Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
nobody Hyosung Maniac
Pridružen/-a: 14.09. 2007, 15:59 Prispevkov: 116
|
Objavljeno: 18 Okt 2007 09:22 Naslov sporočila: |
|
|
Daj poslikaj, ker nevem kaj misliš _________________ lep pozdrav |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Fingi Rookie Rider
Pridružen/-a: 13.09. 2007, 16:25 Prispevkov: 22
|
Objavljeno: 18 Okt 2007 14:43 Naslov sporočila: |
|
|
Evo, tole ta mrežasto je katalizator, tista cevka zravn je pa tist, na koncu auspuha, k je pršvasan samo s tremi vari, in zoža izhod.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
nobody Hyosung Maniac
Pridružen/-a: 14.09. 2007, 15:59 Prispevkov: 116
|
Objavljeno: 06 Maj 2008 19:24 Naslov sporočila: |
|
|
No jas sem zaj začel malo pimpat gt-ja. Pa me zanima če je kdo kje zasledil ali ve koliko približno bi morale biti velikosti diz pri športnem filtru? Pa če se mi sploh splača to delat, če se pozna kaj na končni?
In mam še en problem: Na drugem celindru je neka čudna matica na aspuhu, nima glave da bi odšraufal. Na predjem cilindru je blo isto samo sem tam lahko odšraufal na zadnjem pa ne pridem zraven. Pa ni videti da bi bilo fkraj spotrto. Pa kdo kako idejo kako naj odškrnem tisti k....
Namen mi je doma naredit en malo bolj odprt ispuh.
Še vprašanje: ma gt125 tisti AIS, ki je dobro če ga zapreš? _________________ lep pozdrav |
|
Nazaj na vrh |
|
|
podgurc15 Rookie Rider
Pridružen/-a: 25.05. 2008, 19:35 Prispevkov: 8 Kraj: NM
|
Objavljeno: 31 Maj 2008 19:05 Naslov sporočila: |
|
|
neki me zanima k je res da je kao neka blokada k pride iz celindra na avspuh da je v tam notr neki pa če kako daš tisto vn dobiš 2 HP + je to res? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
DeX Moderator
Pridružen/-a: 12.09. 2007, 14:13 Prispevkov: 152 Kraj: Cerknica
|
Objavljeno: 31 Maj 2008 19:13 Naslov sporočila: |
|
|
Iz druge teme kjer sprašuješ isto
DeX je napisal/a: | Ja če jo ima se jo zagotovo da ostranit
Pozanimaj se malo na www.korider.com forumu, če blokada sploh je in če je, kje je. |
_________________ www.mgroup.si Pravno svetovanje in pravni nasveti |
|
Nazaj na vrh |
|
|
nobody Hyosung Maniac
Pridružen/-a: 14.09. 2007, 15:59 Prispevkov: 116
|
Objavljeno: 31 Maj 2008 19:16 Naslov sporočila: |
|
|
V bistvu mavse cevi dvojne. Sam aspuh ma ziher 15kil. Vzemi dol pa boš videl. Samo ne gre ven, moraš narediti nove krivine _________________ lep pozdrav |
|
Nazaj na vrh |
|
|
podgurc15 Rookie Rider
Pridružen/-a: 25.05. 2008, 19:35 Prispevkov: 8 Kraj: NM
|
Objavljeno: 01 Jun 2008 13:48 Naslov sporočila: |
|
|
mene pa zanima če je kaka razlika med 2003 in 2005 letnikom motorja comet gt125? pa če se kej bul kvar, vse kar veste povejte prosm
hvala |
|
Nazaj na vrh |
|
|
nobody Hyosung Maniac
Pridružen/-a: 14.09. 2007, 15:59 Prispevkov: 116
|
Objavljeno: 01 Jun 2008 19:12 Naslov sporočila: |
|
|
vsi so isti razen nalepke so malo drugačne. Glede okvar na motorju pa je čist odvisno od motorja, kako so ga skupaj zložili. Z mojim še zaenkrat ni bilo večjih problemov(23.000km prevoženih)
Edino mam zadnji amortizer hin drugo pa ne. _________________ lep pozdrav |
|
Nazaj na vrh |
|
|
podgurc15 Rookie Rider
Pridružen/-a: 25.05. 2008, 19:35 Prispevkov: 8 Kraj: NM
|
Objavljeno: 01 Jun 2008 19:24 Naslov sporočila: |
|
|
neki sm slišav da so mel eni modeli manjšo luč a sm to prov slišal ? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
moto zverina Easy Rider
Pridružen/-a: 08.12. 2007, 21:40 Prispevkov: 30
|
Objavljeno: 01 Jun 2008 21:16 Naslov sporočila: |
|
|
eno čist off topick vprašanje sam nečm nove temo odpirat..
pač mam enduro xrx125 in me zanima kolk cajta jo lhko tiščiš do konca da ne pride do okvar...a veste naprimer po kšni ravninci al pa avtocesti... k skoz 100 tiščat se mi kar mau smil |
|
Nazaj na vrh |
|
|
nobody Hyosung Maniac
Pridružen/-a: 14.09. 2007, 15:59 Prispevkov: 116
|
Objavljeno: 02 Jun 2008 06:52 Naslov sporočila: |
|
|
podgurc15 je napisal/a: | neki sm slišav da so mel eni modeli manjšo luč a sm to prov slišal ? |
nevem mogoče. _________________ lep pozdrav |
|
Nazaj na vrh |
|
|
iceman Administrator foruma
Pridružen/-a: 12.09. 2007, 09:10 Prispevkov: 322 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 02 Jun 2008 14:10 Naslov sporočila: |
|
|
moto zverina je napisal/a: | eno čist off topick vprašanje sam nečm nove temo odpirat..
pač mam enduro xrx125 in me zanima kolk cajta jo lhko tiščiš do konca da ne pride do okvar...a veste naprimer po kšni ravninci al pa avtocesti... k skoz 100 tiščat se mi kar mau smil |
Če je vse ok...ne bi smelo bit problemov. Pred tem preveri nivo olja... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
moto zverina Easy Rider
Pridružen/-a: 08.12. 2007, 21:40 Prispevkov: 30
|
Objavljeno: 02 Jun 2008 19:20 Naslov sporočila: |
|
|
a potli b lhko komot sz unca do kopra tiščou do daske pa če je vse ok neb smelo bit problemou a prou zastopm |
|
Nazaj na vrh |
|
|
iceman Administrator foruma
Pridružen/-a: 12.09. 2007, 09:10 Prispevkov: 322 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 02 Jun 2008 20:44 Naslov sporočila: |
|
|
Ja, praviloma... Če slučajno začne kar koli trokirat.... raje ustavi in ugasni moped. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
nobody Hyosung Maniac
Pridružen/-a: 14.09. 2007, 15:59 Prispevkov: 116
|
Objavljeno: 03 Jun 2008 13:41 Naslov sporočila: |
|
|
mogoče trenutno nebi blo nič. Ampak motor leti dolgo na visokih obratih, sicer pod obremenitvijo, samo vseeno ni nevem kaj vredu _________________ lep pozdrav |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|