Servisiranje
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Hyosung Motorcycles Slovenia Seznam forumov :: Hyosung Comet 650 Naked
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
iceman
Administrator foruma


Pridružen/-a: 12.09. 2007, 09:10
Prispevkov: 322
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: 01 Mar 2008 09:28    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ja tole je tipični znak ruženja sklopke ki ga ima kar dosti GT650-jev vključno z mojim.

Nekje je topic glede tega, s fotkami kjer sem raztavil komplet sklopko ampak ni nikjer videti zelo očitnih deformacij. Moja diagnoza je premajhen pritok olja v sklopko in s tem posledično večanje temp ter trenja med lamelami ter lamelnimi ploščami, verjetno od tod izhaja ta zvok. Olje naj bi priteklo po votli osi do notranjosti sklopke, sam očitno kle neki ne špila ok. Sam to se je pri men že od novega dogajal. Lahko da so pri poznejših modelih spremenili dotok olja ali pa spremenili sestavo materiala lamel in plošč da niso tako občutljive na pomankanje olja.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
Robertos664
Easy Rider


Pridružen/-a: 20.09. 2007, 21:56
Prispevkov: 52
Kraj: Ptuj

PrispevekObjavljeno: 01 Mar 2008 10:32    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Roby! je napisal/a:
sej ne da kritiziram, sam probi spelat s 1. Laughing pomoje ni čudno da ti škrta če speleš z 3.


mislim da ni mislil, da spelje s 3.prestavo, ampak da spelje s 3000-4000 obrati.

lp robi
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ZeroQ
Rookie Rider


Pridružen/-a: 29.02. 2008, 00:56
Prispevkov: 16
Kraj: Trebnje

PrispevekObjavljeno: 01 Mar 2008 11:16    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Roby! je napisal/a:
sej ne da kritiziram, sam probi spelat s 1. Laughing pomoje ni čudno da ti škrta če speleš z 3.


Pomota VEDNO SPELJEM S 1 BRZINE
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
ZeroQ
Rookie Rider


Pridružen/-a: 29.02. 2008, 00:56
Prispevkov: 16
Kraj: Trebnje

PrispevekObjavljeno: 01 Mar 2008 11:19    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

iceman je napisal/a:
Ja tole je tipični znak ruženja sklopke ki ga ima kar dosti GT650-jev vključno z mojim.

Nekje je topic glede tega, s fotkami kjer sem raztavil komplet sklopko ampak ni nikjer videti zelo očitnih deformacij. Moja diagnoza je premajhen pritok olja v sklopko in s tem posledično večanje temp ter trenja med lamelami ter lamelnimi ploščami, verjetno od tod izhaja ta zvok. Olje naj bi priteklo po votli osi do notranjosti sklopke, sam očitno kle neki ne špila ok. Sam to se je pri men že od novega dogajal. Lahko da so pri poznejših modelih spremenili dotok olja ali pa spremenili sestavo materiala lamel in plošč da niso tako občutljive na pomankanje olja.


Se pravi da se pri tem neda narediti nič, kakšno olje mi priporočas saj bom v ponedeljek menjal. 10-40W, 15-50W - Motul?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
iceman
Administrator foruma


Pridružen/-a: 12.09. 2007, 09:10
Prispevkov: 322
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: 02 Mar 2008 12:44    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Do sedaj sem vedno uporabljal motul 5100 15w-50 (5100 je polsintetika), to je kar ok kle nimaš kj falit..... čeprov bom sedaj probu polno sintetiko 10w-50 od heingericke, poročam če bo kj bolš s sklopko čeprov močno dvomim v izboljšanje.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
iceman
Administrator foruma


Pridružen/-a: 12.09. 2007, 09:10
Prispevkov: 322
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: 02 Mar 2008 12:49    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Bolj kot sama gradacija olja (10w-40) je pomembno katerim standardom olje zadostuje.....poglej service manual od Cometa notr piše minimalni standard (mislm da je min API-SL, višja je standard višja je zadnja črka po abecedi). Sama gradacija pa pomeni v kakšni temp operira vozilo, v hladnejših podnebjih je boljši nižje v toplejših višje. Za zimo in hladno jesen, pomlad je 10w-40 ok za poletje je pa čist 15w-50 ok.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
Roby!
Rookie Rider


Pridružen/-a: 21.11. 2007, 21:27
Prispevkov: 11

PrispevekObjavljeno: 02 Mar 2008 15:15    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

ZeroQ je napisal/a:
Roby! je napisal/a:
sej ne da kritiziram, sam probi spelat s 1. Laughing pomoje ni čudno da ti škrta če speleš z 3.


Pomota VEDNO SPELJEM S 1 BRZINE


se oproščam potem ker sem se zmotu Smile
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
DeX
Moderator


Pridružen/-a: 12.09. 2007, 14:13
Prispevkov: 152
Kraj: Cerknica

PrispevekObjavljeno: 03 Mar 2008 09:01    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Robertos664 je napisal/a:
Glede počenega blatnika je to baje serijska napaka. Dize ti pa menja DEX. Čeprav moje že dolgo menjava Laughing . Zobnik bom pa tudi jaz menjal, ko bo pač ketna zanič in bom tako ali tako moral menjat.


Hehe, sedaj se pa res že vleče ja.. Hec je v tem, da sem 1. naročil prek našega novega lokalnega Suzuki zastopnika in ne prek Panigaza. In diz kar ni in ni, bi mogle bit že vsaj 14 dni nazaj.. Tako, da danes grem tja in če niso že na poti bom poklical Panigaza.

ZeroQ, dize ti lahko zamenjam jaz. Če se boš odločil sporoči, da naročim. So cca 5 eur komad, rabiš pa 2. Lahko jih pa tudi sam nabaviš pri Panigazu v Kranju in prineseš sabo.

Glede sklopke ne skrbi, to ruži skoraj vsem.. In zaenkrat nam še ni ratalo najt rešitve, pa sva oba z icemanom imela to že velikokrat podrto. Tudi serviserji ne vejo kako rešit to..

Glede olja Z Motulom 5100 ne boš falil.. Drugače pa za ta motor skoraj bolje polsintetika kot sintetika.. Pri kakšnem motulu V300 competition zna drset sklopka. Sem pa imel npr Shellovo full sintetiko v cometu je bilo pa bp. Ubistvu pri olju nimaš kaj veliko komplicirat, kupi eno olje za 4t motorje in to je to Smile Standardom pa itak ustrezajo že večinoma vsi, vsaj tisti ki res niso no neme.

Na 24k km bi bil mogoče tudi čas za prvo kontrolo ventilov. Hyosung sicer tole predpisuje na 6k km, ampak to je čisto nepotrebno. Pri vseh cometih, ki sem jih jaz šraufal je bilo navadno tudi pri 24k km vse bp, je bil pa tudi že primer, ko je bilo treba en ventil nastavit.

Sem pa že 2x naletel na cometa, ki je imel tovarniško zamaknjene odmične gredi. In sicer edein izmed dveh je bil moj, na prvem cilindru za 2 zoba, eden pa zadnjič, ko sem moral podret mašino, ko sem nekomu 2. prestavo menjal in sem prečekiral še tole pred razdiranjem. Zadnji cilinder za 1 zob :S.. Prekleti korejčki, ne vem kaj počnejo, ko motorje skup dajejo.

LP
_________________
www.mgroup.si Pravno svetovanje in pravni nasveti
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
ZeroQ
Rookie Rider


Pridružen/-a: 29.02. 2008, 00:56
Prispevkov: 16
Kraj: Trebnje

PrispevekObjavljeno: 03 Mar 2008 23:02    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Danes in včeraj je bil dan na motorju za preživet. Comet trga, kolega ima Hondo CBR 600 F z Akrapovičem in naj bi mela cca 120 KM in 56k prevoženih km, predelana v naked bike in mi ne uide. Kvečjem ga uščijem v štartu in na pospeševanju, danes sva probavala vse mogoče, nima šans - COMET 650 NAKED Ruls.

Prejšnjega lastnika sem klical da se mi oglasi da mi saj pove, če je kaj predelan pa kaj je. Do sedaj sem ugotovil da je AIS narejen, pa izpuh predelan, vzet katalizator ven. Zvokec ma lep, gre pa tuk nenormalno.

Kako bi preveril če mogoče že imam Mikuni dize, kajti če jih že mam vgrajene potem mi je škoda da se mi še ene valjajo doma. Motor je bil kupljen v Celju in je bil v lasti motorista MK Panthers.


Lastnika pa ni in ni za dobit, zato si mislim da me ni kje zaj...

Drugače Comet laufa stabilno segret na 1100 - 1150 rpm, brez kakih poskakovanj, zelo miren samo mora bit orenk ogret.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
iceman
Administrator foruma


Pridružen/-a: 12.09. 2007, 09:10
Prispevkov: 322
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: 04 Mar 2008 15:39    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

ZeroQ je napisal/a:

Kako bi preveril če mogoče že imam Mikuni dize, kajti če jih že mam vgrajene potem mi je škoda da se mi še ene valjajo doma. Motor je bil kupljen v Celju in je bil v lasti motorista MK Panthers.
Lastnika pa ni in ni za dobit, zato si mislim da me ni kje zaj...
Drugače Comet laufa stabilno segret na 1100 - 1150 rpm, brez kakih poskakovanj, zelo miren samo mora bit orenk ogret.



Mikuni dize so že zdj not,ker je original fergl od mikunija. Original je velikost 125 za evropo. Lahko so dize povrtane potem pa ne boš videl kakšne velikosti so...

Kako vidš če maš notr original dize? Enostavno razdri po navodilih, ki sem jih napisal, nimaš kaj zajebat je dokaj enostavno. Če si kdar koli šravfal kakšen moped ti bo tole mala malca po navodilih....
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
DeX
Moderator


Pridružen/-a: 12.09. 2007, 14:13
Prispevkov: 152
Kraj: Cerknica

PrispevekObjavljeno: 04 Mar 2008 20:36    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Me veseli, da si tako navdušen nad tem motorjem Smile Upam, da ti bo delal.. Motor gre res kar ok za 650 v2 ampak že fazer600 ga v moči in pospeških za šalo poje.. Izključene kakšne ride, kjer 4 valnik sploh ne pride do moči zaradi zaprtih ovinkov ipd. Smile Tam je pa comet res hitrejši im močnejši, ker mui V2 zasnova, da moč že praktično iz nule.

Je pa nažalost tako, da 80 konjičkov po sezoni ali dveh rata premalo in je potrebno presedlat na kaj močnejšega. Ampak za začetek je pa to super bajk, če le dela..

No srečno in veliko lepih km, pa predvsem brez okvar.

LP
_________________
www.mgroup.si Pravno svetovanje in pravni nasveti
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
ZeroQ
Rookie Rider


Pridružen/-a: 29.02. 2008, 00:56
Prispevkov: 16
Kraj: Trebnje

PrispevekObjavljeno: 05 Mar 2008 20:04    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Danes sem si ogledoval olja. Tukaj v Trebnjem pri Moto Tramas imajo na zalogi Fuchs 10-50W Pro za 4T motorje.

Zanimam me če je olje vredno nakupa saj je cena 17,32€ za liter - 20% popusta.

Vlil bi ga v mojga Husota 650 Naked, oljni filter sem pa plačal 12€

Koliko litrov potrebujem za menjavo - zanima me če bo 3L dovolj
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
iceman
Administrator foruma


Pridružen/-a: 12.09. 2007, 09:10
Prispevkov: 322
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: 05 Mar 2008 20:57    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

17 eur je kar mal drago, motul 5100 je 10eur litr ali manj, če greš v louisa boš za polsintetiko odštel cirka 5eur. Prio filtru pa pač nimaš druge izbire kot original......
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
DeX
Moderator


Pridružen/-a: 12.09. 2007, 14:13
Prispevkov: 152
Kraj: Cerknica

PrispevekObjavljeno: 06 Mar 2008 00:10    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

ZeroQ je napisal/a:
Danes sem si ogledoval olja. Tukaj v Trebnjem pri Moto Tramas imajo na zalogi Fuchs 10-50W Pro za 4T motorje.

Zanimam me če je olje vredno nakupa saj je cena 17,32€ za liter - 20% popusta.

Vlil bi ga v mojga Husota 650 Naked, oljni filter sem pa plačal 12€

Koliko litrov potrebujem za menjavo - zanima me če bo 3L dovolj


Če menjaš samo olje ga gre noter 3 litre, če pa menjaš še filter pa 3,2.

Pomoje je brezveze kupovat tako drago olje.. Motul 5100 15-50 je zakon. Daleč najceneje je na www.herkules.si, 2 litra je 17,83. Tudi če daš 3 eur za poštnino, te pomoje še vedno pride ceneje kakor če greš kupot Motul (ali katero drugo kvalitetno olje za motorje) kam drugam Smile

LP
_________________
www.mgroup.si Pravno svetovanje in pravni nasveti
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
iceman
Administrator foruma


Pridružen/-a: 12.09. 2007, 09:10
Prispevkov: 322
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: 06 Mar 2008 14:55    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Men ga je mehanik dajal ceneje samo iz cisterne, sm mogu prnest svoje kante....
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Hyosung Motorcycles Slovenia Seznam forumov :: Hyosung Comet 650 Naked Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Naslednja
Stran 2 od 8

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu




Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Charcoal2 Theme © Zarron Media