolling Eyes Question
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
iceman
Administrator foruma


Pridružen/-a: 12.09. 2007, 09:10
Prispevkov: 322
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: 10 Okt 2007 13:36    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pravjo da je zvok zakon. Sam niso menjal diz, jst bi seveda jih. V louisu maš take filtre pocen.

Za ceno membrane pa Hyosung USA ter njihov katalog ali pa www.heimracing.de


Lp
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Hyosung Motorcycles Slovenia Seznam forumov :: Hyosung Comet GT125, 250 Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5  Naslednja
Stran 2 od 5

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu




Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Charcoal2 Theme © Zarron Media