Hyosung gt 125 - tehnična vprašanja, tuning
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Hyosung Motorcycles Slovenia Seznam forumov :: Hyosung Comet GT125, 250
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
nobody
Hyosung Maniac


Pridružen/-a: 14.09. 2007, 15:59
Prispevkov: 116

PrispevekObjavljeno: 18 Okt 2007 09:22    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Daj poslikaj, ker nevem kaj misliš
_________________
lep pozdrav
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Fingi
Rookie Rider


Pridružen/-a: 13.09. 2007, 16:25
Prispevkov: 22

PrispevekObjavljeno: 18 Okt 2007 14:43    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Evo, tole ta mrežasto je katalizator, tista cevka zravn je pa tist, na koncu auspuha, k je pršvasan samo s tremi vari, in zoža izhod.

Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
nobody
Hyosung Maniac


Pridružen/-a: 14.09. 2007, 15:59
Prispevkov: 116

PrispevekObjavljeno: 06 Maj 2008 19:24    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

No jas sem zaj začel malo pimpat gt-ja. Pa me zanima če je kdo kje zasledil ali ve koliko približno bi morale biti velikosti diz pri športnem filtru? Pa če se mi sploh splača to delat, če se pozna kaj na končni?

In mam še en problem: Na drugem celindru je neka čudna matica na aspuhu, nima glave da bi odšraufal. Na predjem cilindru je blo isto samo sem tam lahko odšraufal na zadnjem pa ne pridem zraven. Pa ni videti da bi bilo fkraj spotrto. Pa kdo kako idejo kako naj odškrnem tisti k....
Namen mi je doma naredit en malo bolj odprt ispuh.

Še vprašanje: ma gt125 tisti AIS, ki je dobro če ga zapreš?
_________________
lep pozdrav
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
podgurc15
Rookie Rider


Pridružen/-a: 25.05. 2008, 19:35
Prispevkov: 8
Kraj: NM

PrispevekObjavljeno: 31 Maj 2008 19:05    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

neki me zanima k je res da je kao neka blokada k pride iz celindra na avspuh da je v tam notr neki pa če kako daš tisto vn dobiš 2 HP + je to res?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
DeX
Moderator


Pridružen/-a: 12.09. 2007, 14:13
Prispevkov: 152
Kraj: Cerknica

PrispevekObjavljeno: 31 Maj 2008 19:13    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Iz druge teme kjer sprašuješ isto

DeX je napisal/a:
Ja če jo ima se jo zagotovo da ostranit Smile

Pozanimaj se malo na www.korider.com forumu, če blokada sploh je in če je, kje je.

_________________
www.mgroup.si Pravno svetovanje in pravni nasveti
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
nobody
Hyosung Maniac


Pridružen/-a: 14.09. 2007, 15:59
Prispevkov: 116

PrispevekObjavljeno: 31 Maj 2008 19:16    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

V bistvu mavse cevi dvojne. Sam aspuh ma ziher 15kil. Vzemi dol pa boš videl. Samo ne gre ven, moraš narediti nove krivine
_________________
lep pozdrav
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
podgurc15
Rookie Rider


Pridružen/-a: 25.05. 2008, 19:35
Prispevkov: 8
Kraj: NM

PrispevekObjavljeno: 01 Jun 2008 13:48    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

mene pa zanima če je kaka razlika med 2003 in 2005 letnikom motorja comet gt125? pa če se kej bul kvar, vse kar veste povejte prosm
hvala
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
nobody
Hyosung Maniac


Pridružen/-a: 14.09. 2007, 15:59
Prispevkov: 116

PrispevekObjavljeno: 01 Jun 2008 19:12    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

vsi so isti razen nalepke so malo drugačne. Glede okvar na motorju pa je čist odvisno od motorja, kako so ga skupaj zložili. Z mojim še zaenkrat ni bilo večjih problemov(23.000km prevoženih)

Edino mam zadnji amortizer hin drugo pa ne.
_________________
lep pozdrav
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
podgurc15
Rookie Rider


Pridružen/-a: 25.05. 2008, 19:35
Prispevkov: 8
Kraj: NM

PrispevekObjavljeno: 01 Jun 2008 19:24    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

neki sm slišav da so mel eni modeli manjšo luč a sm to prov slišal ?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
moto zverina
Easy Rider


Pridružen/-a: 08.12. 2007, 21:40
Prispevkov: 30

PrispevekObjavljeno: 01 Jun 2008 21:16    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

eno čist off topick vprašanje sam nečm nove temo odpirat..
pač mam enduro xrx125 in me zanima kolk cajta jo lhko tiščiš do konca da ne pride do okvar...a veste naprimer po kšni ravninci al pa avtocesti... k skoz 100 tiščat se mi kar mau smil Rolling Eyes
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
nobody
Hyosung Maniac


Pridružen/-a: 14.09. 2007, 15:59
Prispevkov: 116

PrispevekObjavljeno: 02 Jun 2008 06:52    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

podgurc15 je napisal/a:
neki sm slišav da so mel eni modeli manjšo luč a sm to prov slišal ?


nevem mogoče.
_________________
lep pozdrav
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
iceman
Administrator foruma


Pridružen/-a: 12.09. 2007, 09:10
Prispevkov: 322
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: 02 Jun 2008 14:10    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

moto zverina je napisal/a:
eno čist off topick vprašanje sam nečm nove temo odpirat..
pač mam enduro xrx125 in me zanima kolk cajta jo lhko tiščiš do konca da ne pride do okvar...a veste naprimer po kšni ravninci al pa avtocesti... k skoz 100 tiščat se mi kar mau smil Rolling Eyes


Če je vse ok...ne bi smelo bit problemov. Pred tem preveri nivo olja...
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
moto zverina
Easy Rider


Pridružen/-a: 08.12. 2007, 21:40
Prispevkov: 30

PrispevekObjavljeno: 02 Jun 2008 19:20    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

a potli b lhko komot sz unca do kopra tiščou do daske pa če je vse ok neb smelo bit problemou a prou zastopm Very Happy
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
iceman
Administrator foruma


Pridružen/-a: 12.09. 2007, 09:10
Prispevkov: 322
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: 02 Jun 2008 20:44    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ja, praviloma... Če slučajno začne kar koli trokirat.... raje ustavi in ugasni moped.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
nobody
Hyosung Maniac


Pridružen/-a: 14.09. 2007, 15:59
Prispevkov: 116

PrispevekObjavljeno: 03 Jun 2008 13:41    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

mogoče trenutno nebi blo nič. Ampak motor leti dolgo na visokih obratih, sicer pod obremenitvijo, samo vseeno ni nevem kaj vredu
_________________
lep pozdrav
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Hyosung Motorcycles Slovenia Seznam forumov :: Hyosung Comet GT125, 250 Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5  Naslednja
Stran 4 od 5

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu




Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Charcoal2 Theme © Zarron Media